.NET Vývojář/Vývojářka

Vyvíjíme moderní webové aplikace a služby na zpracování dat pro monitoring všech medií, které si dokážeš představit. Našim klientům přinášíme v reálném čase přístup ke všemu, co se kde šustne s využitím umělé inteligence v oblasti NLP. Využíváme k tomu nejnovější technologie a postupy, včetně .NET 5, VueJS (Quasar), Elastic Search, SQL a Azure. Aktuálně hledáme dva typy vývojářů/kolegů: Kolegu orientovaného na vývoj frontendu ve VueJS– […]

Vývojář/ Vývojářka

Hledáme vývojáře na vývoj a údržbu systému, který crawluje a stahuje příspěvky a komentáře ze sociálních sítí.  Požadavky jsou znalosti technologií a jazyků, se kterými je systém vytvořený: Java- Apache Tomcat JAX-RS- PostgreSQL ActiveMQ Gradle Apache Lucene Potřebujeme aby byla tvá angličtina na úrovni umožňující slovní komunikaci a aby byl z tvé strany zájem o dlouhodobou spolupráci  Výhodou je znalost těchto doplňujících technologií: Keycloak […]

Spor o důl Turów – Poláci se bojí nezaměstnanosti, Češi zase úbytku spodních vod

ilustracni foto

Česko-polské vztahy v posledních měsících výrazně narušuje spor kolem polského hnědouhelného dolu Turów. Přestože zpočátku věnovala polská média kauze jen malou pozornost, od podání české žaloby k Evropskému soudnímu dvoru dávají sporu čtyřikrát více prostoru než média česká. Jak vyplývá z mediální analýzy společnosti Newton Media, v zahraničních i českých médiích spor výrazně zviditelnil liberecký hejtman Martin Půta, kterého si novináři […]

AdHackers, Newton Media a STEM/MARK publikují další studii Sociální rezonance: Co hýbe Českem

Titulka

Agentura AdHackers dokončila spolu se STEM/MARK a Newton Media rozsáhlou analýzu o aktuálních náladách v české společnosti během pandemie koronaviru. Studie kombinuje analýzu klasických a sociálních médií s kvantitativním průzkumem. Analýza médií pokrývá období od února 2020 do dubna 2021, zatímco sběr dat v kvantitativním šetření probíhal v druhé polovině května 2021. Co hýbe Českem sleduje tři hlavní témata, která rezonovala českou společností: […]

Newton Media přichází s novinkou automatického přepisu podcastů a YouTube kanálů.

NM20 ilustracni fotka

Společnost Newton Media, která se specializuje na monitoring a analýzy médií, nabízí svým klientům prémiovou službu přepisu podcastů a YouTube videí. Vybrané podcasty a YouTube kanály jsou podle charakteru obsahu rozřazeny do tří balíčků – byznys, zpravodajství a recenze z automobilového prostředí. Newton reaguje na rostoucí popularitu podcastů, kterých jen v loňském roce vzniklo v Česku přes 1000. Dan Tržil, autor řady podcastů a správce […]

Nově přepisované zdroje – podcasty a YouTube pořady

Newton Media nově nabízí svým klientům prémiovou službu přepisu podcastů a YouTube videí. Sledované zdroje jsou pro lepší přehlednost seřazeny do tří balíčků: byznys, zpravodajství a recenze automotiv. Kromě uvedených balíčků si můžete přidat do svých služeb jakýkoliv jiný podcast nebo YouTube kanál, který je důležitý pro Váš byznys. Novinka je nastavena tak, aby Vám poskytla možnost doplnit si […]

TikTok – pomíjivá móda nebo nová sociální síť, kterou byste neměli minout?

tiktok web

TikTok je momentálně nejrychleji rostoucí sociální síť na světě a už dávno není jen pro teenagery.TikTok je primárně o zábavě, ale to neznamená, že by na něm nešel dělat i skvělý marketing, proto se tam také objevuje čím dál více firem.Slyšíte o něm všude okolo, ale sami pořád tápete? Nenechte si ujet vlak a nechte se aplikací provést námi. S TikTokem vás seznámí […]

Kuřáci hodnotí zařízení na zahřívání tabáku a elektronické cigarety přísněji než odborníci

ekoureni web nahled

Téměř polovina českých kuřáků používá zařízení na zahřívání tabáku nebo elektronické cigarety, tzv. vaporizéry. Jak vyplývá z mediální analýzy společnosti Newton Media, diskutující na sociálních sítích jsou v jejich hodnocení mnohem přísnější než odborníci vystupující v médiích. Zatímco adiktologové vidí hlavní potenciál produktů e-kouření v léčení závislosti na tabáku, laická veřejnost kritizuje jejich zápach. Podle loňského průzkumu agentury Nielsen Admosphere se téměř […]

Archivní: SMS zprávy

Rozšiřujeme služby o automatizované SMS zprávy. Standardní výstup se tak promění v základní informace, které obdržíte všude, kde máte signál a s periodicitou, která Vám bude vyhovovat. V SMS zprávě se dozvíte o názvu zprávy a zdroji, ve kterém vyšla. Periodicitu lze nastavit podle Vašich přání. Téma, které má být zasílané lze také individuálně zvolit.

Filtrování podle témat a složek

Všem uživatelům monitoringu bez rozdílu role je nyní umožněno filtrovat podle témata složek. Stačí, aby uživatel klikl na Rozšířené hledání, čímž se mu aktivuje možnost ručně vybrat kombinaci témat nebo složek napříč celou strukturou. Tuto volbu smí uživatel nejen jednorázově aplikovat, ale také uložit jako výchozí kombinaci, která se mu bude zobrazovat při každém přihlášení. Ve zkratce: […]

Drag&drop pořadí složek

Změna řazení složek, které se nyní zobrazují v pořadí Veřejné, Analytické, Soukromé. V rámci všech typů složek je navíc možnost určit vlastní pořadí pomocí funkce drag&drop.

telefon kresba

Jdeme na to!