Společnost NEWTON Media a.s. získala 100% podíl společnosti Anopress IT, a.s.

anopress newton media

Praha, 10.10.2011– NEWTON Media, a.s., společnost poskytující služby v oblasti monitoringu a analýz médií oznámila, že od švédské skupiny Bisnode AB odkoupila 100% podíl společnosti Anopress IT, a.s.

Akvizice společnosti Anopress IT je významná pro další rozvoj skupiny NEWTON Media, která chce dále posilovat svou pozici na středoevropském trhu monitoringu a analýz médií.

"Obě značky budou na trhu nadále fungovat samostatně. Chceme se zaměřit na rozvíjení předností obou společností a zároveň využít celé řady synergických efektů," zhodnotil akvizici Ing. Martin Vobr, předseda představenstva NEWTON Media, a.s.

NEWTON Media, a.s. je nadnárodní středoevropskou společností monitorující mediální trh od roku 1995. Zastoupení má jak na českém, tak i na slovenském a polském trhu. V elektronické podobě dodává plný obsah zpráv z tisku, zpravodajských pořadů televizních a rozhlasových stanic, agenturního zpravodajství a internetu. NEWTON Media, a.s. vlastní archiv plných znění zpráv, který sahá až do roku 1993. Společnost poskytuje klasický monitoring, monitoring reklamy, on-line monitoring internetu, mediální analýzy, zprávy včasného varování, sleduje sociální sítě. Využitím těchto služeb získají uživatelé významnou konkurenční výhodu, protože lépe odhadnou případná rizika nebo možné obchodní příležitosti, budou mít kvalitnější podklady pro vaše strategická rozhodnutí. Produkty a služby společnosti jsou vždy maximálně přizpůsobeny požadavkům jednotlivých klientů. Softwarové aplikace včetně uživatelských rozhraní a speciální vyhledávací technologie umožňují klientům pohodlně a efektivně pracovat s informacemi a tvořit tak vlastní přidanou hodnotu.

V roce 2003 se společnost NEWTON Media, a.s. stala členem mezinárodní organizace FIBEP (Fédération Internationale des Bureaux d`Extraits de Presse), která sdružuje nejvýznamnější společnosti zabývající se monitoringem médií z celého světa.

Anopress IT, a.s. působí na trhu od roku 1997. Společnost od svého vzniku nabízí služby v oblasti monitoringu médií a to především ve formě přístupu do databáze, kde shromažďuje plné texty novinových a časopiseckých článků, doslovných přepisů televizních a rozhlasových relací a od roku 2005 také obsah vybraných webových portálů. Pro vyhledávání, následné třídění a analýzu dat nabízí pokročilé fulltextové a analytické technologie významných světových i tuzemských dodavatelů.

Databáze společnosti Anopress tak poskytuje efektivní nástroj pro průzkum a analýzu mediálního obsahu. Moderní metody vyhledávání a snadný přístup k datům prostřednictvím standardních komunikačních cest oslovují řadu uživatelů z oblasti státní správy, bankovnictví, velkých korporací, knihoven, vysokých škol i veřejnosti.

Čtěte také

1 3
Blog

5 způsobů, jak využít media intelligence pro rozvoj turismu ve městech

I to nejmenší město se může stát turisticky atraktivní, když dokáže správně komunikovat své přednosti. Ať už jsou to přírodní krásy, zajímavá ubytování nebo historické památky – každé místo dokáže přitáhnout určitou cílovou skupinu. Jak ale dosáhnout toho, aby se návštěvníci rozhodli přijet zrovna k Vám?

IMG 9914
Blog

Společné setkání se zástupci státní správy v Museu Kampa

Ve středu 16. října 2024 jsme se v podvečerních hodinách sešli v krásném prostředí Musea Kampa v Praze ke společnému setkání členů týmu Newton Media a zástupců tiskových a komunikačních oddělení v rámci státní a veřejné správy.

akvizicni kampan 2
Blog

Moderní samospráva: Jak zefektivnit práci s mediálními daty 

Moderní úřad, pokud chce být otevřený a pružně reagovat na podněty veřejnosti, by se měl naučit pracovat s mediálními daty. Ta mu napoví nejen jaká nálada panuje ve společnosti v souvislosti s krajskou politikou, ale také dovolí rychle reagovat na mediální kauzy a PR krize. Kvalitní a pravidelný monitoring médií je zkrátka něco, co by žádný krajský ani městský úřad neměl zanedbat. Jak ale vybrat ten, který Vám poskytne tu nejvyšší přidanou hodnotu?

zálohování 2
Blog

Analýza mediálních výstupů příznivců a odpůrců zálohování 

V posledních letech se ve veřejném prostoru se stále častěji objevuje nové téma, které by mohlo mít celospolečenské dopady, pokud se legislativně prosadí. Řeč je o snaze zavést povinné zálohování PET lahví a hliníkových plechovek od nápojů s cílem zvýšit míru recyklace a opětovné využití již použitých obalů. Vláda sice novelu obalového zákona právě dnes schválila na svém zasedání, nicméně návrh ještě musí projít parlamentem. Proti kampani k zálohování se ale vzedmula i vlna kritiky a odporu vůči změnám v dosavadním systému. Který z těchto dvou táborů zatím vítězí v mediálním prostoru?

telefon kresba

Jdeme na to!