NEWTON Media posílí svou pozici na Slovensku. Akvizice části SITA rozšíří nabídku a osloví nové klienty

sita

Společnost NEWTON Media a bratislavská SITA završily v uplynulých dnech pětiměsíční proces technologické a procesní integrace divize monitoringu médií. Tento proces je důsledkem akvizice divize monitoringu médií SITA slovenskou pobočkou společnosti NEWTON Media. Integrace je významným milníkem strategického partnerství obou firem. SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. bude navíc i nadále v zastoupení NEWTON Media poskytovat služby monitoringu médií existujícím i novým klientům.

Akvizice divize monitoringu médií SITA je součástí dlouhodobé strategie společnosti Newton Media budovat a upevňovat své postavení lídra středoevropského trhu mediálního monitoringu a analýz. „Strategické partnerství se společností SITA nám na Slovensku umožní oslovit širší klientskou základnu a nabídnout jim pestřejší portfolio produktů, které mohou podpořit jejich konkurenceschopnost“, uvedla Petra Mašínová, generální ředitelka NEWTON Media a.s.

„Spojením nejlepších technologických řešení obou společností do jedné služby získají klienti SITA a NEWTON Media bezkonkurenčně kvalitní a hodnotný produkt,“ uvedl generální ředitel SITA Ivan Sámel. „Klientům garantujeme zachování flexibility služeb, na jakou byli zvyklí,“ dodal.

SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. poskytuje monitoring médií od roku 2005 a v posledních dvou letech byla jedničkou na slovenském trhu. NEWTON Media je lídrem monitoringu a analýz médií v České republice, kde zahájila své podnikání před bezmála 20 lety. Na Slovensku působí od roku 2003. Významné postavení na trhu mediálního monitoringu a analýz má též v Polsku. Společnosti NEWTON Media v ČR, SR a Polsku jsou aktivní i v mezinárodních odborných sdruženích FIBEP a AMEC, což jim umožňuje poskytovat služby s širokým mezinárodním záběrem.

Čtěte také

1 3
Blog

5 způsobů, jak využít media intelligence pro rozvoj turismu ve městech

I to nejmenší město se může stát turisticky atraktivní, když dokáže správně komunikovat své přednosti. Ať už jsou to přírodní krásy, zajímavá ubytování nebo historické památky – každé místo dokáže přitáhnout určitou cílovou skupinu. Jak ale dosáhnout toho, aby se návštěvníci rozhodli přijet zrovna k Vám?

IMG 9914
Blog

Společné setkání se zástupci státní správy v Museu Kampa

Ve středu 16. října 2024 jsme se v podvečerních hodinách sešli v krásném prostředí Musea Kampa v Praze ke společnému setkání členů týmu Newton Media a zástupců tiskových a komunikačních oddělení v rámci státní a veřejné správy.

akvizicni kampan 2
Blog

Moderní samospráva: Jak zefektivnit práci s mediálními daty 

Moderní úřad, pokud chce být otevřený a pružně reagovat na podněty veřejnosti, by se měl naučit pracovat s mediálními daty. Ta mu napoví nejen jaká nálada panuje ve společnosti v souvislosti s krajskou politikou, ale také dovolí rychle reagovat na mediální kauzy a PR krize. Kvalitní a pravidelný monitoring médií je zkrátka něco, co by žádný krajský ani městský úřad neměl zanedbat. Jak ale vybrat ten, který Vám poskytne tu nejvyšší přidanou hodnotu?

zálohování 2
Blog

Analýza mediálních výstupů příznivců a odpůrců zálohování 

V posledních letech se ve veřejném prostoru se stále častěji objevuje nové téma, které by mohlo mít celospolečenské dopady, pokud se legislativně prosadí. Řeč je o snaze zavést povinné zálohování PET lahví a hliníkových plechovek od nápojů s cílem zvýšit míru recyklace a opětovné využití již použitých obalů. Vláda sice novelu obalového zákona právě dnes schválila na svém zasedání, nicméně návrh ještě musí projít parlamentem. Proti kampani k zálohování se ale vzedmula i vlna kritiky a odporu vůči změnám v dosavadním systému. Který z těchto dvou táborů zatím vítězí v mediálním prostoru?

telefon kresba

Jdeme na to!