
Den poté
Sonda do titulních stran pondělních celostátních deníků ukázala, že ne vždy byla situace těsně po volbách pro komentátory dobového tisku natolik přehledná, aby správně odhadli složení nové

Den poté
Sonda do titulních stran pondělních celostátních deníků ukázala, že ne vždy byla situace těsně po volbách pro komentátory dobového tisku natolik přehledná, aby správně odhadli složení nové

Rakouské strany a sociální sítě
Způsob oslovení potencionálních voličů se mění. Dříve stačilo spoléhat na věrné příznivce, televizní výstupy lídra, stranické letáky a tištěná média. I v Rakousku začínají do politického marketingu výrazněji promlouvat sociální

Vypnutý kardinál? Problém nás všech
V nezvykle nudném závěru předvolební kampaně padl nečekaný „výstřel“. Český rozhlas předčasně ukončil rozhovor s kardinálem Dukou kvůli údajnému ovlivňování voličů. Zdůvodnění tohoto kroku však při zvážení

Představa zcela nezávislého média je naprosto naivní
Otevřený rozhovor s Helenou Baronovou z Týdeníku Prostějovska o postavení regionálního tisku, nezávislosti, financích, ale i tom, že v dobách internetizace, se už prý nedá plně spoléhat na klasické předplatitele. Foto:

Jak jsme válčili o Těšínsko aneb naše historie cizíma očima
Ne vždy byli Češi v Polsku oblíbeným národem. Tak trochu zapomenutou česko-polskou válku z roku 1919 připomíná týdeník Gazeta Polska. Příjemné čtení to tedy není.

Rádio závislé na milodarech od posluchačů
V Česku nemá Rádio Proglas konkurenci – alespoň co se týče financování. Nevysílá totiž žádnou reklamu a je tak plně závislé na milodarech posluchačů. „Pokušení nasadit do

Naděje Číňanů: Internet a nová média
Nové vedení Číny pokračuje v uskutečňování snu Mao Ce-tunga o globální roli médií ovládaných komunistickou stranou. Kontrola Internetu se však pro něj stává stále větší výzvou.

Diskriminace v ukrajinských médiích
Nebýt nekončícího příběhu s osvobozováním bývalé ukrajinské premiérky Julie Tymošenkové z charkovské věznice, neobjevila by se žena jako hrdinka v seriózních ukrajinských médiích ani v jedné z politických zpráv.

Zahraniční zpravodaj: ohrožený druh
Člověk nemusí pravidelně sledovat média, aby mu bylo jasné, že zahraniční zpravodajství se o prostor mezi domácími zprávami doslova pere. Na vině jsou dva faktory: cena a společenská nálada.

Reklamní festivaly, festivalové reklamy a tuzemská kreativa
Minulý týden se v slovinské Portoroži konal asi nejvýznamnější východoevropský reklamní festival Golden Drum, kterého se tradičně účastní i silná reprezentace z českých reklamních agentur.

Reklamní festivaly, festivalové reklamy a tuzemská kreativa
Minulý týden se v slovinské Portoroži konal asi nejvýznamnější východoevropský reklamní festival Golden Drum, kterého se tradičně účastní i silná reprezentace z českých reklamních agentur.