Kanadská mediální sféra: ve stínu velkého souseda
Pokud bychom chtěli kanadská média vystihnout třemi přívlastky, rozhodně bychom měli zmínit významný vliv USA, dvojjazyčnost a důraz na regionální periodika. Foto: Ilustrační. Zdroj: Stock.xchng Kanadský mediální
Trnkový keř pro Českou televizi
Když jsem byla menší, vadil mi film Za trnkovým keřem. Z celé série pro děti mi přišel nejslabší (nebyli tam psi v nesnázích ani pytláci), ale především mě
Internety ovládl Řezníkův slavík
Organizátoři Českého slavíka a jejich sponzor Mattoni pocítili sílu nezvládnuté korporátní komunikace v prostředí sociálních sítí a sjednocené komunity virtuálních nepřátel. Foto: Ilustrační. Zdroj: stock.xchng Stává se to
Polský tisk: Křižáci v Jeseníkách a Zemanův pes
Rozdílný přístup k restitucím po roce 1989 v Česku a Polsku. Andrej Babiš. Prezident Zeman. Kanál Dunaj-Odra-Labe coby konkurence splavnění Visly. I těmto tématům se v minulém týdnu věnoval polský tisk.
Kdo ráno mailuje, nastavuje agendu
Nová šéfka New York Times Jill Abramson přiznala, že se každý den nejdřív podívá do mailu na jitřní maily Mika Allena ze serveru Politico. To je přiznání,
Někteří bloggeři jsou protřelí jak novináři, říká šéf PR agentury
O tom, jak se dívá na snižující se počty redaktorů zavedených médií, jak pracuje s opinion leadery nebo co říká na to, že 40 až 70 % zpráv v médiích má
Mají šéfredaktoři znát utajované zdroje svých podřízených?
Jmenování Sabiny Slonkové šéfredaktorkou deníku MF Dnes a její slovní přestřelka s šéfredaktorem Reflexu Pavlem Šafrem otevřely debatu nad otázkou, zda by vedoucí pracovníci v médiích měli znát
Nejlepší evropské večírky, teambuildingy a jiné eventy
Desátý ročník soutěže BEA o nejlepší italský event a osmý ročník o nejlepší evropský počin na poli event marketingu se uskutečnil minulý týden v italském Miláně. Foto: Sbírka cen na německo-slovenském stolku. Zdroj:
Nejlepší evropské večírky, teambuildingy a jiné eventy
Desátý ročník soutěže BEA o nejlepší italský event a osmý ročník o nejlepší evropský počin na poli event marketingu se uskutečnil minulý týden v italském Miláně. Foto: Sbírka cen na německo-slovenském stolku. Zdroj:
Nejcitovanější česká média jako zdroj převzatých zpráv
Která domácí média se těší největší důvěře? Odkud ostatní nejčastěji přejímají své zprávy? A která média naopak nejčastěji odkazují na jiná? Odpověď na tyto otázky přináší analýza NEWTON
Významná média jako zdroj převzatých zpráv
Analýza Newton Media se soustředila na vybraná média coby zdroj informací. Zajímalo nás, jak často na ně ostatní média odkazují ve svých příspěvcích při uvádění původu informací. Foto: Ilustrační.
Klimatický summit česká média příliš nezajímal
Letošní klimatický summit OSN pořádaný ve Varšavě se zaměřil na tři hlavní témata: financování klimatických opatření, vytýčení agendy pro příští summity a kompenzace škod způsobených změnami klimatu. A jak se