DATA A INSIGHT Z VÝCHODNÍ EVROPY.

Navrh bez nazvu 3

NEWTON MEDIA ÚZCE SPOLUPRACUJE S UKRAJINSKOU LOOQME

Praha, 8. února, 2023

„Spoluprací s LOOQME jednak rozšiřujeme datovou základnu, ale především dokážeme poskytnout to, na čem jsme si vždy dávali záležet – porozumění a interpretaci dat. Za poslední rok jsme klientům pomáhali s řadou případů krizové komunikace v souvislosti s válečným konfliktem, ale také s hledáním a analýzou příležitostí přímo na Ukrajině“, vysvětluje hlavní přínosy partnerství (nejen) pro české klienty Petr Herian, předseda představenstva společnosti Newton.

„Newton Media a LOOQME tvoří silný technologický multiproduktový tým“, říká za LOOQME Oksana Kononova, generální ředitelka společnosti. „Spolupráce a sdílení zkušeností nám umožní rychlejší vývoj produktu a bezproblémovou práci navzdory válečným podmínkám. Mezi důležité výhody patří také lepší porozumění trhu EU.“

Petr Herian, předseda představenstva společnosti Newton

Herian zároveň zdůrazňuje, že vůle a chuť prohloubit spolupráci nebyla založena jen
na byznysovém pohledu. České firmě s více jak 27letou historií šlo v první řadě o prohloubení vazeb a pomoc kolegům z oboru. „Tak jako velké množství lidí a firem napříč Evropou, i my hledali cestu, jak pomoci. Spolupráce s LOOQME se pro nás, mimo řadu dalších aktivit, stala jedním z hlavních pilířů, jak můžeme přispět firmám zvládnout krizové období“, říká Herian.

Produkty LOOQME stejně jako produkty Newton Media pomáhají firmám sledovat reputaci, pochopit a měřit dopad komunikace na obchodní výsledky a efektivně plnit cíle spojené
se sledováním a analýzou mediálního prostoru.

Partnerství mezi oběma společnostmi je další z mezinárodních spoluprací, kterou se Newton Media snaží zjednodušit práci svým klientům. Nedávno tak firma např. oznámila spojení
s irskou Media HQ, která se specializuje na analýzu a distribuci tiskových zpráv a sdělení.

O společnosti NEWTON Media, a. s.

Společnost Newton Media je lídrem Media Inteligence služeb na evropském trhu. S pomocí rozsáhlé databáze monitorovaných zdrojů, důsledného data miningu a komplexních analýz tradičních i digitálních médií pomáhá zlepšovat komunikační strategie velkým korporacím, institucím a firmám, stejně jako ministerstvům nebo neziskovým organizacím. Produktovému portfoliu dominuje trojice základních služeb, která tvoří logický řetězec: monitoring, archiv a analýzy.

O společnosti LOOQME Platforma LOOQME monitoruje sociální sítě i tradiční média. Přední ukrajinská společnost, která poskytuje služby svým klientům z více než 40 odvětví. Nabízí monitoring v mnoha jazycích z více než 40 zemí a řadu profesionálních analytických produktů. V roce 2021 získala ocenění „The Best Martech Solution at the 2021“ na NEW TECH AWARDS.

Čtěte také

BLOG úvodní obrázek
Blog

Jak zmapovat vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako vy. Jak ale poznat, kterou konkurenci se vyplatí sledovat? A co všechno se můžete naučit z toho, co o ní říkají její zákazníci?

JB
Blog

Rok 2024: Ohlédnutí Jany Barákové

Milí klienti, partneři a kolegové,  leden je pro mne, a nejspíš i pro většinu z vás, symbolem nového začátku. Nový diář, nový fiskální rok, nové plány, nová předsevzetí. Je to čas

obrázek (9)
Blog

Jak změřit úspěšnost PR kampaní v roce 2025 

Public relations (PR) hrají klíčovou roli při budování pozitivního obrazu značky – ať už jde o jednotlivce, firmy nebo instituce. Utvářejí vztahy s veřejností s cílem zlepšit vnímání dané značky u cílové skupiny. V dnešní době však PR specialisté nemusí všechno zvládat sami – existuje celá řada nástrojů, které jim mohou práci výrazně usnadnit. Pojďme se na ně společně podívat!

BLOG Mediální shrnutí roku
Blog

#newtoninsights: TOP 5 zpráv roku 2024

Začátek nového roku vždy přináší jedinečnou příležitost zpomalit, ohlédnout se a zhodnotit uplynulých dvanáct měsíců. Je to čas bilancování – chvíle, kdy si připomínáme klíčové momenty, úspěchy i výzvy, které nás provázely. A nejinak je tomu i v případě zpráv a událostí, které proběhly v mediálním prostoru.

BLOG Car of the Year
Blog

Car of the Year 2025: Porovnání mediálních dat 3 finalistů

Prestižní anketa Car of the Year je zpět a s ní i dlouho očekávaný seznam sedmi finalistů pro rok 2025. Který model se stane králem automobilového světa?

Podívali jsme se blíže na mediální data 3 nominovaných finalistů, abychom podle vlastní sady kritérií určili, které z aut získá nejvíce bodů.

telefon kresba

Jdeme na to!