Customer Care/ Client Servis

Náš nový kolega nebo kolegyně musí mít  pozitivní vztah k technologiím, nesmí se bát analyticky přemýšlet, musí umět sebevědomě komunikovat s klienty a kreativně přistupovat k požadavkům od nich. K novým výzvám a úkolům musí přistupovat systematicky a hlavně pozitivně (pozitivně jako pozitivně, né pozitivně jako pozitivně 🙂

Mezi denní činnosti této pozice patří:

  • Komunikace s klienty a nastavování našich služeb dle jejich potřeb  
  • Podpora Sales týmu
  • Příprava smluvní dokumentace a příprava podkladů pro výběrová řízení
  • Kontrola realizovaných obchodních případů
  • Testování funkcí naší aplikace a následný feedback do týmu Produktu

.. A co se týče firemní kultury,  je jednou z oblastí, na kterou jsme patřičně hrdí. Víme, že pravou atmosféru tvoří správní lidé, a proto při výběru nových kolegů a kolegyň přikládáme velkou váhu jejich charakteru. Neřídíme společnost direktivně, ale dáváme si vzájemně prostor se k jednotlivým cílům či projektům v rámci společnosti vyjádřit. Jak správně říkáme „někdy je to trochu punk, ale stojí to za to“.

Zdravíme a těšíme se na tvé CVčko 🙂

Za Newton Veronika a Michal s celým týmem Customer Care 🙂   

Čtěte také

blog komun strat
Blog

Jak na komunikační strategii v roce 2025

Pokud jste marketér, pak jsou pojmy jako komunikační a marketingová strategie jistě vaším denním chlebem. Pravděpodobně při jejich tvorbě pracujete s řadou tabulek, grafů a analytik. Jak jinak totiž podpořit své nové nápady než pomocí pevných dat, že? Ale napadlo vás někdy využít také informace získané z monitoringu médií? Právě ty totiž mohou být neocenitelným zdrojem inspirace…

Cover na blog
Blog

Monitoring médií a ambasády: 8 důvodů PRO

Ambasády hrají nezastupitelnou roli v reprezentaci svého státu. Slouží jako prostředníci mezi hostitelskou a vysílající zemí a zajišťují celou řadu funkcí a úkolů. Existují však i nástroje, které mohou jejich každodenní práci výrazně usnadnit.

Cover na blog (1)
Blog

Dětská hřiště pod lupou: co si myslí rodiče?

Naši klienti nás často oslovují s žádostí o analýzy na témata, která nás zároveň i osobně zajímají. To byl i případ zadání od zahraničního klienta. Měli jsme za úkol blíže prozkoumat stav veřejné diskuze o dětských hřištích ve Velké Británii a zjistit, co si rodiče myslí o jejich bezpečnosti a vybavenosti. Zaměřili jsme se také na hlavní připomínky rodičů týkající se údržby a kvality provedení těchto hřišť.

obrázek (16)
Blog

Jak zmapovat vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako vy. Jak ale poznat, kterou konkurenci se vyplatí sledovat? A co všechno se můžete naučit z toho, co o ní říkají její zákazníci?

JB
Blog

Rok 2024: Ohlédnutí Jany Barákové

Milí klienti, partneři a kolegové,  leden je pro mne, a nejspíš i pro většinu z vás, symbolem nového začátku. Nový diář, nový fiskální rok, nové plány, nová předsevzetí. Je to čas

telefon kresba

Jdeme na to!