Postěžovat si na Facebooku na špatnou zkušenost s produktem či službou – to udělal asi každý z nás. Ale jak reagují firmy a značky?
Zákaznická péče je často Popelkou mezi povinnostmi správců sociálních sítí. Robotické odpovědi z manuálu („děkujeme za podnět“), které frustrují zákazníky snad víc než ignorace. Nedostatek empatie a neschopnost aktivně se zpětnou vazbou pracovat – které mohou být tím prvním, co najdou potenciální zákazníci, když se budou dívat na hodnocení a recenze.
Oproti tomu ukázky toho, jak i špatná zkušenost zákazníka může být příležitostí dokázat mu, že vám to není jedno – což může původní negativní dojem úplně otočit.
Co vše se na online workshopu dozvíte?
- Proč je customer care na sociálních sítích důležitá?
- Udělali si stránku, ale psali jim tam lidé – aneb na rychlosti záleží.
- Proč je dobré mít manuál – a proč je dobré se jím neřídit.
- Úloha, postavení a odpovědnost specialisty zodpovědného za customer care na sociálních sítích v kontextu týmu i firmy.
- Krizová komunikace – kdy končí legrace a věci se přelévají mimo sociální sítě.
- Boj s trolly – mazat, skrývat a jde to vůbec vyhrát?
- Jak z naštvaného uživatele udělat brand ambassadora díky kvalitnímu community managementu.
- Nechte to na svých fanoušcích – Community driven marketing, vytváření komunit okolo značky.
- Specifika různých sociálních sítí, rozeznávání influencerů – aneb nejsme si všichni rovní.
- Social media monitoring – sociální sítě nejsou jen „vaše profily“, ale celý svět tam venku.
To vše postavené na spoustě příkladů.
Lektor: O svoje bohaté zkušenosti se podělí Adam Zbiejczuk z agentury Influencer.cz, který se věnuje sociálním sítím profesionálně od roku 2007, měl na starosti diskusní mFórum v mBank, šest let řešil community management pro BMW Česká republika a customer care považuje za „zlatou disciplínu“ sociálních sítí.
- Datum: čtvrtek 4. listopadu 2021 od 10:00 h
- Doba trvání: 2 hodiny
- Kapacita je omezená.
- Uzávěrka přihlášek: 28. října 2021
- Zvýhodněná cena: 800 Kč (s DPH)
Registrace na online workshop
Po registraci Vám na e-mail dorazí podklady k zaplacení a další postup.