Píšeme o pozitivním, i situacích, v nichž církev selhává!
Žít v dnešním světě podle tradičních křesťanských hodnot je prý samo sobě pěkná fuška. „Vývoj čtenářských očekávání a potřeb samozřejmě sledujeme a upravujeme podle toho i náš styl psaní,“
Jak se utvářel mediální obraz Romů v průběhu roku 2013
Analýza NEWTON Media zachycuje proměny medializace Romů v prvních osmi měsících roku 2013, které byly svědkem eskalace protiromských nálad na řadě míst ČR. Analýza byla prezentována na konferenci Mediální
Romové v neklidné době
Společnost NEWTON Media vypracovala analýzu Stereotypy mediálního obrazu Romů v roce 2013, která byla prezentována na konferenci Mediální reflexe, uspořádané RRTV ve spolupráci s ČT a Českým rozhlasem 24. a 25.9. 2013 v Telči.
Cesta do hlubin mediálních stereotypů
Stereotypy zobrazování cizinců v médiích přispívají k nejistotě a strachu, který majorita může vůči cizincům pociťovat. Tématu mediálních stereotypů byla proto věnována část konference, kterou pod názvem Mediální
Padouch, nebo hrdina? Poláci se přou o kněze
Wojciech Lemański byl na základě rozhodnutí arcibiskupa Henryka Hosera odvolán z funkce probošta v městečku Jasienica. Probošt měl zpochybňovat katolické učení v bioetických záležitostech.
Média? Vítězí hlad po inzerci!
Otevřený rozhovor s expertem na komunikaci Jindřichem Lackem o českých médiích ale i o tom, že co je ráno „hot“, je během dne přebito dalšími zprávami. „A taky nás zajímá spousta nepodstatných
Na co se mohou média těšit po volbách?
„Existují dvě mocné síly, které jsou s to vnést světlo do všech koutů zeměkoule – slunce a Associated Press,“ řekl spisovatel Mark Twain. Za pravdu by mu
Hrát s novináři fér!
Ewing PR slaví 20 let na českém trhu. Svět médií a mediální komunikace se za tu dobu dramaticky změnil a cena za odvahu někdy bývá vysoká. Recept na efektivní spolupráci
Autosalón vo Frankfurte: v SR vedie Volkswagen, v ČR naopak Škoda
Vzhľadom na veľkosť oboch monitorovaných mediálnych trhov priniesli viac príspevkov o autosalóne české média (71%, 283 príspevkov). Slovenské média publikovali 117 príspevkov (29%).
Cenzura v českých médiích
Na náš rozhovor s Jaroslavem Přibylem reagoval Jindřich Beránek, mluvčí Klubu novinářů Pražského jara ˙68. V časech těžké normalizace prý ani v oblasti sportu nerozhodovalo jen to, jakým
Češi platí na veřejnoprávní vysílání nejvíce ze střední Evropy
Letos Česká televize plánuje hospodařit se 7,06 miliardami, Český rozhlas s 2,19 miliardami korun. Ročně platí české domácnosti na veřejnoprávní vysílání 2160 korun.
Bude se šetřit
CME vede od 16. září dvojice výkonných ředitelů Christoph Mainusch a Michael Del Nin. Pro CME je to druhá dobrá zpráva v záplavě špatných.