
Poslechněte si rozhovor Petry Mašínové (CEO) pro rádio Zet
"To co my teď děláme je, že snažíme doručit klientovi na základě analýzy také jakési doporučení a případně mu pomoci s jeho realizací. To doporučení vůbec nemusí být

Měření efektivity komunikace podle mezinárodních standardů asociace AMEC
„V rámci AMEC (The International Association for Measurement and Evaluation of Communication) rádi přispějeme k mezinárodnímu sdílení našich odborných zkušeností z oblasti analýz a měření efektivity komunikace. Naši

Petra Mašínová, CEO NEWTON Media, zvolena novou členkou představenstva Světové asociace pro měření efektivity komunikace AMEC
Petra Mašínová, CEO společnosti NEWTON Media, a.s., byla zvolena do představenstva mezinárodní organizace AMEC. Z osmi kandidátů, kteří byli na post nominováni, porota vybrala celkem šest osobností.

Co všechno Vám chceme nabízet? A jak o datech přemýšlíme?
Co všechno Vám chceme nabízet? A jak o datech přemýšlíme? Odpovídá Petra Mašínová, CEO NEWTON Media.

NEWTON Media v novém. Změna vizuální identity a inovované portfolio služeb
Hlavním impulzem pro rebranding je rozšíření služeb, s nímž vstupujeme do blížícího se dvacátého jubilea naší existence na trhu mediálního monitoringu a analýz. Výročí, které nás čeká v příštím roce,

NEWTON MEDIA zásadně inovuje portfolio služeb. Ojedinělý model podnikání v oboru. Nová firemní identita odráží změnu
Lídr na trhu mediálního monitoringu a analýz, česká společnost NEWTON Media, a.s. mění svou tvář. Hlavním impulzem pro rebranding je zásadní rozšíření služeb, které se odehrává souběžně s blížícím

NEWTON Media partnerem PR konference ve Varšavě
CEO společnosti NEWTON Media, a.s. Petra Mašínová vystoupila dne 20.října na X. Kongresu PR a komunikace (Varšava, 20. – 21. 10. 2014), tradičně organizovaném předním polským ekonomickým časopisem Puls Biznesu.

NEWTON Media expanduje na Balkán
Spojením MCA Grupa a NEWTON Media posílí produktová nabídka, know-how a klientský záběr ve střední a jihovýchodní Evropě. Praha, 1. 10. 2014. – Společnost NEWTON Media, a. s., lídr středoevropského trhu

Levný recept na obnovu televizní slávy
Kdysi nejmocnější médium v zemi nám po čase připomíná, že jeho éra ještě neskončila. TV Nova totiž pochopila, že láska diváků prochází žaludkem.

Jean Daniel: novinář jako angažovaný politický intelektuál
Novinář, esejista, spisovatel. Člověk ze „staré školy“, zakladatel prestižního levicového týdeníku Le Nouvel Observateur, který vždy považoval za důležité, aby novinářská profese byla nejen prací s informací,

Jak si uchovat „mediální moc“?
V naší společnosti existuje něco jako mediální moc. Je to však ohroženo nástupem ekonomických ohledů a tlakem technologických změn. Co mají tedy „hlídací psi demokracie“ učinit,