Česko je zemí rádiím zaslíbenou
Ačkoliv se v konzumaci ostatních mediatypů řadí Češi k evropskému průměru, je poslechovost rádií u nás téměř o třetinu vyšší než u jiných zemí EU. Rádio je u nás dle výzkumů z června 2012 po televizi
Zapomněl Freedom House na Babiše?
V květnu publikovala americká mezinárodní nezisková organizace Freedom House, jejímž cílem je monitoring lidských práv a svobod ve světě, předběžná čísla pro rok 2014. V žebříčku svobody médií se Česká republika
Na obrazovky přišla Clona. Co bylo před ní?
Na obrazovky minulé pondělí zamířila Clona. Další z mnoha detektivních seriálů chce zaujmout spíš vizuální složkou než obsahem. V posledních letech co rok vznikne minimálně jeden detektivní
Němečtí euroskeptikové poutají zájem médií
Třebaže si představitelé Alternativy pro Německo (AfD) čas od času stěžují na způsob práce veřejných sdělovacích prostředků, také jim vděčí za stávající popularitu. Foto: Bernd Lucke. Zdroj: Profimedia.cz
Case study – značka a subkultura
Jaké jsou výhody neinvazivního přístupu sponzorů při pronikání k těžko dosažitelným cílovým skupinám. Foto: Undercover Games by Jägermeister Zdroj: František Ortmann Víte, jaký destilát je v České republice nejdováženější?
Věř a víra tvá se značce vyplatí
Zvýšení ochrany a informovanosti spotřebitele je v České republice a vůbec celé Evropské unii velké téma. Kdo by u nás neznal Sdružení obrany spotřebitelů či časopis dTest. Ve Spojených státech tento
Britské tiskoviny včera a dnes
Svět britských tiskovin je nevídaně pestrý a reflektuje široké spektrum informací o domácí a světové scéně. S velkou pravděpodobností je to dáno i skutečností, že mají bohatou a dlouhou historii. Foto:
CME od republikánů k demokratům
Středoevropská televizní jednička CME (Central European Media Enterprises) změnila v polovině dubna vedení. Zakladatel a dlouholetý předseda představenstva CME, miliardář Ronald Lauder, bez jakéhokoliv vysvětlení rezignoval. Do
Proč nás fascinují na arabském jaru sociální sítě?
Proč nás, obyvatele Západu, tak fascinovala role sociálních sítí a nových médií při událostech arabského jara? Podívejme se na náš zájem nyní, s několikaletým odstupem. Foto:ilustrační. Zdroj:freeimages.com Sociální sítě
Za všechno může account a klient
Často kolem sebe slýchám, že reklama je hloupá a člověka jenom obtěžuje. Lidé pracující v reklamě jsou, samo sebou, také hloupí a ničemu nerozumí. Pokud by tomu tak
Politický valčík premiéra Manuela Vallse
Dosud nejméně populární prezident francouzské V. republiky François Hollande nasadil po porážce v obecních volbách koncem března nového premiéra, nejpopulárnějšího ministra socialistické vlády. „Je to karta, kterou
Katalánské nezávislosti hlavní mediální proud příliš nepřeje
Katalánsko, pyšné na svůj vlastní jazyk a identitu, je španělským nejbohatším a nejvíce industrializovaným regionem. Je také regionem s nejsilnějšími separatistickými tendencemi, které zesílila ekonomická krize, jež Španělsko citelně