Mediainfo

„Gray Lady“ se rozšiřuje

Byla to dlouhá cesta. Pro New York Times i pro International Herald Tribune, kultovní značku globální žurnalistiky. Deset let poté, co Timesy převzaly Herald, dochází k jeho rebrandingu. Foto:

Mediainfo

Vedie Nivea, Eva, reklama a marketing

Redakcia Medan.sk vytvorila krátku mediálnu analýzu, ktorá zmapovala medializáciu vybraných kozmetických značiek na slovenskom mediálnom trhu. Monitorované obdobie bolo od 1.1. do 30.6. 2013. Foto: Ilustrační, Zdroj: Profimedia.cz Celkovo

cameron
Mediainfo

David Cameron ustál historickou porážku

Britská média v poslední době zmiňují premiéra Camerona zejména v souvislosti s několika kontroverzními domácími a zahraničními otázkami. Jedná se o sociální reformy, možné referendum o vystoupení Británie z EU či o vojenskou intervenci v Sýrii.

stanislav sigmund
Mediainfo

Serióznost dostává na frak

Stanislav Sigmund je „sporťák“ tělem i duší. Sportovnímu rozhlasovému zpravodajství věnoval prakticky celý svůj profesionální život a tak ho mrzí, že serózní sportovní zpravodajství zůstává ve velkém pozadí.

zahia dehar
Mediainfo

Zahia, novodobá Popelka bulvárních médií

Některé příběhy jsou věčné. Jako ten o Popelce. Kdo by ho neznal? Posledním pokusem o vzkříšení příběhu „chudé dívky, jež ke štěstí přišla“, je příběh alžírské dívky

monika editorial
Mediainfo

Tlak na vyšší efektivitu práce se zvyšuje

DOMA Dnes slaví 2,5 narozeniny. A i když tato příloha vstoupila na trh v ne zrovna ideální době, díky věrným čtenářům přežila mnohé turbulence a teď rozšiřuje svůj záběr. „Lidi

arabska media
Mediainfo

Arabský mediální model: jiný kraj, jiný mrav

Masmédia v arabském světě fungují jinak než na Západě či v Česku. Tento prostý a kulturně podmíněný fakt je sice očekávatelný, avšak principy fungování arabských médií zůstávají západním mediálním odborníkům

stanislav balik
Mediainfo

Balík problémů

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) zahájila správní řízení s Českou televizí kvůli vystoupení politologa Stanislava Balíka v pořadu Události, komentáře věnovanému předvolební kampani. Foto: politolog Stanislav Balík,

open data
Mediainfo

Otevřená data – nedoceněný zdroj informací a zisku

Otevřená data jsou data veřejného a soukromého sektoru, která jsou volně k dispozici na internetu ve strukturované a strojově čitelné podobě. Mohou být impulsem pro rozvoj nového podnikání a vznik pracovních příležitostí.

telefon kresba

Jdeme na to!