NEWTON Media přichází s unikátní mobilní aplikací pro monitoring médií

0303 scaled

NEWTON Media uvádí na česko-slovenský trh historicky první aplikaci, která má zjednodušit a hlavně zefektivnit práci s monitoringem médií. Mobilní aplikace NewtonOne (N1) totiž umožní číst monitoring přímo v mobilu. Nabídne rovnou i scany nebo audiovizuální záznamy mediálních výstupů, grafy znázorňující výsledky monitorování či snadné sdílení s ostatními lidmi v týmu.

Nová mobilní aplikace N1 je alternativou webové aplikace NewtonOne, která v sobě sdružuje různé nástroje pro práci s mediálními daty a disponuje objemným mediálním archivem. Kdokoliv má v desktopové verzi NewtonOne nastavené zasílání tzv. newsmailů – emailů s monitoringem, může nyní díky aplikaci pracovat s denním monitoringem také v mobilu.

„N1 umožňuje pohodlně pročíst newsmail s mediálním monitoringem u snídaně, cestou do kanceláře nebo na schůzku. Všichni z branže víme, že monitoring médií má být ranní informační kávou a zdrojem inspirace pro další kroky v komunikaci, často se k němu ale přes další úkoly nedostaneme včas. Takhle si jej může kdokoliv projít během chvilky i mimo počítač,“ říká k novince Věra Lhotská, CEO NEWTON Media pro Českou republiku.

náhled 4.png

 

Aplikace N1 je ke stažení pro Android a iOS. Umožňuje číst a archivovat přehledy mediálního monitoringu (newsmaily), na každý nový newsmail upozorňuje notifikací. Kromě denního reportu o medializaci zobrazuje graf s podílem zpráv podle mediatypů i multimediální přílohy zprávy – scany článků a záznamy rozhlasového nebo televizního vysílání. Jednotlivé mediální výstupy lze snadno sdílet s dalšími členy týmu, přetažením (swipnutím) jde článek uložit na později nebo jej označit za ne/přečtený. Práce v aplikaci se automaticky synchronizuje s webovou verzí NewtonOne a se zprávami zobrazenými v online režimu je možné následně pracovat i offline.

„Služba je nyní určená pro odběratele newsmailů s monitoringem, ale pracujeme na rozšiřujících funkcionalitách, mimo jiné možnosti sdílet zprávy i s těmi, kdo NewtonOne nepoužívají,“ vysvětluje k funkcím Lhotská. „Velkou přidanou hodnotou je také to, že apka odstraňuje občasné problémy s responzivitou, kdy se v některých emailových klientech nezobrazují newsmaily správně,“ dodává.

Pokud pracuje s newsmaily, mobilní aplikace vám umožní:

  • vždy správné zobrazení newsmailů
  • získat rychlý přehled o podílu zpráv podle mediatypů díky grafické vizualizaci
  • prohlížet zprávy v nastaveném seskupení a řazení zpráv
  • zobrazit počet duplicitních článků
  • filtrovat zprávy podle tematických uzlů
  • okamžitý přístup k metadatům a multimediálním přílohám
  • ukládání důležitých zpráv do vlastní knihovny
  • snadné a rychlé sdílení klíčových zpráv
  • propisování údajů o přečtenosti zpráv do webové aplikace
  • pracovat s mediálními výstupy v offline režimu

Kontakt pro média: David Mitrenga | e-mail: david.mitrenga@newtonmedia.cz | mobil: + 420 602 291 182

Quanda.png

O NEWTON Media

Společnost NEWTON Media je lídrem Media Intelligence služeb na evropském trhu. Naše analýzy tradičních a digitálních médií pomáhají klientům optimalizovat komunikaci v České republice, na Slovensku, v Polsku, ve Velké Británii a v dalších osmi zemích jihovýchodní Evropy.

S pomocí rozsáhlé databáze monitorovaných zdrojů, důsledného data miningu a komplexních analýz tradičních i digitálních médií pomáháme zlepšovat komunikační strategie velkým korporacím, institucím a firmám, stejně jako ministerstvům nebo neziskovým organizacím.

Našemu variabilnímu produktovému portfoliu dominuje trojice základních služeb, která tvoří logický řetězec: monitoring, archiv a analýzy. Monitorujeme česká i zahraniční tradiční, nová a sociální média. Analyzujeme reakce publika a veřejnosti. Vypracováváme komplexní studie mediálního obrazu. Jsme členy profesních asociací AMEC a FIBEP a držitelé tří zlatých ocenění za nejlepší analýzy v soutěži AMEC Awards 2016, 2017 a 2018.

Čtěte také

1 3
Blog

5 způsobů, jak využít media intelligence pro rozvoj turismu ve městech

I to nejmenší město se může stát turisticky atraktivní, když dokáže správně komunikovat své přednosti. Ať už jsou to přírodní krásy, zajímavá ubytování nebo historické památky – každé místo dokáže přitáhnout určitou cílovou skupinu. Jak ale dosáhnout toho, aby se návštěvníci rozhodli přijet zrovna k Vám?

IMG 9914
Blog

Společné setkání se zástupci státní správy v Museu Kampa

Ve středu 16. října 2024 jsme se v podvečerních hodinách sešli v krásném prostředí Musea Kampa v Praze ke společnému setkání členů týmu Newton Media a zástupců tiskových a komunikačních oddělení v rámci státní a veřejné správy.

akvizicni kampan 2
Blog

Moderní samospráva: Jak zefektivnit práci s mediálními daty 

Moderní úřad, pokud chce být otevřený a pružně reagovat na podněty veřejnosti, by se měl naučit pracovat s mediálními daty. Ta mu napoví nejen jaká nálada panuje ve společnosti v souvislosti s krajskou politikou, ale také dovolí rychle reagovat na mediální kauzy a PR krize. Kvalitní a pravidelný monitoring médií je zkrátka něco, co by žádný krajský ani městský úřad neměl zanedbat. Jak ale vybrat ten, který Vám poskytne tu nejvyšší přidanou hodnotu?

zálohování 2
Blog

Analýza mediálních výstupů příznivců a odpůrců zálohování 

V posledních letech se ve veřejném prostoru se stále častěji objevuje nové téma, které by mohlo mít celospolečenské dopady, pokud se legislativně prosadí. Řeč je o snaze zavést povinné zálohování PET lahví a hliníkových plechovek od nápojů s cílem zvýšit míru recyklace a opětovné využití již použitých obalů. Vláda sice novelu obalového zákona právě dnes schválila na svém zasedání, nicméně návrh ještě musí projít parlamentem. Proti kampani k zálohování se ale vzedmula i vlna kritiky a odporu vůči změnám v dosavadním systému. Který z těchto dvou táborů zatím vítězí v mediálním prostoru?

telefon kresba

Jdeme na to!