Od nůžek k digitalizaci
FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d´Extraits de Presse) je mezinárodní asociace sdružující téměř 100 monitorovacích společností ze 46 zemí. Jediným českým zástupcem ve FIBEP je od roku
(Ficove) umenie politického PR
Politika a médiá spolu úzko súvisia. Ich vzájomný vzťah je unikátny a zároveň má dlhú históriu. O médiách sa často hovorí ako o strážnom psovi demokracie – svojim kritickým
Holubí letka ovládla internet
Nejen internet, ale i hlavní zpravodajské relace komerčních televizí v posledních dnech přehrávají video se starší paní, která hystericky nadává spolucestujícím v pražském metru.
VIDEO: Důvěryhodnější výsledky Mediaprojektu!
Výsledky z Media projektu nebyly podle ředitele služeb klientů STEM/MARK nikdy tak přesné. Jak se podařilo data čtenosti tisku zreálnit a proč nová metodika „umožňuje vidět situaci
Četkařské zprávy v celostátních denících
Služeb České tiskové kanceláře využívají hlavní celostátní deníky téměř ve 20 % svých příspěvků. Ukázala to analýza provedená společností NEWTON Media na vzorku vybraných celostátních deníků za období
Zpravodajské weby a Facebook: sňatek z rozumu
Na Facebooku je v současnosti 3,94 milionů českých účtů. Jak si na této sociální síti vedou vybrané zpravodajské deníky a týdeníky?
VIDEO: ČTK se brání vykrádání svého servisu na internetu!
Až 80 % agenturního zpravodajství bylo ještě nedávno publikováno na internetu bez souhlasu ČTK. „Mnoho webů servis ČTK využívalo a část ještě stále využívá bez licence,“ tvrdí v rozhovoru
Ukrajinci médiím důvěřují. Většinou neprávem.
Více než polovina obyvatel Ukrajiny věří, že v jejich zemi je svoboda projevu, a přibližně stejný počet důvěřuje ukrajinským médiím.
Kooperaci s médii beru jako oboustranně užitečnou symbiózu!
Mediální slávu si nepřipouští, zůstává nohami na zemi. Je jedno, jestli radí sousedovi, lidem na ulici, nebo se vyjadřuje do médií. Pro hlavního ekonoma Patria finance pragmatika Davida
Politické metamorfózy Jana Fischera
Analýza komentářů týkajících se Jana Fischera v klíčových okamžicích jeho politické dráhy ukázala, jak výraznou proměnou může projít mediální obraz jednoho politika v průběhu několika málo let.
Průhlednou komerci by nám čtenářky neodpustily!
Boj o čtenářky je prý stále stejný, podlehnout bulvarizaci ale titul ONA Dnes nechce! „My máme svoji správnou míru čtivosti i bez informací z ložnic hvězd balancujících na pomezí
Hrozí nám „berlusconizace“?
V souvislosti s masívní kampaní politického hnutí ANO a červnovým nákupem mediální skupiny Mafra je Andrej Babiš, miliardář slovenského původu přirovnáván k italskému mediálnímu magnátovi Silviu Berlusconimu. Je