Věra Čarná v rozhovoru pro MEDIAINFO.CZ prozrazuje mimo jiné i to, o co mají aktuálně firmy v rámci mediálních analýz největší zájem, resp. jestli i v rámci tak specifické služby, jakými jsou mediální analýzy, existují nějaké trendy.
Zdroj: Mediainfo.cz
Moc a vliv médií dnes již zpochybňuje málokdo. Média dokáží nastolit nová témata pro celospolečenskou diskusi, potlačit ta stávající, vylepšit či naopak výrazně zhoršit image firem, institucí i jednotlivých osobností. Ve svém důsledku tedy působí nepřímo na konkurenceschopnost firem, důvěryhodnost institucí i pověst osobností. Jak v rozhovoru potvrdila Věra Čarná, vedoucí oddělení mediálních analýz NEWTON Media, díky své flexibilitě mají mediální analýzy široké možnosti využití. Umožňují kontinuálně sledovat množství příspěvků na sledované téma formou pravidelných výstupů a reportů, s úspěchem se též využívají pro objektivní vyhodnocování efektivity PR aktivit nebo pro měření obsahové a názorové vyváženosti médií.
Zdroj: Newtonmedia
Opravdu dobrá analýza Vám odpoví na otázku:
- jaké jsou trendy medializace vaší firmy nebo instituce?
- v jakých tematických souvislostech je vaše firma nebo instituce v médiích uváděna?
- kde jsou Vaše slabá místa mediální komunikace, na něž je třeba se soustředit?
- kteří představitelé jsou v médiích s vaší firmou spojováni?
- kdo se na adresu Vaší společnosti v médiích vyjadřuje a co říká?
- jak se v médiích odrazila vaše spolupráce s konkrétními médii a novináři?
- jak si stojí v mediálním světě vaše konkurence?
- kteří novináři jsou Vám nakloněni a kteří o vaší firmě informují v negativním světle?
- na která média byste měli zacílit mediální komunikaci?
Zdroj: Newtonmedia
Kvalitní analýza se vyznačuje:
- prověřenou metodikou hodnocení mediálních příspěvků
- širokým záběrem analyzovaných zdrojů
- systematičností
- přehledností
- spolehlivostí vstupních dat i prezentovaných výsledků
- důrazem na informace, které jsou pro Vás užitečné a zajímavé
Zdroj: Newtonmedia
Zaujalo vás téma mediálních analýz, kontaktujte přímo analyzy@newtonmedia.cz.