Chcete být v obraze a mít rychlý přehled o tom, co se píše v médiích? 

1 3

Přemýšleli jste někdy, jak získat rychlý přehled o tom, co se píše v médiích? S naší funkcí UDÁLOSTI v aplikaci NewtonOne nové generace máte k dispozici nejen aktuální příběh zpráv, ale také možnost vytvářet shluky podobných zpráv na základě klíčových slov a sledovat vývoj událostí kdykoliv a kdekoliv. 

Pokud hledáte způsob, jak být v obraze a získat rychlý přehled o dění kolem vás, vyzkoušejte naši funkci UDÁLOSTI v aplikaci NewtonOne nové generace. Uvidíte, jak vám ulehčí práci a zlepší vaši informovanost. Navíc získáte výjimečnou přidanou hodnotu a náskok před konkurencí. 

Tato funkce je skutečně bezkonkurenční a umožní vám ušetřit spoustu času, který byste jinak strávili ručním procházením tisíce zpráv.  

Nechce se vám číst celý článek? Pusťte si video, kde Vám Vašek s Vojtou vše vysvětlí.

Čtěte také

podcasty
Blog

700 nových podcastů v NewtonOne NG – víc obsahu, víc informací

Podcasty jsou důležitým zdrojem informací. Jejich popularita neustále roste, proto je je důležité zahrnout tyto zprávy do komplexního monitoringu médií. Rozšířením naší služby o více než 700 podcastů vám nyní přinášíme ještě širší přehled o zmínkách týkajících se vaší značky či oboru.

obrázek (19)
Blog

S funkcí Alerty zvládnete krizovou komunikaci odkudkoliv!

Ve světě médií se zprávy šíří rychlostí blesku a pro ty negativní to platí obzvlášť. Ať už jste z renomované společnosti, státní instituce nebo jste jednotlivcem, klíčem k úspěchu je mít přehled – a reagovat včas. Jenže jak udržovat přehled o neobvyklých a potenciálně škodlivých zprávách, aniž byste kvůli tomu museli vynaložit příliš mnoho energie a prostředků? Řešením mohou být Alerty.

blog osvc
Blog

Monitoring médií pro OSVČ: proč se vyplatí i vám 

Mediální prostor by neměly sledovat jen velké firmy a instituce. I živnostníci mohou mít prospěch z monitoringu mediálních zdrojů, pomůže jim ke sledování nejnovějších trendů v oboru i pro vyhledávání nových příležitostí.

blog komun strat
Blog

Jak na komunikační strategii v roce 2025

Pokud jste marketér, pak jsou pojmy jako komunikační a marketingová strategie jistě vaším denním chlebem. Pravděpodobně při jejich tvorbě pracujete s řadou tabulek, grafů a analytik. Jak jinak totiž podpořit své nové nápady než pomocí pevných dat, že? Ale napadlo vás někdy využít také informace získané z monitoringu médií? Právě ty totiž mohou být neocenitelným zdrojem inspirace…

telefon kresba

Jdeme na to!