Vysílání pro psy
Už mají své butiky, kadeřníky, hotely dokonce s lázněmi. A teď se psi mohou dívat i na televizi.
Twitter bude pomáhat při měření sledovanosti televizí
Twitter se pouští do dosud pro něj neznámých vod. Společnost 1. srpna 2013 oznámila partnerství se známou společností na měření sledovanosti Kantar Media.
Slovní vata a média
Rozhovor s riaditeľkou Inštitútu pre výskum práce a rodiny Silviou Porubänovou. Témou je jej vystupovanie v médiách. Foto: Silvia Porubänová, Zdroj: Inštitút pre výskum práce a rodiny Podľa monitoringu médií
TV PRIMA: velké podzimní ambice
Komerční dvojka – TV Prima představila své programové schéma pro nadcházející podzim. Podle generálního ředitele Primy Martina Konráda se jedná o nejdražší programové schéma v historii společnosti.
Výskyt slovíčka „prý“ v tisku
V médiách na Slovensku sa rozprúdila vášnivá diskusia o tom, či môžu denníky operovať s informáciou v štýle “vraj” (prý) sa stalo.
100 dnů v prezidentském úřadu
O kterého z českých prezidentů se média nejvíce zajímala a s jakými tématy je nejčastěji spojovala v prvních sto dnech jejich úřadu?
Rádio na zastávkach MHD
Rádio Best FM spúšťa v spolupráci s RadioPoint vysielanie na zastávkach bratislavskej MHD.
Šéfredaktor akcionářem
Šéf českého Forbesu Petr Šimůnek získal podíl ve vydavatelství MediaRey, která licencovaný měsíčník vydává v Česku.
Vymývání mozků?
Nová technologie dokáže lidem vysílat reklamu do mozku přes speciální vysílač umístěný na okně vlaku!
Tradiční TV třeste se
Wall Street Journal uštědřil médiím další parádní lekci, jak se má dělat online video!
Vydavatelé pod tlakem
Podle studie comScore více než polovinu z reklam v online médiích nikdo nevidí.
Komentáře a filozofování
Známý spisovatel a aktuálně i vedoucí vydání slovenského deníku Plus JEDEN DEN a bývalý komentátor deníku Pravda v rozhovoru říka, že dnešní komentáře jsou jednoznačné, jeho spíš baví filosofování!