Hlavním impulzem pro rebranding je rozšíření služeb, s nímž vstupujeme do blížícího se dvacátého jubilea naší existence na trhu mediálního monitoringu a analýz. Výročí, které nás čeká v příštím roce, oslavíme v „novém kabátě“. Ten symbolizuje nové logo a vizuální identita z přední české kreativní dílny Dynamo design. To nejpodstatnější je ale nové pojetí naší nabídky klientům.
Digitální data z médií a řady dalších zdrojů, jejich kombinace a analytické zpracování představují obrovskou příležitost. V reakci na nárůst množství dat, nové výzvy digitalizovaného a globalizovaného trhu a potřeby klientů jsme se rozhodli rozšířit produktové portfolio o služby s přidanou hodnotou. Sem nově spadá strategické poradenství a doporučení i samotná jejich realizace. Cílem je nabídnout celé spektrum služeb, které podporují konkurenceschopnost klientů.
„Nový kabát“ je symbolem našeho rozhodnutí uchopit změněnou tržní realitu jako výzvu. Vydáváme se novou cestou, na níž nabízíme komplexní služby šité na míru. Nové logo v sobě logicky odráží všechny tyto změny. Je tvořeno čtyřmi barevnými plochami, které symbolizují hlavní produkty NEWTON Media. Barevné plochy se navzájem překrývají a navazují na sebe, stejně jako jednotlivé produkty. Plochy vždy procházejí středem loga, tj. symbolicky přes klienta, který je v centru dění. Logo tak vyjadřuje full-servis, šitý na míru. Individuální přístup k jednotlivým klientům a jejich konkrétním potřebám je vyjádřen flexibilitou loga – existuje několik možných variant uspořádání čtyř barevných objektů v logotypu. Všechny tyto varianty jsou si rovny a vycházejí z pravidelné geometrické sítě. Společnost Dynamo design, jež je autorem nové vizuální podoby, vycházela z klíčových slov, která vystihují podstatu služeb a přístupu ke klientům. Nové pojetí loga tak reflektuje osobní přístup, individuální řešení na míru každému klientovi, inovaci, technologie a v neposlední řadě odbornost a profesionalitu firemního týmu NEWTON Media. Do „nového kabátu“ se oděly i naše profily na sociálních sítích Facebook, Twitter a LinkedIN.
varianty jednotlivých logotypů