Flanel opět jede!

Newton Flanel LI 1

V prosinci naše systémy zaznamenaly nebývalý trend u jednoho produktu. A také top influencera… 😁

O flanelových košilích se v několika nedávných příspěvcích zmínil Petr Pavel a způsobil tak nejen na sociálních sítích zvýšení zmínek spojených s flanelkami. Generálu Pavlovi se tak podařilo do komunikační kampaně dostat virálně velice úspěšný prvek. „Nejen svým voličům dal Pavel možnost se s ním jednoduše identifikovat a z (ne)obyčejného kusu oblečení vytvořil něco jako svůj trademark,“ říká náš analytik a expert na data David Kursa.

Jak se vyvíjely zmínky o flanelkách za poslední tři roky?

Nicméně ve sledovaném období tří uplynulých let nebyl jediný. V listopadu 2020 se o flanelovém pyžamu zmínil v jednom ze svých videí i Andrej Babiš. Trend „flanelu“ tím v příspěvcích a komentářích na sociálních sítích poskočil nahoru, ale zdaleka ne tolik, jako u Petra Pavla v období jeho prezidentské kampaně.

V prosinci 2022 vyzval Petr Pavel svého oponenta Andreje Babiše, aby se na videu s kočkou po jeho vzoru oblékl také do flanelu. Na instagramu je to jeho historicky nejúspěšnější post a ve flanelové košili na sociálních sítích dále vystupuje. Jeho podporovatelé se nyní také často šatí do flanelových vzorů.

Podobný potenciál mohl mít snad jen karavan Andreje Babiše, ale z hlediska komunikace zůstal nevyužit,“ dodává David s tím, že flanelová košile se tak v době prezidentské volby stala symbolem určité preference, podobně jako v USA červená kšiltovka na hlavě Donalda Trumpa.
Asi nikdo nebude vybírat budoucího prezidenta podle oblečení, ale žádnému z ostatních kandidátů se podobný kousek v aktuálních volbách nepodařil. A když to ukazuje nejen pocit, ale i tvrdá data, musíme tomu dát palec nahoru. 🤗

Čtěte také

fibep_blog
Blog

Copyright Talks 2025: Budoucnost licencování médií v éře AI

V pátek 28. března 2025 se v italském Miláně uskutečnil již osmý ročník oborové konference Copyright Talks 2025. Tato akce byla už tradičně pořádána mezinárodní asociací FIBEP, která zastřešuje více než 120 firem zaměřených na mediální monitoring z 50 zemí světa.

esg_report
Blog

ESG Media Index: Změřte efektivitu své komunikace

Termín ESG ušel v českých médiích v posledních letech dlouhou cestu. A zatím to nevypadá, že by se chystal odejít do ústraní. Naopak, pojmy Environmental, Social a Governance, tedy anglická slova, ze kterých zkratka pochází, se už trvale zabydlela i ve slovníku nejedné firmy.

tajna_zbran
Blog

Monitoring médií jako tajná zbraň úspěšného marketingu

Pochopit chování vašich zákazníků je klíčem k úspěchu v každém odvětví. A nejlepší způsob, jak toho dosáhnout, je využít cenný zdroj informací, který vám poskytne vhled do toho, jak přemýšlí a co si myslí ti, na které cílíte. Ano, mluvíme o sociálních sítích.

obrázek (21)
Blog

Správná data, správná rozhodnutí: Nemocnice v mediálním světě

Moderní nemocnice se dnes nezaměřují pouze na léčbu pacientů – musí čelit celé řadě výzev. Nejde jen o zabezpečení proti kybernetickým útokům nebo efektivní administrativu, ale také o kvalitní komunikaci s veřejností, udržení důvěryhodnosti a zajištění transparentnosti ve zdravotnictví. To je složitý úkol, avšak existují nástroje, které mohou nemocnicím výrazně usnadnit práci.

telefon kresba

Jdeme na to!