NEWTON Pro Building: vaše cesta k stavebním zakázkám

crane 1586476 640

Na fóru českého stavebnictví, které se konalo 10. 3. v Praze, představila CEO společnosti NEWTON Media Petra Mašínová novou službu NEWTON ProBuilding, která monitoruje plánované stavby a veřejné zakázky ve stavebnictví po celé České republice.

Tato služba nabízí nový způsob využití monitoringu a agregovaných informací pro konkrétní podnikatelské účely. Monitoring nemusí podávat jen přehled o mediálním obraze a jeho vývoji nebo být nástrojem pro kontrolu a řízení firemní komunikace. V duchu filosofie #newnewton může být také neocenitelným zdrojem informací klíčových pro rozvoj a plánování podnikání.
Správné informace ve správnou chvíli = určující konkurenční výhoda.

NEWTON ProBuilding je služba, která shromažďuje informace o plánovaných stavebních projektech, jejichž zadavateli jsou soukromé osoby, firmy, ale hlavně veřejné instituce, obce, města a kraje. V monitoringu se objevují všechny typy staveb – od těch největších, jako jsou dálnice a velká infrastruktura, přes stavby střední velikosti až po ty nejmenší, jakými jsou například výstavba oplocení, drobné opravy apod. Tuto službu využijí především stavební společnosti bez ohledu na svou velikost, ale také všichni, kdo potřebují nebo chtějí mít přehled o připravovaných stavbách a územním rozvoji na místní, regionální nebo celorepublikové úrovni.

Základem je informační servis o vypsaných veřejných zakázkách. Do 24 hodin po zveřejnění se dozvíte, jaká zakázka byla vypsaná, kdy a kde se bude realizovat a dokdy je třeba se do řízení přihlásit. Získáte také kontakty na odpovědné osoby a dostanete se přímo ke kompletní zveřejněné dokumentaci.

Vypsané zakázky jsou však jen pomyslnou špičkou ledovce. Služba NEWTON ProBuilding umožňuje sledovat plánované stavby na jejich cestě od záměru, přes jednotlivá řízení až k položení základního kamene. Po celou dobu poskytuje nejen informace o tom, v jaké fázi řízení se budoucí stavba nachází, ale také kontakty na odpovědné osoby. NEWTON ProBuilding je tedy ideálním nástrojem pro proaktivní přístup k podnikání ve stavebnictví umožňující přímo oslovovat ty, kdo stavbu plánují, ještě dříve, než sami přijdou s poptávkou.

V případě zájmu o tuto službu, nebo více informací, kontaktujte prosím našeho obchodní oddělení:

T: 00420 225 540 201
Email: obchodni@newtonmedia.cz

Čtěte také

1 3
Blog

5 způsobů, jak využít media intelligence pro rozvoj turismu ve městech

I to nejmenší město se může stát turisticky atraktivní, když dokáže správně komunikovat své přednosti. Ať už jsou to přírodní krásy, zajímavá ubytování nebo historické památky – každé místo dokáže přitáhnout určitou cílovou skupinu. Jak ale dosáhnout toho, aby se návštěvníci rozhodli přijet zrovna k Vám?

IMG 9914
Blog

Společné setkání se zástupci státní správy v Museu Kampa

Ve středu 16. října 2024 jsme se v podvečerních hodinách sešli v krásném prostředí Musea Kampa v Praze ke společnému setkání členů týmu Newton Media a zástupců tiskových a komunikačních oddělení v rámci státní a veřejné správy.

akvizicni kampan 2
Blog

Moderní samospráva: Jak zefektivnit práci s mediálními daty 

Moderní úřad, pokud chce být otevřený a pružně reagovat na podněty veřejnosti, by se měl naučit pracovat s mediálními daty. Ta mu napoví nejen jaká nálada panuje ve společnosti v souvislosti s krajskou politikou, ale také dovolí rychle reagovat na mediální kauzy a PR krize. Kvalitní a pravidelný monitoring médií je zkrátka něco, co by žádný krajský ani městský úřad neměl zanedbat. Jak ale vybrat ten, který Vám poskytne tu nejvyšší přidanou hodnotu?

zálohování 2
Blog

Analýza mediálních výstupů příznivců a odpůrců zálohování 

V posledních letech se ve veřejném prostoru se stále častěji objevuje nové téma, které by mohlo mít celospolečenské dopady, pokud se legislativně prosadí. Řeč je o snaze zavést povinné zálohování PET lahví a hliníkových plechovek od nápojů s cílem zvýšit míru recyklace a opětovné využití již použitých obalů. Vláda sice novelu obalového zákona právě dnes schválila na svém zasedání, nicméně návrh ještě musí projít parlamentem. Proti kampani k zálohování se ale vzedmula i vlna kritiky a odporu vůči změnám v dosavadním systému. Který z těchto dvou táborů zatím vítězí v mediálním prostoru?

telefon kresba

Jdeme na to!