Evropská online média a sporty ZOH

Planeta žila v uplynulých dnech zápolením sportovců z celého světa na Zimních olympijských hrách v jihokorejském Pchjongčchangu. Kolegové na Slovensku jako partneři Slovenského olympijského výboru vám přináší srovnání medializace sportů v zemích naší NEWTON Media group. O kterých disciplínách se v online médiích mluvilo nejvíce?

Ve vybraných zemích se online média zajímala nejvíce o lední hokej, alpské lyžování, biatlon a skoky na lyžích. Z jednotlivých zemí pak největší prostor sportům ZOH věnovalo Polsko následované Českem a Slovenskem.

Ledním hokejem žila hlavně online média na Slovensku, v Makedonii, ve Slovinsku, ale také v Česku. V Česku bylo pro online média nejpopulárnějším sportem Alpské lyžování, zejména díky excelentnímu a nečekanému výkonu snowboardistky Ester Ledecké. Boby ovládly online média v Bosně a Hercegovině, Chorvatsku i Srbsku. Biatlon a běh na lyžích nejvíce zaujal média v Polsku, na Slovensku a v Česku.

02-750px.png

Nejvíce zmiňované sporty v online médiích v jednotlivých zemích:

1. Polsko – skoky na lyžích
2. Česko – alpské lyžování
3. Slovensko – lední hokej
4. Slovinsko – skoky na lyžích
5. Bosna a Hercegovina – boby
6. Chorvatsko – boby
7. Makedonie – lední hokej
8. Srbsko – alpské lyžování

11-750px.png

Podívejte se, které sporty byly v online médiích nejoblíbenější a ve kterých země získaly medaile:

10-750px.png

09-750px.png

04-750px.png

08-750px.png

03-750px.png

07-750px.png

05-750px.png

06-750px.png

 Zdroj: www.newtonmedia.sk/sk/novinky/novinky/europske-online-media-a-sporty-zoh

MEDIAINFO

MEDIAINFO
Magazín NEWTON Media, a.s.

Čtěte také

BLOG úvodní obrázek
Blog

Jak zmapovat vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako vy. Jak ale poznat, kterou konkurenci se vyplatí sledovat? A co všechno se můžete naučit z toho, co o ní říkají její zákazníci?

JB
Blog

Rok 2024: Ohlédnutí Jany Barákové

Milí klienti, partneři a kolegové,  leden je pro mne, a nejspíš i pro většinu z vás, symbolem nového začátku. Nový diář, nový fiskální rok, nové plány, nová předsevzetí. Je to čas

obrázek (9)
Blog

Jak změřit úspěšnost PR kampaní v roce 2025 

Public relations (PR) hrají klíčovou roli při budování pozitivního obrazu značky – ať už jde o jednotlivce, firmy nebo instituce. Utvářejí vztahy s veřejností s cílem zlepšit vnímání dané značky u cílové skupiny. V dnešní době však PR specialisté nemusí všechno zvládat sami – existuje celá řada nástrojů, které jim mohou práci výrazně usnadnit. Pojďme se na ně společně podívat!

BLOG Mediální shrnutí roku
Blog

#newtoninsights: TOP 5 zpráv roku 2024

Začátek nového roku vždy přináší jedinečnou příležitost zpomalit, ohlédnout se a zhodnotit uplynulých dvanáct měsíců. Je to čas bilancování – chvíle, kdy si připomínáme klíčové momenty, úspěchy i výzvy, které nás provázely. A nejinak je tomu i v případě zpráv a událostí, které proběhly v mediálním prostoru.

BLOG Car of the Year
Blog

Car of the Year 2025: Porovnání mediálních dat 3 finalistů

Prestižní anketa Car of the Year je zpět a s ní i dlouho očekávaný seznam sedmi finalistů pro rok 2025. Který model se stane králem automobilového světa?

Podívali jsme se blíže na mediální data 3 nominovaných finalistů, abychom podle vlastní sady kritérií určili, které z aut získá nejvíce bodů.

telefon kresba

Jdeme na to!