Agentura REUTERS – nový smluvní partner společnosti NEWTON Media

reuters newton media

Společnost NEWTON Media, a. s., nadnárodní středoevropská společnost monitorující mediální trh, uzavřela nově smluvní partnerství s prestižní zahraniční agenturou REUTERS. Svým klientům tak nabízí další nový zdroj informací, který jim zajistí aktuální, unikátní a důvěryhodné zprávy z celého světa. Servis agentury Reuters je nepostradatelný pro velké bankovní domy, finanční instituce, firmy se zahraniční účastí, PR agentury.

„Zpravodajský a informační servis agentury REUTERS zajistí odběrateli možné podklady pro strategické rozhodování, přispěje ke zvýšení jejich prestiže a zisku. Je určen všem, jejichž úspěch závisí na kvalitních informacích ze stěžejních oblastí, mezi které patří finance, ekonomika, akciové trhy. Naši klienti tak mají zajištěn maximální přehled o dění na českých i světových kapitálových trzích, v politice i ve firmách,“ doplňuje Eva Eliášová, obchodní a marketingová ředitelka společnosti NEWTON Media.

Zájemci o toto zpravodajství si mohou vybrat ze dvou okruhů, které jsou v anglickém jazyce, Reuters World Service a Reuters European Business News Service. V českém jazyce je poskytován Reuters European & Slovak Domestic Financial News Service.

Reuters je jednou z nejstarších zpravodajských agentur, která byla založena Paulem Juliem Reutrem v Londýně v roce 1851. V současnosti je největší mezinárodní agenturou, která poskytuje celosvětové zpravodajství z oblasti:

  • investic a finančního poradenství
  • technologií
  • průmyslu
  • obchodu
  • dopravy
  • energetiky
  • osobních financí, akciových trhů
  • zdravotnictví, vědy
  • médií nebo telekomunikací.

„Klient se tak stává součástí elitní skupiny, která má zajištěn každodenní vysoký standard informací,“ dodává Monika Oweyssi, výrobní ředitelka společnosti NEWTON Media.

Čtěte také

reputacni
Blog

Jak efektivně využít monitoring k reputačnímu managementu

Reputace je dnes jedním z nejcennějších aktiv – ať už jde o firmu, instituci nebo jednotlivce. Stačí jeden kritický článek nebo virální příspěvek na sociálních sítích a roky budovaná pověst může přijít k úhoně. Právě tady hraje klíčovou roli monitoring médií. Umožňuje v reálném čase sledovat, jak vás vnímá veřejnost, a včas zachytit i tu nejmenší známku potenciální krize.

fibep_blog
Blog

Copyright Talks 2025: Budoucnost licencování médií v éře AI

V pátek 28. března 2025 se v italském Miláně uskutečnil již osmý ročník oborové konference Copyright Talks 2025. Tato akce byla už tradičně pořádána mezinárodní asociací FIBEP, která zastřešuje více než 120 firem zaměřených na mediální monitoring z 50 zemí světa.

esg_report
Blog

ESG Media Index: Změřte efektivitu své komunikace

Termín ESG ušel v českých médiích v posledních letech dlouhou cestu. A zatím to nevypadá, že by se chystal odejít do ústraní. Naopak, pojmy Environmental, Social a Governance, tedy anglická slova, ze kterých zkratka pochází, se už trvale zabydlela i ve slovníku nejedné firmy.

telefon kresba

Jdeme na to!