Další vítězství v mezinárodním tendru pro NEWTON Media

ecdc_vyhra
Společnost NEWTON Media si připsala další velký úspěch na poli zahraničního monitoringu médií a mediálních služeb. Po čtyřech letech úspěšné spolupráce opět zvítězila v zahraničním tendru Evropského střediska pro prevenci a kontrolu nemocí (ECDC).

Tato agentura Evropské unie, jejímž úkolem je pomáhat chránit Evropu před hrozbou infekčních nemocí prostřednictvím odborného poradenství, zahájila spolupráci s NEWTON Media již v roce 2020. Po uplynutí čtyřletého období zakončeného novým mezinárodním tendrem můžeme s hrdostí oznámit, že jsme opět uspěli v konkurenci devíti vysoce kvalitních nabídek jiných evropských monitorovacích společností. Nabídka NEWTON Media získala v kritériu kvality plných 100 bodů ze 100 možných, na což jsme velice pyšní a ukazuje to naše naprosté profesionální porozumění potřebám a cílům ECDC. 

Nad rámec stávajících služeb, kdy ECDC poskytujeme monitoring tištěných médií, online zdrojů, zpráv tiskových agentur a specializovaných zdravotních publikací, se naše působnost nově rozšíří i na sledování televizních a rozhlasových vysílání a sociálních sítí. Nadále budeme rovněž poskytovat kvartální, tématické a roční kvalitativní a kvantitativní analýzy, které týmu ECDC poskytují tolik potřebnou zpětnou vazbu pro vytváření dlouhodobých strategií.  

Kromě Evropského střediska pro prevenci a kontrolu nemocí spolupracuje NEWTON také s dalšími orgány a agenturami Evropské unie, jako jsou Evropská komise, Evropská agentura pro životní prostředí (EEA), Agentura pro spolupráci energetických regulačních orgánů (ACER), Evropský úřad pro bezpečnost potravin (EFSA) a Evropský institut pro rovnost žen a mužů (EIGE). 

Mimo struktur EU ale poskytuje NEWTON Media zahraniční monitoring i celé řadě soukromých firem. Proč by i vaše společnost měla využívat zahraničního monitoringu se můžete dočíst v článku Mějte přehled o zahraničních médiích – snadno a bez námahy | NEWTON Media.  

Čtěte také

reputacni
Blog

Jak efektivně využít monitoring k reputačnímu managementu

Reputace je dnes jedním z nejcennějších aktiv – ať už jde o firmu, instituci nebo jednotlivce. Stačí jeden kritický článek nebo virální příspěvek na sociálních sítích a roky budovaná pověst může přijít k úhoně. Právě tady hraje klíčovou roli monitoring médií. Umožňuje v reálném čase sledovat, jak vás vnímá veřejnost, a včas zachytit i tu nejmenší známku potenciální krize.

fibep_blog
Blog

Copyright Talks 2025: Budoucnost licencování médií v éře AI

V pátek 28. března 2025 se v italském Miláně uskutečnil již osmý ročník oborové konference Copyright Talks 2025. Tato akce byla už tradičně pořádána mezinárodní asociací FIBEP, která zastřešuje více než 120 firem zaměřených na mediální monitoring z 50 zemí světa.

esg_report
Blog

ESG Media Index: Změřte efektivitu své komunikace

Termín ESG ušel v českých médiích v posledních letech dlouhou cestu. A zatím to nevypadá, že by se chystal odejít do ústraní. Naopak, pojmy Environmental, Social a Governance, tedy anglická slova, ze kterých zkratka pochází, se už trvale zabydlela i ve slovníku nejedné firmy.

telefon kresba

Jdeme na to!