Nejpopulárnější mýty o COVID-19 v českých médiích
Stojí za původem koronaviru sítě 5G nebo Bill Gates? Ochrání nás před pandemií česnek či dokonce dezinfekce vpravená do žíly? Analytici NEWTON Media se zaměřili na zmapování
Ženy ve vedení médií? A mohla bych je vidět?
Českým médiím vládnou muži. Přestože ve věkové kategorii do třiceti let ženy novinářky převažují, po třicítce z redakcí buď zcela odcházejí nebo pracují jako řadové redaktorky a na vedoucí posty
Měsíc s Clubhouse v Česku. Nová sociální síť jen pro vyvolené?
Přístup k informacím pouze pro vybrané. Tak nějak by se daly shrnout hlavní prvotní obtíže nové sociální sítě Clubhouse, která nedávno v České republice „oslavila“ první měsíc. Clubhouse
Debata k očkování proti COVID-19 je na sociálních sítích zpolitizovaná a ukazuje na názorovou polarizaci společnosti.
Za více jak rok trvání epidemie přesáhly diskuse o koronaviru hranici 11 miliónů příspěvků, desetinu komentářů přitom tvoří zmínky o očkování. O „západních“ vakcínách Pfizer/BioNTech, Moderna a AstraZeneca nejvíce
Největší tuzemský mediální archiv bude přístupný na webu
Společnost Newton Media umožní široké veřejnosti on-line přístup do svého mediálního archivu. Na základě jednoduché registrace získají zájemci sedmidenní bezplatný přístup. Následně si budou moci zakoupit
Rok covidu-19 z pohledu PR: Zrušené zakázky i síla krizové komunikace
Ztráta klientely, propouštění, utahování opasků. Celosvětová pandemie v loňském roce ostře zasáhla řadu odvětví a oblast PR nebyla výjimkou. Shrnutí loňského roku včetně predikcí pro léta následující přinesla mezinárodní
Nový web Infomore.cz chce omezit šíření zavádějících informací o koronaviru
Fakulta sociálních věd UK, Lékařská fakulta MU v Brně a NEWTON Media spouští společný web s názvem Infomore.cz. Jeho cílem je omezit tzv. infodemii, tedy nadměrné šíření zkreslených a zavádějících
Vánoční nákupy řešíme na sociálních sítích třikrát více než loni
Téma nakupování vánočních dárků letos významným způsobem rezonuje na sociálních médiích. Za poslední 3 měsíce se vánočního nakupování týkalo skoro 120 000 zmínek na českých sítích. To je
Reputace společnosti je klíčovým kritériem hodnocení komunikace, říká šéf AMEC Richard Bagnall
Společnost Newton Media 3. prosince uspořádala ve spolupráci s Asociací public relations (APRA) a pod záštitou AMEC Measurement Month webinář s názvem Barcelonské principy 3.0. Webinář byl věnovaný nejnovějším trendům
Newton Media představuje nové mezinárodní principy měření PR
Způsob, jak měřit a vyhodnocovat firemní komunikaci a PR, už od roku 2010 shrnují takzvané Barcelonské principy. Jejich koncept vytvořila Mezinárodní asociace pro měření a vyhodnocování komunikace AMEC. Tento projekt
Mediální analýza Vystrčilovy cesty na Taiwan ukazuje, že debatou na českých sítích hýbaly hlavně názory politiků.
Fotografie: Lucie ŠplíchalováAutorský tým: Alena Zachová, Martina Maňhalová, Tomáš Kůst Zářijová cesta předsedy senátu Miloše Vystrčila na Taiwan vyvolala na české i zahraniční mediální scéně velký rozruch. Během čtyř