Monitoring médií pro OSVČ: proč se vyplatí i vám 

blog osvc
Mediální prostor by neměly sledovat jen velké firmy a instituce. I živnostníci mohou mít prospěch z monitoringu mediálních zdrojů, pomůže jim ke sledování nejnovějších trendů v oboru i pro vyhledávání nových příležitostí.

Na rozdíl od velkých firem, které zaměstnávají marketingové a PR specialisty, si musí živnostníci poradit sami. Jak se ale zorientovat v nekonečném toku zpráv z médií, online diskuzních fór a magazínů, aniž byste u toho strávili zbytečně moc času? Pokud se ptáte přesně na tohle, pak pro vás máme dobrou zprávu – uděláme to za vás.  

Všechny důležité zprávy na jednom místě

Naše aplikace NewtonOne nové generace nabízí kompletní správu médií a analýzu dat, díky které získáte snadný a rychlý přístup k informacím. Klíčové informace tak máte na jednom místě dostupné na pár kliknutí. Pravidelné newsmaily vám navíc doručí přehledy zpráv s vámi sledovanými tématy rovnou do vašeho emailu, takže máte po ruce jenom to, co skutečně potřebujete. 

Sledujte pouze to, co vás zajímá

V NewtonOne nové generace si můžete sami nastavit, jaká témata, entity a klíčová slova budete sledovat. Ať už se pohybujete v oboru energetiky nebo financí, pak si můžete nastavit pole vyhledávání tak, abyste dostávali novinky a aktuality, které jsou pro vás relevantní. Další užitečné tipy sdílíme v článku Funkce vyhledávání: Jak dostat maximum informací z NewtonOne nové generace 

Buďte o krok napřed s chytrými Alerty

Pokud potřebujete být ve svém oboru neustále v obraze, pak určitě využijete možnost nastavení upozornění. Funkce Alerty za vás hlídá neobvyklé výkyvy v počtu zpráv, které se týkají vámi definovaného tématu.  

Ať už jde o krizovou situaci, novou legislativu nebo náhlý zájem médií o konkrétní téma, dostanete včasnou notifikaci nebo email. Vy pak můžete reagovat na vzniklou situaci dříve než vaše konkurence. Více si o funkci Alerty můžete přečíst v tomto průvodci.

Nechte AI pracovat za vás

Mít přístup k neomezenému množství zpráv ale ještě neznamená, že se jimi musíte probírat sami. Náš nový AI asistent Isaac za vás v okamžiku analyzuje obsah až dvaceti vybraných článků najednou. Z nich dokáže vygenerovat souhrn top zpráv, identifikovat klíčové poznatky a trendy včetně vyhodnocení tónu komunikace.  

isaac rev

Buďte neustále v obraze

Chcete mít neustále přehled o tom, co se děje? Pak můžete využít náš samostatný produkt Český výběr, díky kterému získáte každé všední ráno přehled TOP zpráv přímo do vašeho emailu. Aktuální zprávy pro vás vybírá tým zkušených analytiků, takže si během ranní kávy můžete snadno přečíst, jaké informace z domova, z ekonomiky a ze zahraničí by vás neměly minout. Český výběr navíc můžete využívat jako samostatnou službu mimo monitoring médií.  

Začněte si budovat osobní brand

V dnešní době je čím dál těžší odlišit se od početné konkurence. Jedním ze způsobů může být váš osobní brand, který bude sloužit jako lákadlo pro nové (i stávající) klienty. Vybudování vaší osobní značky ale není proces na jedno odpoledne – vyžaduje trpělivost, čas a odhodlání. V případě úspěchu se ale jedná o nezpochybnitelnou konkurenční výhodu, proto doporučujeme to aspoň zkusit. Postupovat můžete například podle našeho článku 4 způsoby, jak vybudovat osobní brand pomocí monitoringu. 

Chcete vědět více? Napište nám na help@newtonmedia.eu pro více informací.  

Čtěte také

blog komun strat
Blog

Jak na komunikační strategii v roce 2025

Pokud jste marketér, pak jsou pojmy jako komunikační a marketingová strategie jistě vaším denním chlebem. Pravděpodobně při jejich tvorbě pracujete s řadou tabulek, grafů a analytik. Jak jinak totiž podpořit své nové nápady než pomocí pevných dat, že? Ale napadlo vás někdy využít také informace získané z monitoringu médií? Právě ty totiž mohou být neocenitelným zdrojem inspirace…

Cover na blog
Blog

Monitoring médií a ambasády: 8 důvodů PRO

Ambasády hrají nezastupitelnou roli v reprezentaci svého státu. Slouží jako prostředníci mezi hostitelskou a vysílající zemí a zajišťují celou řadu funkcí a úkolů. Existují však i nástroje, které mohou jejich každodenní práci výrazně usnadnit.

Cover na blog (1)
Blog

Dětská hřiště pod lupou: co si myslí rodiče?

Naši klienti nás často oslovují s žádostí o analýzy na témata, která nás zároveň i osobně zajímají. To byl i případ zadání od zahraničního klienta. Měli jsme za úkol blíže prozkoumat stav veřejné diskuze o dětských hřištích ve Velké Británii a zjistit, co si rodiče myslí o jejich bezpečnosti a vybavenosti. Zaměřili jsme se také na hlavní připomínky rodičů týkající se údržby a kvality provedení těchto hřišť.

obrázek (16)
Blog

Jak zmapovat vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako vy. Jak ale poznat, kterou konkurenci se vyplatí sledovat? A co všechno se můžete naučit z toho, co o ní říkají její zákazníci?

telefon kresba

Jdeme na to!