
Jarní summit FIBEP představí novinky v oblasti mediálního monitoringu a analýz
V Aténách dnes začíná dvoudenní setkání mezinárodní asociace FIBEP, která sdružuje společnosti zabývající se službami media intelligence. Jde o první konferenci na živo po dvou letech virtuálních setkávání.

Projekt TA ČR končí, web Infomore.cz bude fungovat dál
Posledními analýzami se po roce a půl završil projekt COVID-19 infodemie, který zvítězil ve čtvrté výzvě Programu Éta Technologické agentury ČR. Vyhledávaný web Infomore.cz, který je společným dílem

Českým médiím vládnou muži
O tom, které události se dostanou do zpráv a jak budou čtenářům a divákům podány, rozhodují v českých médiích muži. A jsou to opět hlavně muži, kdo v médiích z pozice

ESG propagují v médiích nejvíce banky, ČEZ a auditoři
Společensky odpovědné podnikání představuje prudce rostoucí trend v globální ekonomice. Podle naší analýzy se i zájem českých médií o ESG během roku 2021 ztrojnásobil a už začíná být jasné,

Očkování dětí proti nemoci COVID-19 podporují na sítích pouhá 3 % diskutujících.
Očkování dětí proti onemocnění COVID-19 vyvolává v sociálních médiích živou debatu, ve které se výrazná většina diskutujících staví k vakcinaci negativně. Jak vyplývá z analýzy společnosti Newton Media, jen

Končí společný projekt s FSV UK zaměřený na vyváženost v rozhlasovém a televizním vysílání
Grantový projekt „Vyváženost v rozhlasovém a televizním vysílání“, na kterém se státní podporou Technologické agentury ČR v rámci Programu ÉTA tři roky pracoval společný tým Fakulty sociálních věd Univerzity

Nejvíce ohlasů na sítích vyvolal novoroční projev Petra Fialy. Prezident Zeman sklidil kritiku za podporu očkování.
Z novoročních proslovů tří nejvyšších ústavních činitelů vzbudil nejvíce ohlasů v sociálních médiích Petr Fiala. Mezi nejvlivnější kritiky premiérova projevu patřili na sítích Tomio Okamura, Andrej Babiš či Alena

Pozornost v českých médiích v roce 2021
Čerstvá Ročenka Marketing a Media je věnována boji o pozornost. Na přání redakce jsme zanalyzovali, s čím byla v končícím roce pozornost nejčastěji v médiích spojována. Patrně pod vlivem němčiny (Beachtung

Třetí dávku odmítá i řada očkovaných. Navzdory pozitivnímu obrazu v mediích.
Téma třetí dávky očkování proti COVID-19 výrazně rezonuje v médiích. Zatímco v tradičních médiích převažují články s pozitivním hodnocením vakcinace, na sítích dominují odmítavé příspěvky, a to i mezi uživateli, kteří

Newton opět bodoval v mezinárodní soutěži AMEC Awards!
Celosvětová soutěž mediálních analytiků AMEC Awards zná své letošní vítěze. V kategorii zaměřené na efektivní plánování, výzkum a evaluaci komunikace bodoval web Infomore.cz, který je společným projektem Fakulty

Prodej Mall Group: jak reagovala česká a polská média?
Začátkem listopadu proběhla médii zpráva, že polská společnost Allegro převezme českého provozovatele e-shopů Mall Group a logistickou firmu WE|DO. Z hlediska hodnoty transakce se jedná o pátý největší

Entity přináší rychlou orientaci v mediálních datech
Přicházíme s dalšími novinkami pro efektivnější práci s mediálními daty. Ve spolupráci se softwarovou společností Geneea jsme vyvinuli entity, které ze souboru článků vybírají nejvíce frekventované výrazy a umožňují tak