
Médiá už o konšpiračných teóriách nemlčia. Niektoré.
Sú otázky, na ktoré sa asi nikdy nedozvieme odpoveď. Autori rôznych konšpiračných teórií sa snažia odhaliť „skutočnú pravdu“ o chúlostivých témach a vďaka médiám a najmä internetu zažívajú obrovský

„Neviditelné“ vlivné ženy
Časopis Forbes uveřejnil na počátku října žebříček 50 nejvlivnějších žen ČR. Byly do něj zahrnuty cizinky působící v ČR i Češky pracující v zahraničí. Zajímalo nás, jak jsou tyto
Největší kosmetické značky očima slovenských médií
Redakcia Medan.sk vytvorila krátku mediálnu analýzu, ktorá zmapovala medializáciu vybraných kozmetických značiek na slovenskom mediálnom trhu. Monitorované obdobie bolo od 1.1. do 30.6. 2013.

„Gray Lady“ se rozšiřuje
Byla to dlouhá cesta. Pro New York Times i pro International Herald Tribune, kultovní značku globální žurnalistiky. Deset let poté, co Timesy převzaly Herald, dochází k jeho rebrandingu. Foto:

Vedie Nivea, Eva, reklama a marketing
Redakcia Medan.sk vytvorila krátku mediálnu analýzu, ktorá zmapovala medializáciu vybraných kozmetických značiek na slovenskom mediálnom trhu. Monitorované obdobie bolo od 1.1. do 30.6. 2013. Foto: Ilustrační, Zdroj: Profimedia.cz Celkovo

David Cameron ustál historickou porážku
Britská média v poslední době zmiňují premiéra Camerona zejména v souvislosti s několika kontroverzními domácími a zahraničními otázkami. Jedná se o sociální reformy, možné referendum o vystoupení Británie z EU či o vojenskou intervenci v Sýrii.

Serióznost dostává na frak
Stanislav Sigmund je „sporťák“ tělem i duší. Sportovnímu rozhlasovému zpravodajství věnoval prakticky celý svůj profesionální život a tak ho mrzí, že serózní sportovní zpravodajství zůstává ve velkém pozadí.

Zahia, novodobá Popelka bulvárních médií
Některé příběhy jsou věčné. Jako ten o Popelce. Kdo by ho neznal? Posledním pokusem o vzkříšení příběhu „chudé dívky, jež ke štěstí přišla“, je příběh alžírské dívky

České stopy v polském tisku: husité, Nohavica a Klaus
V polském Dolním Slezsku existují vesnice, kde na některých staveních spatříte kalich. I když jich rychle ubývá, stále zde žijí Češi uchovávající odkaz Jana Husa. Reportáž pod názvem

Absence okurek: změny v agenturách, turbulence v médiích
Tento rok nějak vynechala okurková sezóna. Političtí komentátoři, kteří sedí vedle nás v našem krásném novém karlínském newsroomu, si na tento jev stěžují už od poloviny června, kdy policie

Tlak na vyšší efektivitu práce se zvyšuje
DOMA Dnes slaví 2,5 narozeniny. A i když tato příloha vstoupila na trh v ne zrovna ideální době, díky věrným čtenářům přežila mnohé turbulence a teď rozšiřuje svůj záběr. „Lidi

Arabský mediální model: jiný kraj, jiný mrav
Masmédia v arabském světě fungují jinak než na Západě či v Česku. Tento prostý a kulturně podmíněný fakt je sice očekávatelný, avšak principy fungování arabských médií zůstávají západním mediálním odborníkům