Hospodářská krize přeje připraveným!

newton CMYK varianta01 5

Současné téma hospodářské krize je masivně medializováno jak v zahraničí, tak i v českých médiích. Společnost NEWTON Media, a. s., dodavatel monitoringu a analýz médií, se zařadila mezi subjekty, které pomáhají ostatním v boji s touto složitou hospodářskou situací. Monitoring hospodářské krize, který spustila loni v říjnu, nabízí nyní všem uživatelům za velmi výhodnou cenu.

„Produkt pod názvem Monitoring hospodářské krize je určen všem, kteří potřebují znát informace a chápat vývoj hospodářské krize v České republice a ve světě,“ upřesňuje Aleh Drohal, produktový manažer NEWTON Media.

Kvalitní denní výběr článků poskytuje odběrateli kvalifikovaný přehled o stávající hospodářské krizi, o hlavních událostech u nás a v zahraničí, o dopadech na českou a světovou ekonomiku, nechybí žádný komentář významných odborníků. Je určen firmám, politickým stranám, krajským úřadům, bezpečnostním subjektům či podnikatelům. Monitoring je unikátní tím, že každé poledne přináší anotace i plný formát v kapitolách Politika a banky, Podniky, Měny, Finanční trhy, Sociální dopad. Komplexnost i detail – v tom je přínos tohoto skvělého pomocníka! Pomůže vám a vašim zákazníkům v hledání cest, možností či přesvědčivých argumentů potřebných k zvládnutí krizových opatření, nalezení možností a uchopení příležitostí.

Jeho pravidelný odběr usnadňuje jeho uživateli orientaci v hospodářské krizi, odhalí možná hospodářská rizika ohrožující jeho strategické zájmy, business, apod. Odběratel získá kompletní archiv článků, který mu umožní dohledat názorový či výrokový vývoj subjektů či osob medializovaných v souvislosti s krizí.

„Monitoring hospodářské krize – to jsou klíčové informace k jejímu překlenut,“ dodává Aleh Drohal.

NEWTON Media, a. s., je největší nadnárodní středoevropskou společností monitorující mediální trh. Dodává v elektronické podobě plný obsah zpráv z tisku (novin, časopisů), zpravodajských pořadů televizních a rozhlasových stanic, agenturního zpravodajství a internetu. NEWTON Media, a. s., vlastní nejbohatší archiv plných znění sahající až do roku 1993. Informace zpracovává na vysoké profesionální úrovni a poskytuje celou paletu služeb založenou na práci s nimi. NEWTON Media, a. s., poskytuje klasický monitoring, mediální analýzy, oborové výběry, manažerské a znalostní produkty, zprávy včasného varování a další služby. NEWTON Media, a. s., nabízí široké služby vydavatelům.

Produkty a služby společnosti jsou vždy maximálně přizpůsobeny požadavkům jednotlivých klientů. Standardně je nabízen zkušební provoz zdarma pro prověření vysoké úrovně služeb NEWTON Media, a.s. Softwarové aplikace včetně uživatelských rozhraní a speciální vyhledávací technologie, které byly vyvinuty na míru naší společností, umožňují klientům pohodlně a efektivně pracovat s informacemi a tvořit tak vlastní přidanou hodnotu.

Čtěte také

podcasty
Blog

700 nových podcastů v NewtonOne NG – víc obsahu, víc informací

Podcasty jsou důležitým zdrojem informací. Jejich popularita neustále roste, proto je je důležité zahrnout tyto zprávy do komplexního monitoringu médií. Rozšířením naší služby o více než 700 podcastů vám nyní přinášíme ještě širší přehled o zmínkách týkajících se vaší značky či oboru.

obrázek (19)
Blog

S funkcí Alerty zvládnete krizovou komunikaci odkudkoliv!

Ve světě médií se zprávy šíří rychlostí blesku a pro ty negativní to platí obzvlášť. Ať už jste z renomované společnosti, státní instituce nebo jste jednotlivcem, klíčem k úspěchu je mít přehled – a reagovat včas. Jenže jak udržovat přehled o neobvyklých a potenciálně škodlivých zprávách, aniž byste kvůli tomu museli vynaložit příliš mnoho energie a prostředků? Řešením mohou být Alerty.

blog osvc
Blog

Monitoring médií pro OSVČ: proč se vyplatí i vám 

Mediální prostor by neměly sledovat jen velké firmy a instituce. I živnostníci mohou mít prospěch z monitoringu mediálních zdrojů, pomůže jim ke sledování nejnovějších trendů v oboru i pro vyhledávání nových příležitostí.

blog komun strat
Blog

Jak na komunikační strategii v roce 2025

Pokud jste marketér, pak jsou pojmy jako komunikační a marketingová strategie jistě vaším denním chlebem. Pravděpodobně při jejich tvorbě pracujete s řadou tabulek, grafů a analytik. Jak jinak totiž podpořit své nové nápady než pomocí pevných dat, že? Ale napadlo vás někdy využít také informace získané z monitoringu médií? Právě ty totiž mohou být neocenitelným zdrojem inspirace…

telefon kresba

Jdeme na to!