Konference: Lesk a bída měření komunikace v digitální éře

09

Jako lídr v oboru mediálních analýz a monitoringu médií ve střední Evropě si Vás dovolujeme pozvat na konferenci Lesk a bída měření komunikace v digitální éře, na které můžete vyhrát mediální analýzy v hodnotě 65 000 Kč.

Rostoucí vliv digitální komunikace před nás klade nové výzvy a otázky, jak se s propojením digitálních, sociálních a tradičních médií v měření a vyhodnocování komunikace vypořádat. Na konferenci, která se koná 22. března v Centru současného umění DOX v Praze, se můžete těšit na zajímavé příklady z praxe i prostor pro zodpovězení vašich otázek. Na závěr konference rozdáme v tombole pětici cen. První cenou bude komplexní mediální analýza v hodnotě 40 000 Kč. Více o soutěži naleznete zde.

Témata konference:

  • současné trendy v měření mediální a online komunikace
  • umělá inteligence, nové technologie, machine learning a měření komunikace a zpracování dat
  • netradiční case study a pohledy na měření komunikace
  • GDPR a měření komunikace

Na konferenci vystoupí následující hosté:

Jan Felt: Vedoucí konzultant a analytik ve společnosti CyberFootprint. Kombinuje zkušenosti z PR s analytickými dovednostmi v online marketingu. Nyní vede agenturu CyberFootprint, kde se zaměřuje na analytiku a PPC kampaně pro klienty z oboru B2B, financí a exportu.

Philip Lynch: Generální ředitel britské společnosti NEWTON Insight a lektor Media Analytics na University of Westminster. Má přes 20 let zkušeností s vedením mediálních analýz ve firmách jako je Kantar Media nebo TNS.

Darja Kupinić Guščić: Zakladatelka a CEO společnosti Medianet (člen NEWTON Media group), členka představenstva mezinárodní organizace AMEC.

Martin Pavlíček: Co-Managing Director v Havas PR. Pracoval jako tiskový mluvčí a komunikační manažer Skupiny ČEZ, poté řídil korporátní komunikaci holdingu Unipetrol a společnosti UPC. Před třemi lety přešel na agenturní stranu, kde se věnuje zejména klientům z oblasti bankovnictví a farmacie. Specializuje se na komunikační strategie, plánování kampaní a krizovou komunikaci.

Jan Rýdl: Tiskový mluvčí Ředitelství silnic a dálnic ČR. Tvoří komunikační strategie, je manažerem krizové komunikace, koordinátorem propagačních a informačních akcí a kampaní, konsultantem projektů promujících stavby.

Konferencí Vás provede Pavlína Kvapilová, moderátorka, konzultantka a producentka, bývalá ředitelka divize České televize Nová média. Vedla speciály ČT24, byla zpravodajkou ČRo v Bruselu, vyučovala na FF UK (Studia nových médií). Věnuje se celé řadě aktivit, je mimo jiné autorkou multimediálního projektu Elegantní Česko.

Program:

13:30 open gate, welcome snack + networking
14:00 start akce
14:05 Darja Kupinić Guščić → Praxe měření komunikace a principy AMEC – Integrated Evaluation Framework (přednáška v angličtině)
14:30 Q&A
14:40 Martin Pavlíček → Komunikační rizika v (oblasti) GDPR
15:05 Q&A 
15:15 Jan Felt → Měření komunikace, umělá inteligence a machine learning
15:40 Q&A
15:50 coffee break + networking
16:25 Jan Rýdl → Jak zefektivnit komunikaci s novináři – mediální audit
16:50 Q&A
17:00 Philip Lynch → Jak měřit emoce, které ovlivňují rozhodování zákazníků (přednáška v angličtině)
17:25 Q&A
17:35 vyhlášení vítězů soutěže, ukončení konference

Konferenci pořádá NEWTON Media ve spolupráci s Asociací Public Relations Agentur APRA pod záštitou mezinárodní asociace pro měření a vyhodnocování komunikace AMEC. Pro účast na konference je nutné se přihlásit na e-mailu rsvp@newtonmedia.cz. Přihlášením získáte číslo do výherní tomboly a můžete vyhrát mediální analýzu a další ceny.

Čtěte také

1 3
Blog

5 způsobů, jak využít media intelligence pro rozvoj turismu ve městech

I to nejmenší město se může stát turisticky atraktivní, když dokáže správně komunikovat své přednosti. Ať už jsou to přírodní krásy, zajímavá ubytování nebo historické památky – každé místo dokáže přitáhnout určitou cílovou skupinu. Jak ale dosáhnout toho, aby se návštěvníci rozhodli přijet zrovna k Vám?

IMG 9914
Blog

Společné setkání se zástupci státní správy v Museu Kampa

Ve středu 16. října 2024 jsme se v podvečerních hodinách sešli v krásném prostředí Musea Kampa v Praze ke společnému setkání členů týmu Newton Media a zástupců tiskových a komunikačních oddělení v rámci státní a veřejné správy.

akvizicni kampan 2
Blog

Moderní samospráva: Jak zefektivnit práci s mediálními daty 

Moderní úřad, pokud chce být otevřený a pružně reagovat na podněty veřejnosti, by se měl naučit pracovat s mediálními daty. Ta mu napoví nejen jaká nálada panuje ve společnosti v souvislosti s krajskou politikou, ale také dovolí rychle reagovat na mediální kauzy a PR krize. Kvalitní a pravidelný monitoring médií je zkrátka něco, co by žádný krajský ani městský úřad neměl zanedbat. Jak ale vybrat ten, který Vám poskytne tu nejvyšší přidanou hodnotu?

zálohování 2
Blog

Analýza mediálních výstupů příznivců a odpůrců zálohování 

V posledních letech se ve veřejném prostoru se stále častěji objevuje nové téma, které by mohlo mít celospolečenské dopady, pokud se legislativně prosadí. Řeč je o snaze zavést povinné zálohování PET lahví a hliníkových plechovek od nápojů s cílem zvýšit míru recyklace a opětovné využití již použitých obalů. Vláda sice novelu obalového zákona právě dnes schválila na svém zasedání, nicméně návrh ještě musí projít parlamentem. Proti kampani k zálohování se ale vzedmula i vlna kritiky a odporu vůči změnám v dosavadním systému. Který z těchto dvou táborů zatím vítězí v mediálním prostoru?

telefon kresba

Jdeme na to!