Internetová bezpečnost v médiích
Digitální gramotnost se dnes týká snad každého z nás a zahrnuje i bezpečné chování na internetu. Díky naší analýze si uděláte obrázek, jak se internetové bezpečnosti věnují tradiční média a prozkoumáte, jak se o ní mluví na sociální sítích. V tradičních a sociálních médiích se internetová bezpečnost, co do počtu zmínek, objevu poměrně stejně často. Diskuze pokrývá rady pro rodiče dětí, příspěvky o jednotlivých projektech […]
Archivní: Změna logiky počtu zpráv
Článek je uložen pro archivační účely a nemusí obsahovat aktuální informace. Původní datum publikování článku je 26. 5. 2019. Původní logika počítání zpráv počítala hlavně s nepřečtenými zprávami, jejichž počet byl závislý na časovém filtru, který jste vpravo nahoře měli nastavený. Nyní se po celkovém redesignu zobrazí absolutní počet zpráv s vedlejší informací o nepřečtených zprávách. Lze se překliknout na všechny zprávy nebo pouze na zprávy […]
Monitoring a reporty pro Evropskou komisi
Společnost NEWTON Media je významným poskytovatelem monitoringu regionálních médií pro Evropskou komisi.
Vizualizace klíčových dat kampaní
Infografiky od NEWTON Media vám pomohou změřit, zhodnotit a řídit dopad vašich kampaní
Monitoring a analýzy pro Evropský parlament
Díky spolupráci s NEWTON Media má Informační kancelář Evropského parlamentu vždy aktuální přehled o mediálním dění
Komplexní mediální pokrytí pro IKEA
Skupina NEWTON Media monitoruje mediální pokrytí na lokální, národní i mezinárodní úrovni, aby svým klientům mohla poskytnout jejich komplexní mediální obraz
“MediaNet dokáže shromáždit, interpretovat a konzultovat mediální pokrytí naší společnosti v mnoha státech i jazycích. Díky tomu jsme pochopili, jak srozumitelně komunikovat s našimi zákazníky.”
Igor Stefanac, manažer firemní komunikace pro společnost IKEA Jihovýchodní Evropa
Lidé se umělé inteligence bojí, média ji vnímají jako příležitost
Zatímco tradiční média prezentují umělou inteligenci a inovace v mnoha oblastech využití jako příležitost, lidé často v sociálních médiích projevují obavy a vnímají je jako hrozbu. Podívejte se na analýzu mediálního obrazu inovací a umělé inteligence v českých médiích.
Seriál MOST! v českých médiích. Dycky Most!
Podívali jsme se na odraz seriálu MOST! v českých médiích. Kdo patřil k největším influencerům seriálu a jak rostl zájem diváků v čase v sociálních i mainstreamových médiích? Prozkoumejte fenomén seriálu v naší mediální analýze. Bude to pro vás nová zkušenost ;)
Analýza nejpopulárnějších lyžařských středisek
Sezóna zimních radovánek na sněhu je v plném proudu. Jaká jsou nejoblíběnější lyžařská střediska a o jakých zimních sportech se nejvíce mluví v sociálních médiích zemí našich sesterských pobořek NEWTON Media? Odpovědi zjistíte v naší infografice.
Nejpoužívanější hashtagy českého internetu roku 2018
Jaké hashtagy se nejčastěji objevovaly na českém internetu v roce 2018? Naši analytici si pro vás připravili žebříčky TOP hashtagů českého Twitteru, Instagramu a Facebooku.
Nejpoužívanější hashtagy na Twitteru v roce 2018
Naši analytici sociálních médií pro vás tentokrát připravili přehled nejpoužívanějších hashtagů na českém Twitteru. Podívejte se, jaké hashtagy vládly českému Twitteru v uplynulém roce 2018.
Nejpoužívanější hashtagy na českém Instagramu v roce 2018
Experti komunikace na Instagramu se musí smířit s tím, že neexistuje spolehlivý přehled nejhledanějších (nejsledovanějších) hashtagů. Instagram podobná data prostě neposkytuje.