Důležitý milník na cestě k inovacím!
Vyjednávání s jednotlivými mediálními domy s cílem umožnit využití umělé inteligence pro analýzu textu výrazně postoupilo.
Díky podpisu AI dodatku k naší licenční smlouvě se společností MAFRA můžeme v naší aplikaci pro správu médií NewtonOne nové generace začít využívat umělou inteligenci k automatickému zpracování mediálních dat. Pevně věříme, že již brzy budou následovat další vydavatelé.
„Pokrok a inovace jsou zcela zásadní pro zajištění konkurenceschopnosti každé firmy,” říká ředitelka Newton Media Jana Baráková a dodává: „Zavedením umělé inteligence pro potřeby analýzy mediálních dat dáváme našim klientům jako první na trhu jedinečnou šanci využít tuto novou technologii pro ještě lepší strategické rozhodování.“
Využití AI bude nově možné pro výstupy z monitoringu médií i zpráv z mediálního archivu.
Tímto ale naše novinky na poli AI zdaleka nekončí!
Chcete jako první vyzkoušet tento nový způsob práce s mediálními daty? Kontaktujte nás na help@newtonmedia.eu pro více informací.