Nikdo už nebude dokonalý!

nnd 1

Prima ukončila svůj nejdéle vysílaný pořad Nikdo není dokonalý. Diváci jej mohli sledovat 15 let – první díl se vysílal 11. 10. 1997.

Foto: Jiří Krampol, Zdroj: FTV Prima

To nejlepší má pořad Nikdo není dokonalý dávno za sebou a to nejspíš rozhodlo. „Po úspěšných patnácti letech vysílání pořadu Nikdo není dokonalý zastavuje televize Prima natáčení dalších dílů. Jiřímu Krampolovi děkujeme za loajální spolupráci a těšíme se na setkání při dalších projektech,“ oznámil stručně mluvčí Primy David Vaníček.

Foto: Lucie Bílá, Zdeněk Troška a Jiří Krampol, Zdroj: FTV Prima

Nejsledovanější díl se vysílal dle oficiálních informací FTV Prima 22.4.2001, tehdy se na něj dívalo  2 075 tisíc diváků při podílu na trhu 45,41% share. V průběhu patnácti let se natočilo více než 500 dílů této pravidelné „sondy“ do znalostí a neznalostí českého národa, v níž se vystřídalo téměř 1000 hostů. Například Vlastimil Brodský, Miroslav Horníček, Věra Galatíková, Waldemar Matuška, Václav Neckář, Jiří Kodet, Luděk Munzar, Helena Růžičková, Karel Gott, Eva Pilarová, Marta Kubišová, Jiřina Bohdalová, Miroslav Donutil, Jiří Menzel, Jiří Bartoška, Jiří Suchý, Lucie Bílá, Zdeněk Troška, Jiřina Jirásková a mnozí další.

Foto: Helena Růžičková, Zdeněk Troška a Jiří Krampol, Zdroj: FTV Prima

Zatímco někteří se objevili v pořadu pouze jednou, jiní byli pravidelnými účinkujícími. Sexuolog Radim Uzel byl v pořadu podle svých slov minimálně pětkrát. „Jestli se nebojím, že se budu opakovat?  Nebojím. Jednak si s Jirkou vždycky řekneme dopředu témata, o kterých se budeme bavit. A pak – tak jako zapomínám já, že jsem už některé historky vyprávěl, zapomínají i diváci, že už je slyšeli, na což je možno hřešit. Ostatně někdy je opakovaný vtip mnohem lépe přijímán než vtip nový,“  vysvětloval Radim Uzel s nadsázkou.

Foto: Radim Uzel a Jiří Krampol, Zdroj: FTV Prima

Na pořadu se vystřídalo několik režisérů, různě se obměňoval také štáb a jeho tvůrci. Vznikal v různých prostředích, posledním místem, kde se pořad Nikdo není dokonalý natáčel, bylo pražské kino Ořechovka.

Martin Maruniak
autor je novinář

Čtěte také

1 3
Blog

5 způsobů, jak využít media intelligence pro rozvoj turismu ve městech

I to nejmenší město se může stát turisticky atraktivní, když dokáže správně komunikovat své přednosti. Ať už jsou to přírodní krásy, zajímavá ubytování nebo historické památky – každé místo dokáže přitáhnout určitou cílovou skupinu. Jak ale dosáhnout toho, aby se návštěvníci rozhodli přijet zrovna k Vám?

IMG 9914
Blog

Společné setkání se zástupci státní správy v Museu Kampa

Ve středu 16. října 2024 jsme se v podvečerních hodinách sešli v krásném prostředí Musea Kampa v Praze ke společnému setkání členů týmu Newton Media a zástupců tiskových a komunikačních oddělení v rámci státní a veřejné správy.

akvizicni kampan 2
Blog

Moderní samospráva: Jak zefektivnit práci s mediálními daty 

Moderní úřad, pokud chce být otevřený a pružně reagovat na podněty veřejnosti, by se měl naučit pracovat s mediálními daty. Ta mu napoví nejen jaká nálada panuje ve společnosti v souvislosti s krajskou politikou, ale také dovolí rychle reagovat na mediální kauzy a PR krize. Kvalitní a pravidelný monitoring médií je zkrátka něco, co by žádný krajský ani městský úřad neměl zanedbat. Jak ale vybrat ten, který Vám poskytne tu nejvyšší přidanou hodnotu?

zálohování 2
Blog

Analýza mediálních výstupů příznivců a odpůrců zálohování 

V posledních letech se ve veřejném prostoru se stále častěji objevuje nové téma, které by mohlo mít celospolečenské dopady, pokud se legislativně prosadí. Řeč je o snaze zavést povinné zálohování PET lahví a hliníkových plechovek od nápojů s cílem zvýšit míru recyklace a opětovné využití již použitých obalů. Vláda sice novelu obalového zákona právě dnes schválila na svém zasedání, nicméně návrh ještě musí projít parlamentem. Proti kampani k zálohování se ale vzedmula i vlna kritiky a odporu vůči změnám v dosavadním systému. Který z těchto dvou táborů zatím vítězí v mediálním prostoru?

telefon kresba

Jdeme na to!