Existují relevantní kontakty v mediálním světě? To se dozvíte na webináři!

IMG 1827

Zdravíme z Newton Media! Přečtěte si naše novinky nebo se rovnou přihlaste na nadcházející akci! 🙂

Existují relevantní kontakty v mediálním světě?

Příští týden ve středu 7. 12. 2022 od 14:30 hodin se bude konat speciální webinář: Relevantní kontakty v mediálním světě! Naši kolegové Michal HronešVáclav Trunec vám prozradí, jak získat relevantní audience nejen z našeho produktového portfolia. Přijďte se v praxi podívat na to, co nabízí jeden z našich mnoha nástrojů pro vaše dokonalé cílení!

Registrujte se zde, ať vám nic neunikne!


Pro velký zájem chystáme další workshopy!

Rok 2022 se pomalu blíží ke konci a my máme za sebou mimo jiné mnoho úspěšných workshopů. Připravujeme pro vás další! Vyplňte, prosím, online dotazník a dejte nám vědět, jaké témata jsou pro vás důležitá. 🙂

Na výběr je několik zajímavých témat: 

📌 Krizová komunikace

📌 PR & komunikace

📌 Influenceři & ambasadoři

📌 Správa sociálních sítí

📌 Správa firemních profilů na sociálních sítích

📌 Nástroje pro analýzu médií a sociálních sítí

📌 Marketingové nástroje v komunikaci s vašimi klienty

📌 Komunikační dovednosti před kamerou


Minulý týden jsme spustili nejrelevantnější a pravidelně aktualizovanou databázi novinářů!

Pokud vám informace o databázi unikly, nezoufejte! Veškeré informace najdete zde.

Čtěte také

1 3
Blog

5 způsobů, jak využít media intelligence pro rozvoj turismu ve městech

I to nejmenší město se může stát turisticky atraktivní, když dokáže správně komunikovat své přednosti. Ať už jsou to přírodní krásy, zajímavá ubytování nebo historické památky – každé místo dokáže přitáhnout určitou cílovou skupinu. Jak ale dosáhnout toho, aby se návštěvníci rozhodli přijet zrovna k Vám?

IMG 9914
Blog

Společné setkání se zástupci státní správy v Museu Kampa

Ve středu 16. října 2024 jsme se v podvečerních hodinách sešli v krásném prostředí Musea Kampa v Praze ke společnému setkání členů týmu Newton Media a zástupců tiskových a komunikačních oddělení v rámci státní a veřejné správy.

akvizicni kampan 2
Blog

Moderní samospráva: Jak zefektivnit práci s mediálními daty 

Moderní úřad, pokud chce být otevřený a pružně reagovat na podněty veřejnosti, by se měl naučit pracovat s mediálními daty. Ta mu napoví nejen jaká nálada panuje ve společnosti v souvislosti s krajskou politikou, ale také dovolí rychle reagovat na mediální kauzy a PR krize. Kvalitní a pravidelný monitoring médií je zkrátka něco, co by žádný krajský ani městský úřad neměl zanedbat. Jak ale vybrat ten, který Vám poskytne tu nejvyšší přidanou hodnotu?

zálohování 2
Blog

Analýza mediálních výstupů příznivců a odpůrců zálohování 

V posledních letech se ve veřejném prostoru se stále častěji objevuje nové téma, které by mohlo mít celospolečenské dopady, pokud se legislativně prosadí. Řeč je o snaze zavést povinné zálohování PET lahví a hliníkových plechovek od nápojů s cílem zvýšit míru recyklace a opětovné využití již použitých obalů. Vláda sice novelu obalového zákona právě dnes schválila na svém zasedání, nicméně návrh ještě musí projít parlamentem. Proti kampani k zálohování se ale vzedmula i vlna kritiky a odporu vůči změnám v dosavadním systému. Který z těchto dvou táborů zatím vítězí v mediálním prostoru?

telefon kresba

Jdeme na to!