Podzimní novinky z NEWTON Media 🍁
Dobrý den, zasíláme vám newsletter z Newton Media s podzimními novinkami! 🍁 Usaďte se pohodlně do křesla s šálkem dobrého čaje nebo kávy a nechte se nabít naší pozitivní energií. ☕
📢 Spouštíme novou generaci aplikace NewtonOne. 📢 Oslavte to s námi! 🥳
Dobrý den, dnešek nemůže být pro nikoho z Newton Media obyčejnou středou. Dlouhé měsíce jsme pracovali dnem i nocí, abychom vám mohli dnes s patřičnou hrdostí představit novou generaci aplikace NewtonOne.
Kampaň #Nechmeldeti zastínila v médiích většinu pivních nápojů
Kampaň #Nechmeldeti, kterou 12. dubna spustila organizace Suchej únor, oslovila v médiích přes šest miliónů Čechů. Mohla tak zasáhnout až 70 % populace České republiky starší 15ti let
Zájem českých médií o ruskou invazi na Ukrajinu
Ruská agrese proti Ukrajině stojí od samého začátku v centru pozornosti českých médií. Jen za prvních jedenáct týdnu od jeho vypuknutí přinesly česká tištěné tituly, weby, televize a rozhlasové
Ukrajinka v Česku – web pro ženy z Ukrajiny postavený na datech Newtonu
Radio Ukrajina provozované skupinou Media Bohemia spojilo síly s ukrajinskou novinářkou Oksanou Maslovou a spustilo nový online zpravodajský servis Ukrajinka v Česku. Ten pokračuje v poslání stejnojmenného telegramového účtu,
Metaverse tématem FIBEP Spring Summitu
Koncem března proběhla v řeckých Aténách konference FIBEP Spring Summit, kterou organizovala mezinárodní asociace FIBEP sdružující společnosti v oblasti media monitoringu a měření komunikace. Jedním z nejzajímavějších témat byl
Jarní summit FIBEP představí novinky v oblasti mediálního monitoringu a analýz
V Aténách dnes začíná dvoudenní setkání mezinárodní asociace FIBEP, která sdružuje společnosti zabývající se službami media intelligence. Jde o první konferenci na živo po dvou letech virtuálních setkávání.
Projekt TA ČR končí, web Infomore.cz bude fungovat dál
Posledními analýzami se po roce a půl završil projekt COVID-19 infodemie, který zvítězil ve čtvrté výzvě Programu Éta Technologické agentury ČR. Vyhledávaný web Infomore.cz, který je společným dílem
Českým médiím vládnou muži
O tom, které události se dostanou do zpráv a jak budou čtenářům a divákům podány, rozhodují v českých médiích muži. A jsou to opět hlavně muži, kdo v médiích z pozice
ESG propagují v médiích nejvíce banky, ČEZ a auditoři
Společensky odpovědné podnikání představuje prudce rostoucí trend v globální ekonomice. Podle naší analýzy se i zájem českých médií o ESG během roku 2021 ztrojnásobil a už začíná být jasné,
Očkování dětí proti nemoci COVID-19 podporují na sítích pouhá 3 % diskutujících.
Očkování dětí proti onemocnění COVID-19 vyvolává v sociálních médiích živou debatu, ve které se výrazná většina diskutujících staví k vakcinaci negativně. Jak vyplývá z analýzy společnosti Newton Media, jen
Končí společný projekt s FSV UK zaměřený na vyváženost v rozhlasovém a televizním vysílání
Grantový projekt „Vyváženost v rozhlasovém a televizním vysílání“, na kterém se státní podporou Technologické agentury ČR v rámci Programu ÉTA tři roky pracoval společný tým Fakulty sociálních věd Univerzity