
Nový web Infomore.cz chce omezit šíření zavádějících informací o koronaviru
Fakulta sociálních věd UK, Lékařská fakulta MU v Brně a NEWTON Media spouští společný web s názvem Infomore.cz. Jeho cílem je omezit tzv. infodemii, tedy nadměrné šíření zkreslených a zavádějících

Vánoční nákupy řešíme na sociálních sítích třikrát více než loni
Téma nakupování vánočních dárků letos významným způsobem rezonuje na sociálních médiích. Za poslední 3 měsíce se vánočního nakupování týkalo skoro 120 000 zmínek na českých sítích. To je

Reputace společnosti je klíčovým kritériem hodnocení komunikace, říká šéf AMEC Richard Bagnall
Společnost Newton Media 3. prosince uspořádala ve spolupráci s Asociací public relations (APRA) a pod záštitou AMEC Measurement Month webinář s názvem Barcelonské principy 3.0. Webinář byl věnovaný nejnovějším trendům

Newton Media představuje nové mezinárodní principy měření PR
Způsob, jak měřit a vyhodnocovat firemní komunikaci a PR, už od roku 2010 shrnují takzvané Barcelonské principy. Jejich koncept vytvořila Mezinárodní asociace pro měření a vyhodnocování komunikace AMEC. Tento projekt

Mediální analýza Vystrčilovy cesty na Taiwan ukazuje, že debatou na českých sítích hýbaly hlavně názory politiků.
Fotografie: Lucie ŠplíchalováAutorský tým: Alena Zachová, Martina Maňhalová, Tomáš Kůst Zářijová cesta předsedy senátu Miloše Vystrčila na Taiwan vyvolala na české i zahraniční mediální scéně velký rozruch. Během čtyř

NEWTON Media již pokrývá 55 zemí a 40 jazyků. V mezinárodním tendru získal další instituci EU.
Česká společnost NEWTON Media zvítězila v mezinárodním tendru a od prosince bude poskytovat monitorovací služby Evropskému středisku pro prevenci a kontrolu nemocí (ECDC). Jde už o pátou instituci spadající pod Evropskou

Trump je jako Zeman a Biden připomíná Drahoše, říkají Češi na sociálních sítích
Už od června 2020, kdy byl Joe Biden potvrzen jako kandidát demokratů pro souboj s Donaldem Trumpem, Češi hojně diskutují na sociálních sítích o amerických prezidentských volbách. V prvotních diskusích se

Není Sparta jako Sparta aneb jak umělá inteligence pomůže rozlišit hokej od fotbalu
Společnost NEWTON Media má nového klienta. Je jím HC Sparta Praha. Jedním z hlavních důvodů přestupu bylo dostat monitoring médií, který dokáže odlišit hokejovou Spartu od fotbalové.

Příběh zvaný Entity
První Prymulův týden na Ministerstvu zdravotnictví„Dej mi dohromady všechno důležité, co Prymula udělal za první týden po jmenování. Potřebuju taky vědět, kde dělal před tím, komu stihnul

Petr Herian pro Forbes: Historii neměním
Petr Herian je muž, který pamatuje vše. Jeho Newton Media má archiv všech článků a veřejných vystoupení za posledních 30 let v Česku. Z hlediska informací má nevyčíslitelnou hodnotu, z hlediska peněz už do něj bylo nainvestováno několik stovek milionů korun. Co s ním bude dál?

Vizualizace klíčových dat kampaní
Infografiky od NEWTON Media vám pomohou změřit, zhodnotit a řídit dopad vašich kampaní