Poslechněte si rozhovor Petry Mašínové (CEO) pro rádio Zet
"To co my teď děláme je, že snažíme doručit klientovi na základě analýzy také jakési doporučení a případně mu pomoci s jeho realizací. To doporučení vůbec nemusí být v oblasti public relations nebo komunikace, protože vy z těch dat přečtete mnohem víc, než jestli ten klient potřebuje PR. Myslím si, že dnešní doba neumožňuje prodávat kusá řešení, musíte jít do […]
Měření efektivity komunikace podle mezinárodních standardů asociace AMEC
„V rámci AMEC (The International Association for Measurement and Evaluation of Communication) rádi přispějeme k mezinárodnímu sdílení našich odborných zkušeností z oblasti analýz a měření efektivity komunikace. Naši klienti budou mít zároveň prospěch z nejlepších mezinárodních postupů, jichž je AMEC garantem. Tuto volbu vnímám jako potvrzení odborného kreditu, který má NEWTON Media mezi profesionály z oboru i jako příležitost dále rozvinout […]
Petra Mašínová, CEO NEWTON Media, zvolena novou členkou představenstva Světové asociace pro měření efektivity komunikace AMEC
Petra Mašínová, CEO společnosti NEWTON Media, a.s., byla zvolena do představenstva mezinárodní organizace AMEC. Z osmi kandidátů, kteří byli na post nominováni, porota vybrala celkem šest osobností. Noví členové, kteří dnes byli zvoleni, doplní řady těch, jimž zbývá rok z dvouletého funkčního období. „V rámci AMEC rádi přispějeme k mezinárodnímu sdílení našich odborných zkušeností z oblasti analýz a měření efektivity komunikace. […]
Co všechno Vám chceme nabízet? A jak o datech přemýšlíme?
Co všechno Vám chceme nabízet? A jak o datech přemýšlíme? Odpovídá Petra Mašínová, CEO NEWTON Media.
NEWTON Media v novém. Změna vizuální identity a inovované portfolio služeb
Hlavním impulzem pro rebranding je rozšíření služeb, s nímž vstupujeme do blížícího se dvacátého jubilea naší existence na trhu mediálního monitoringu a analýz. Výročí, které nás čeká v příštím roce, oslavíme v „novém kabátě“. Ten symbolizuje nové logo a vizuální identita z přední české kreativní dílny Dynamo design. To nejpodstatnější je ale nové pojetí naší nabídky klientům. Digitální data z médií a řady dalších zdrojů, […]
NEWTON MEDIA zásadně inovuje portfolio služeb. Ojedinělý model podnikání v oboru. Nová firemní identita odráží změnu
Lídr na trhu mediálního monitoringu a analýz, česká společnost NEWTON Media, a.s. mění svou tvář. Hlavním impulzem pro rebranding je zásadní rozšíření služeb, které se odehrává souběžně s blížícím se dvacátým výročím firmy na trhu. „Výročí, které nás čeká v příštím roce, oslavíme nejen novým vizuálním stylem. Zásadním způsobem totiž rozšiřujeme nabídku služeb klientům,“ říká Petra Mašínová, globální CEO NEWTON Media group. […]
NEWTON Media partnerem PR konference ve Varšavě
CEO společnosti NEWTON Media, a.s. Petra Mašínová vystoupila dne 20.října na X. Kongresu PR a komunikace (Varšava, 20. – 21. 10. 2014), tradičně organizovaném předním polským ekonomickým časopisem Puls Biznesu. Partnerem konference je varšavská firma NEWTON Media Sp. z o.o., pobočka české NEWTON Media a.s., lídra středoevropského trhu mediálního monitoringu a analýz dat. Polskou pobočku otevřel NEWTON Media v roce 2004.
NEWTON Media expanduje na Balkán
Spojením MCA Grupa a NEWTON Media posílí produktová nabídka, know-how a klientský záběr ve střední a jihovýchodní Evropě. Praha, 1. 10. 2014. – Společnost NEWTON Media, a. s., lídr středoevropského trhu monitoringu a analýz médií, oznámila akvizici skupiny MCA Grupa, d.o.o., dominantního hráče v tomto oboru na trhu jihovýchodní Evropy. Kontrakt byl uzavřen podepsáním transakčních smluv 30. září 2014 v slovinské Lublani. Česká společnost NEWTON Media pokračuje […]
Levný recept na obnovu televizní slávy
Kdysi nejmocnější médium v zemi nám po čase připomíná, že jeho éra ještě neskončila. TV Nova totiž pochopila, že láska diváků prochází žaludkem.
Jean Daniel: novinář jako angažovaný politický intelektuál
Novinář, esejista, spisovatel. Člověk ze „staré školy“, zakladatel prestižního levicového týdeníku Le Nouvel Observateur, který vždy považoval za důležité, aby novinářská profese byla nejen prací s informací, ale měla blízko i k literatuře a filozofii.
Jak si uchovat „mediální moc“?
V naší společnosti existuje něco jako mediální moc. Je to však ohroženo nástupem ekonomických ohledů a tlakem technologických změn. Co mají tedy „hlídací psi demokracie“ učinit, aby se jednou nestali bezmocnými?
Svět je bitevní pole
Oceňovaný investigativní novinář a autor několika publikací Jeremy Scahill procestoval nejednu exotickou zemi, aby mohl podávat svědectví z těchto bohem opuštěných zákoutí planety.