Jarní summit FIBEP představí novinky v oblasti mediálního monitoringu a analýz
V Aténách dnes začíná dvoudenní setkání mezinárodní asociace FIBEP, která sdružuje společnosti zabývající se službami media intelligence. Jde o první konferenci na živo po dvou letech virtuálních setkávání. „Letošní jarní summit probíhá v novém formátu s třemi hlavními bloky věnovanými autorským právům, technologiím a prodeji,“ říká naše Magdalena Horánska, která od roku 2019 působí na pozici generálního sekretáře asociace. V prvním bloku věnovanému autorským […]
Projekt TA ČR končí, web Infomore.cz bude fungovat dál
Posledními analýzami se po roce a půl završil projekt COVID-19 infodemie, který zvítězil ve čtvrté výzvě Programu Éta Technologické agentury ČR. Vyhledávaný web Infomore.cz, který je společným dílem Fakulty sociálních věd UK, Lékařské fakulty MU v Brně a společnosti NEWTON Media, ale bude pokračovat i nadále. Rok a půl sledovali analytici mediální pokrytí epidemie onemocnění COVID-19 a poukazovali na dobrou i špatnou praxi v šíření informací […]
Českým médiím vládnou muži
O tom, které události se dostanou do zpráv a jak budou čtenářům a divákům podány, rozhodují v českých médiích muži. A jsou to opět hlavně muži, kdo v médiích z pozice politiků či rozličných analytiků a odborníků pojmenovávají hlavní problémy současnosti a radí, jak s nimi naložit. I tak by se dalo shrnout zastoupení žen v českých médiích v roce 2022. Každou neděli usedá přes čtvrt miliónu Čechů […]
ESG propagují v médiích nejvíce banky, ČEZ a auditoři
Společensky odpovědné podnikání představuje prudce rostoucí trend v globální ekonomice. Podle naší analýzy se i zájem českých médií o ESG během roku 2021 ztrojnásobil a už začíná být jasné, kdo v Česku aspiruje na pozici lídra. Jsou to velké banky, auditorské společnosti a Skupina ČEZ. Společenská odpovědnost a udržitelnost se stávají jedním z klíčových témat, na kterém korporace staví svou image a další rozvoj. Podle […]
Očkování dětí proti nemoci COVID-19 podporují na sítích pouhá 3 % diskutujících.
Očkování dětí proti onemocnění COVID-19 vyvolává v sociálních médiích živou debatu, ve které se výrazná většina diskutujících staví k vakcinaci negativně. Jak vyplývá z analýzy společnosti Newton Media, jen pouhá 3 % příspěvků na českých sítích hodnotí očkování dětí pozitivně. Nejvýraznějším hybatelem debaty se stal matematik Karel Janeček, který při vyhlášení ankety Český slavík očkování dětí zpochybňoval. V následujících dnech po jeho televizním vystoupení […]
Kalendář v aplikaci NewtonOne
Nezobrazuje se Vám video níže správně? Přehrajte si jej na webu YouTube kliknutím zde.
Vizualizace dat v Dashboardu aplikace NewtonOne – 1.část
Nezobrazuje se Vám video níže správně? Přehrajte si jej na webu YouTube kliknutím zde.
Export dat v aplikaci NewtonOne
Nezobrazuje se Vám video níže správně? Přehrajte si jej na webu YouTube kliknutím zde.
Nastavení newsmailu v aplikaci NewtonOne
Nezobrazuje se Vám video níže správně? Přehrajte si jej na webu YouTube kliknutím zde.
Dashboard a Widgety v aplikaci NewtonOne
Nezobrazuje se Vám video níže správně? Přehrajte si jej na webu YouTube kliknutím zde.
Přidání nového tématu
Nezobrazuje se Vám video níže správně? Přehrajte si jej na webu YouTube kliknutím zde.
Končí společný projekt s FSV UK zaměřený na vyváženost v rozhlasovém a televizním vysílání
Grantový projekt „Vyváženost v rozhlasovém a televizním vysílání“, na kterém se státní podporou Technologické agentury ČR v rámci Programu ÉTA tři roky pracoval společný tým Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy a Newton Media, úspěšně končí. Po uspořádání workshopu, vydání working papers a uspořádání odborné konference řešitelé realizovali hlavní cíl projektu: vyvinuli a otestovali novou metodiku pro měření naplňování zákonných požadavků objektivity a vyváženosti v rozhlasovém […]