Miroslav Konvalina posílil tým expertů NEWTON Media

Společnosti NEWTON Media, a. s., se podařilo získat do svých řad další z výrazných PR osobností. Z pozice šéfa tiskového odboru Ministerstva spravedlnosti přišel do společnosti Miroslav Konvalina, novinář a PR manažer, který se 25 let pohybuje ve veřejném prostoru, médiích, státní správě a diplomacii.

Zrychlujeme a zpřesňujeme vyhledávání

networking 1626666 640

Když je vaše reputace v sázce, nemusíte se brodit tunami mediálního balastu. Zadání z porady vedení pro tiskové útvary bývá v řadě firem i státních institucí obdobné. Nespusťte určitou kauzu z očí a buďte připraveni v krátkém čase adekvátně reagovat. V sázce je v jednom případě dobré jméno firmy, ve druhém například pověst ministra. Některé kauzy zahoří, objeví se stovky článků, řada rozhlasových a televizních pořadů. […]

Barcelonské principy 2.0 – svěží pohled na měření komunikace

3109 Barcelona Principles 2 Logo 1

Barcelonské principy 2.0 – tak se jmenuje nová podoba mezinárodního rámce pro měření výkonu komunikace. Dokument byl odhalen v Londýně a jednoznačně odráží obrovské změny odehrávající se na mediálním poli. AMEC – tedy Mezinárodní asociace pro měření a vyhodnocování komunikace – rozeslal novou podobu principů PR profesionálům po celém světě. 

Jak byly aktualizovány Barcelonské Principy?

3109 Barcelona Principles 2 Logo

Změny, které nastaly ve srovnání s původními Barcelonskými Principy 2010 a Barcelonskými Principy 2015   Princip 1Z: Významu stanovování cílů a měřeníNa: Stanovování cílů a měření je zásadní pro komunikaci a PRZatímco Barcelonské Principy byly určeny pro poskytnutí základu pro PR programy, aktualizované Principy uznávají, že mohou být použity také na větší komunikační funkce jakékoli organizace, vlády, firmy nebo značky na celém světě. Ve skutečnosti, měření, hodnocení a stanovení […]

Kam na Facebook pro levné letenky?

letenky

Serverů, které upozorňují na akční nabídky letenek, je spousta a pracující smrtelník může jen těžko pravidelně sledovat všechny najednou. Naštěstí většina z nich používá pro šíření výhodných nabídek i své Facebookové stránky. Pro všechny cestovatele se tak Facebook stává skvělým místem, kde rychle natrefit na výhodnou nabídku. Vzhledem k rychlosti, s jakou jsou letenky za nejlepší ceny vyprodané, je zásadní dobře se orientovat v tom, kde […]

Týden s Prague Pride na sociálních sítích

5. ročník festivalu Prague Pride 2015 vzbudil ohlas také na sociálních sítích. V debatách budily pozornost především osobnosti z oblasti showbysnysu a politiky a také postoje náboženských skupin k festivalu. Hlavní témata festivalu, jako šikana vůči LGBT komunitě či adopce dětí homosexuálními páry, v diskusích na sociálních sítích zanikly. Letošní ročník festivalu Prague Pride je za námi a je čas zhodnotit jeho odezvu v rámci české internetové veřejnosti. Na sociálních sítích […]

LGBT komunita v roce 2015: mezi společenským uznáním a trhem.

flag 1184117 640

Zdá se, že svůj vztah ke svým sexuálně Jiným si musí dříve či později vyřešit každá moderní společnost. Odžít či vybojovat – záleží na úhlu pohledu. Pokud je to pravda, mají Češi tuto kulturní válku asi za sebou. Vděčí za to jednomu intelektuálovi, který si na Prague Pride přinesl transparent „Katolické buzny zdraví Bátoru“, a jednomu prezidentu republiky, který ho na to konto […]

Vzájemná citovanost tištěných médií v červnu 2015

MF Dnes a Lidové noviny. To jsou tištěné tituly, na které se během června nejčastěji odkazovalo v českém tisku. Tituly, které v tuzemsku udávaly tón.  MF Dnes (43 odkazů) by se nestala v červnu nejcitovanější, kdyby nepřišla se svědectvím o šikaně na ministerstvu školství (přiměly odstoupit Marcela Chládka) a s exkluzivním rozhovorem s Vladimírem Růžičkou, jehož pozici hokejové ikony ohrožuje podezření, že bral úplatky.   […]

NEWTON miluje start-upy

Společnost NEWTON Media se rozhodla vytvořit výhodnou nabídku pro start-upy. Coby technologická firma chce NEWTON tímto gestem podpořit rozvoj nové ekonomiky a umožnit i firmám, které jsou v rozjezdu, využít kvalitní mediální data. Začínající firmy mohou stejně jako ty zavedené velmi dobře těžit z dat z mediálního prostoru. Pomůže jim to získat přehled o svém mediálním obrazu, konkurenci či trendech v oboru. Na základě […]

Rozhovor Petry Mašínové pro MediaGuru.cz

IMG 5721a 4 scaled

Na co Vám mohou být mediální data? Co když umí odhalit více, než jste mysleli? Naše globální CEO Petra Mašínová v rozhovoru pro server MediaGuru mimo jiné popsala novou strategii společnosti: "Klientům se teď snažíme říkat nejen to, jak si stojí v médiích, ale navrhnout jim i doporučení, která se netýkají jen mediálního obrazu." Více zde.

Uprchlíci v českých médiích v roce 2015

sea 412519 640

Uprchlíci na sebe letos strhli pozornost médií poprvé už v lednu, kdy se politici v atmosféře vyostřené útoky islamistů v Paříži přeli o to, zda přijmout 14 syrských rodin s nemocnými dětmi. Vlna mohutného mediálního zájmu se nicméně vzedmula až na přelomu dubna a května, a to v reakci na kroky evropských institucí. Uprchlíkům se tehdy věnoval summit Evropské unie (23. dubna), Evropský parlament záhy na to podpořil princip […]

Proč se nehonit za slepými čísly aneb Radmila Kleslová jako příklad toho, proč jen engagement nestačí

Radmila kleslova foto

Radmila Kleslová, starostka Prahy 10 je od včerejška hvězdou sociálních sítí a internetu. Na svém profilu na Facebooku se u svých příspěvků z 29. června pyšní skvělou interakcí a nebývalým progresem. Posuďte sami: Profil, který v podstatě nežil, byť se Radmila Kleslová snažila (od 1. do 28. června nabídla 14 admin postů s odezvou 55 lajků, 6 komentářů a 1 sdílení), v pondělí 29. června vyletěl na 71 […]

telefon kresba

Jdeme na to!