Customer Success: Více než jen podpora – klíč k efektivnímu využití služby  

obrázek (22)
Když využíváte nějaký nástroj, obvykle chcete, aby Vám usnadnil práci. Mnohdy to není jen o jeho funkcích, ale hlavně o tom, jak je dokážete využít... A právě tady vstupuje do hry tým Customer Success (CS). Jeho hlavním cílem je, aby klienti vytěžili z naší aplikace NewtonOne NG maximum, šetřili svůj čas a pracovali efektivněji.  

Jak vypadá běžný den v CS týmu? Jak se podílí na vylepšování aplikace? A proč je práce týmu CS mnohem víc než jen o zodpovídání klientských dotazů? O tom všem jsme si povídali s naší Terezií Trutnovskou, která se s ostatními v týmu CS stará o spokojenost našich klientů.

Terko, co si vlastně máme představit pod činností týmu Customer Success v NEWTONu? 

Náš tým funguje zjednodušeně řečeno jako spojka mezi firmou a klienty. Každý z nás má přesah do jiného oddělení a dohromady tak tvoříme podivuhodný organismus, který ve své podstatě pokryje potřeby celé firmy od výroby dat, přes administrativu až po správný obsah firemní ledničky 😊. Teď samozřejmě trošku přeháním, ale můžu potvrdit, že jsme tu  nejen pro klienty, ale i jako interní podpora v rámci firmy. Obecně platí – když nevíme v CS, víme alespoň, na koho se obrátit. 

Můžeš mi popsat typický den v týmu CS? 

Snažím se každý den dopředu rozplánovat, ale ve skutečnosti je to takový organizovaný chaos 😊. Každý den je jiný, stejně jako požadavky klientů. Někdy řešíme nastavení velkého množství vyhledávacích dotazů nebo co nejrychlejší nastavení monitoringu pro krizovou komunikaci – v takových chvílích jde doslova o minuty. Jindy ale třeba s kolegy z produktu a vývoje diskutujeme nad vylepšením funkcionalit naší aplikace na základě klientské zpětné vazby. 

Co zajímavého jste v poslední době pomohli vyřešit?

Náš tým nastavuje klientské zadání na klíč od prvního požadavku až po finální otestování klientem. Já osobně mám ráda nastavování vyhledávání v datech na velmi obecná témata, kde zapojujeme i umělou inteligenci, která umí vyhledávat nejen na základě konkrétního klíčového slova, ale přímo podle tématu, kterého se článek týká. Pro jednoho klienta jsme například takto nastavovali monitoring mediálních výstupů, které se týkají filmových natáčení na území ČR. A to je právě to skvělé můžeme klientovi pomoci s realizací jeho byznysu.   

Podílí se tým CS na vývoji aplikace? 

Určitě, ono to vlastně ani jinak nejde. Všechny připomínky klientů k fungování aplikace evidujeme, konzultujeme s obchodem i produktem, a předáváme kolegům, kteří mají na starosti její vývoj. Máme s nimi pravidelná setkání, ze kterých vzejdou podklady pro nové funkcionality a pravidelné updaty.

Jaká je nejčastější zpětná vazba na váš tým? 

Klienti u nás oceňují rychlost vyřízení jejich požadavku a hlavně osobní přístup. I když integrujeme umělou inteligenci do většiny našich služeb – třeba pro zodpovídání dotazů mimo standardní pracovní dobu se necháváme zastoupit AI agentem – klienti stále ocení, když že se jim věnuje někdo, komu opravdu záleží na jeho spokojenosti. Nejvíc mě potěší, když se na nás obrátí dlouholetí klienti v nových pracovních působištích, to potvrzuje kvalitu naší práce.

CS2
Proč myslíte, že se k vám klienti rádi vracejí?

Na klientské podpoře se nesoustředíme pouze na rychlé a efektivní vyřízení požadavků, ale snažíme se jít nad rámec očekávání. Aktivně hledáme způsoby, jak zlepšit uživatelskou zkušenost, a často přicházíme s řešeními, která klientům usnadňují práci nebo zlepšují celkovou spokojenost s našimi službami. Díky tomuto přístupu se nám daří budovat dlouhodobé a pozitivní vztahy.

Tým Customer Success dokáže poradit, jak saplikací NewtonOne NG pracovat efektivněji, ušetřit čas a využít službu monitoringu médií naplno. Pokud se chcete dozvědět více, nezapomeňte se přihlásit na náš webinář 12.3. od 14 h, kde vám Terezie ukáže praktické tipy a novinky v aplikaci N1NG.

A pokud máte jakýkoli dotaz – kolegové z týmu  jsou kdispozici prostřednictvím chatovacího okna vaplikaci, na help@newtonmedia.eu nebo telefonním čísle 725 761 257.  

Čtěte také

esg_report
Blog

ESG Media Index: Změřte efektivitu své komunikace

Termín ESG ušel v českých médiích v posledních letech dlouhou cestu. A zatím to nevypadá, že by se chystal odejít do ústraní. Naopak, pojmy Environmental, Social a Governance, tedy anglická slova, ze kterých zkratka pochází, se už trvale zabydlela i ve slovníku nejedné firmy.

tajna_zbran
Blog

Monitoring médií jako tajná zbraň úspěšného marketingu

Pochopit chování vašich zákazníků je klíčem k úspěchu v každém odvětví. A nejlepší způsob, jak toho dosáhnout, je využít cenný zdroj informací, který vám poskytne vhled do toho, jak přemýšlí a co si myslí ti, na které cílíte. Ano, mluvíme o sociálních sítích.

obrázek (21)
Blog

Správná data, správná rozhodnutí: Nemocnice v mediálním světě

Moderní nemocnice se dnes nezaměřují pouze na léčbu pacientů – musí čelit celé řadě výzev. Nejde jen o zabezpečení proti kybernetickým útokům nebo efektivní administrativu, ale také o kvalitní komunikaci s veřejností, udržení důvěryhodnosti a zajištění transparentnosti ve zdravotnictví. To je složitý úkol, avšak existují nástroje, které mohou nemocnicím výrazně usnadnit práci.

ecdc_vyhra
Blog

Další vítězství v mezinárodním tendru pro NEWTON Media

Společnost NEWTON Media si připsala další velký úspěch na poli zahraničního monitoringu médií a mediálních služeb. Po čtyřech letech úspěšné spolupráce opět zvítězila v zahraničním tendru Evropského střediska pro prevenci a kontrolu nemocí (ECDC).

final blog zahr monitoring
Blog

Mějte přehled o zahraničních médiích – snadno a bez námahy

Ať už jste firma, instituce nebo třeba nezisková organizace, pokud se snažíte působit ve více zemích, pak je pro vás dobře nastavený monitoring médií zásadní. Pomůže vám nejenom lépe pochopit specifika místních trhů, ale zároveň získáte bezpočet důležitých podnětů pro ještě lepší strategické plánování.

podcasty
Blog

700 nových podcastů v NewtonOne NG – víc obsahu, víc informací

Podcasty jsou důležitým zdrojem informací. Jejich popularita neustále roste, proto je je důležité zahrnout tyto zprávy do komplexního monitoringu médií. Rozšířením naší služby o více než 700 podcastů vám nyní přinášíme ještě širší přehled o zmínkách týkajících se vaší značky či oboru.

telefon kresba

Jdeme na to!