Evropská online média a sporty ZOH

Planeta žila v uplynulých dnech zápolením sportovců z celého světa na Zimních olympijských hrách v jihokorejském Pchjongčchangu. Kolegové na Slovensku jako partneři Slovenského olympijského výboru vám přináší srovnání medializace sportů v zemích naší NEWTON Media group. O kterých disciplínách se v online médiích mluvilo nejvíce?

Ve vybraných zemích se online média zajímala nejvíce o lední hokej, alpské lyžování, biatlon a skoky na lyžích. Z jednotlivých zemí pak největší prostor sportům ZOH věnovalo Polsko následované Českem a Slovenskem.

Ledním hokejem žila hlavně online média na Slovensku, v Makedonii, ve Slovinsku, ale také v Česku. V Česku bylo pro online média nejpopulárnějším sportem Alpské lyžování, zejména díky excelentnímu a nečekanému výkonu snowboardistky Ester Ledecké. Boby ovládly online média v Bosně a Hercegovině, Chorvatsku i Srbsku. Biatlon a běh na lyžích nejvíce zaujal média v Polsku, na Slovensku a v Česku.

02-750px.png

Nejvíce zmiňované sporty v online médiích v jednotlivých zemích:

1. Polsko – skoky na lyžích
2. Česko – alpské lyžování
3. Slovensko – lední hokej
4. Slovinsko – skoky na lyžích
5. Bosna a Hercegovina – boby
6. Chorvatsko – boby
7. Makedonie – lední hokej
8. Srbsko – alpské lyžování

11-750px.png

Podívejte se, které sporty byly v online médiích nejoblíbenější a ve kterých země získaly medaile:

10-750px.png

09-750px.png

04-750px.png

08-750px.png

03-750px.png

07-750px.png

05-750px.png

06-750px.png

 Zdroj: www.newtonmedia.sk/sk/novinky/novinky/europske-online-media-a-sporty-zoh

MEDIAINFO

MEDIAINFO
Magazín NEWTON Media, a.s.

Čtěte také

esg_report
Blog

ESG Media Index: Změřte efektivitu své komunikace

Termín ESG ušel v českých médiích v posledních letech dlouhou cestu. A zatím to nevypadá, že by se chystal odejít do ústraní. Naopak, pojmy Environmental, Social a Governance, tedy anglická slova, ze kterých zkratka pochází, se už trvale zabydlela i ve slovníku nejedné firmy.

tajna_zbran
Blog

Monitoring médií jako tajná zbraň úspěšného marketingu

Pochopit chování vašich zákazníků je klíčem k úspěchu v každém odvětví. A nejlepší způsob, jak toho dosáhnout, je využít cenný zdroj informací, který vám poskytne vhled do toho, jak přemýšlí a co si myslí ti, na které cílíte. Ano, mluvíme o sociálních sítích.

obrázek (21)
Blog

Správná data, správná rozhodnutí: Nemocnice v mediálním světě

Moderní nemocnice se dnes nezaměřují pouze na léčbu pacientů – musí čelit celé řadě výzev. Nejde jen o zabezpečení proti kybernetickým útokům nebo efektivní administrativu, ale také o kvalitní komunikaci s veřejností, udržení důvěryhodnosti a zajištění transparentnosti ve zdravotnictví. To je složitý úkol, avšak existují nástroje, které mohou nemocnicím výrazně usnadnit práci.

obrázek (22)
Blog

Customer Success: Více než jen podpora – klíč k efektivnímu využití služby  

Když využíváte nějaký nástroj, obvykle chcete, aby Vám usnadnil práci. Mnohdy to není jen o jeho funkcích, ale hlavně o tom, jak je dokážete využít… A právě tady vstupuje do hry tým Customer Success (CS). Jeho hlavním cílem je, aby klienti vytěžili z naší aplikace NewtonOne NG maximum, šetřili svůj čas a pracovali efektivněji.  

ecdc_vyhra
Blog

Další vítězství v mezinárodním tendru pro NEWTON Media

Společnost NEWTON Media si připsala další velký úspěch na poli zahraničního monitoringu médií a mediálních služeb. Po čtyřech letech úspěšné spolupráce opět zvítězila v zahraničním tendru Evropského střediska pro prevenci a kontrolu nemocí (ECDC).

final blog zahr monitoring
Blog

Mějte přehled o zahraničních médiích – snadno a bez námahy

Ať už jste firma, instituce nebo třeba nezisková organizace, pokud se snažíte působit ve více zemích, pak je pro vás dobře nastavený monitoring médií zásadní. Pomůže vám nejenom lépe pochopit specifika místních trhů, ale zároveň získáte bezpočet důležitých podnětů pro ještě lepší strategické plánování.

telefon kresba

Jdeme na to!