Monitoring médií a ambasády: 8 důvodů PRO

Cover na blog
Ambasády hrají nezastupitelnou roli v reprezentaci svého státu. Slouží jako prostředníci mezi hostitelskou a vysílající zemí a zajišťují celou řadu funkcí a úkolů. Existují však i nástroje, které mohou jejich každodenní práci výrazně usnadnit.

NEWTON Media nabízí nástroj pro monitoring médií NewtonOne nové generace, který využívá i umělou inteligenci ve formě AI asistenta Isaaca, s nímž je prvotní analýza textů otázkou pár vteřin. Aplikace rovněž poskytuje komplexní data ve srozumitelné a přehledné podobě, doplněné o analytické souhrny a překlady zpráv. To vše můžete využít k tomu, abyste ještě lépe porozuměli českému mediálnímu prostředí.

8 důvodů, proč se NEWTON může stát vaším strategickým partnerem v České republice

Mediální obraz a veřejné mínění

Sledujte, jak je vaše země prezentována v českých a slovenských médiích. To vám pomůže rychle reagovat na jakékoliv vzniklé situace tak, aby nedošlo k narušení pozitivního obrazu vaší země ze strany veřejnosti. Pečlivým sledováním mediálního prostoru také otevíráte možnosti posílení diplomatických vztahů. 

Přehled o politickém dění

Jako zástupci svých zemí v České republice jistě sledujete aktuální dění na politické scéně, a to jak v místním, tak regionálním kontextu. Patří sem například změny v legislativě, uzavírání mezinárodních dohod nebo proměny ve vládě a parlamentu, které mohou ovlivnit vztahy s vaší zemí. Dobře nastavený monitoring médií zajistí, že budete vždy v obraze, a umožní vám pružněji reagovat na aktuální změny.

 

„Díky přehledným denním souhrnům NEWTON Media zaměřeným na naše témata a dalším užitečným nástrojům aplikace NewtonOne jsme schopni jednoduše a okamžitě reagovat na mediální dění v zemi.”

Velvyslanectví Polské republiky v Praze

Logo Velvyslanectví Praha 1
Podpora obchodu a investic

Mají firmy z vaší země zájem obchodovat nebo podnikat v rámci České republiky? V tom případě je podstatné včas identifikovat nové příležitosti pro firmy prostřednictvím podrobných analýz průmyslových odvětví. Naše expertíza v oblasti mediálních analýz byla mnohokrát oceněna prvním místem v mezinárodní soutěži AMEC Awards 

Kulturní a vzdělávací dopad

Organizujete často kulturní nebo vzdělávací akce pro odbornou i širokou veřejnost? Jistě oceníte možnost sledovat mediální ohlas těchto událostí. Nejenom že se díky tomu můžete dozvědět podnětnou zpětnou vazbu, ale zároveň vám to pomůže ještě lépe pochopit jejich dopad a přizpůsobit strategii pro další propojení s místním publikem.  

Propagace turismu

Je vaše země oblíbenou turistickou destinací? S pomocí mediálních analýz získáte cenná data o aktuálních trendech mezi českými turisty. Tyto poznatky vám umožní přizpůsobit své marketingové kampaně místním specifikům. Zároveň můžete prostřednictvím analýz snadno vyhodnotit úspěšnost svých promoakcí zaměřených na podporu vašich turistických destinací.

Regionální a multilaterální spolupráce

Je vaše ambasáda zapojena do regionální spolupráce, například v rámci Visegrádské skupiny nebo Evropské unie? Využijte monitoring médií ke sledování společných iniciativ, jejich mediálního obrazu a dopadu, který na společnost mají.  

isaac
Reputace a krizový management

Nebuďte už nikdy zaskočeni žádnou kontroverzí nebo negativní zprávou týkající se vaší země v českých médiích. Monitoring může sloužit i jako efektivní systém včasného varování, který zachytí potenciálně škodlivé zprávy. Díky tomu budete mít možnost okamžitě reagovat a situaci řešit.

Porozumění místním reakcím na globální události

Sledujte, jak česká média a veřejnost reagují na globální události týkající se vaší země. Díky tomu se můžete lépe vcítit do názorů široké veřejnosti. Případné nepravdy nebo dezinformace pak můžete ihned vyvracet pomocí cílené komunikační strategie.  

Toto je jen několik způsobů, kterými mohou ambasády v České republice využít monitoringu médií a mediálních analýz od NEWTON Media.

Rádi připravíme nabídku přímo na míru vašim aktuálním potřebám, abyste od nás dostali přesně to, co vám ve vaší práci nejvíce pomůže. Vyzkoušejte monitoring médií v aplikaci NewtonOne nové generace zdarma.

Kontaktujte nás na help@newtonmedia.eu pro více informací.  

NEWTON. Síla správných rozhodnutí

Čtěte také

Cover na blog (1)
Blog

Dětská hřiště pod lupou: co si myslí rodiče?

Naši klienti nás často oslovují s žádostí o analýzy na témata, která nás zároveň i osobně zajímají. To byl i případ zadání od zahraničního klienta. Měli jsme za úkol blíže prozkoumat stav veřejné diskuze o dětských hřištích ve Velké Británii a zjistit, co si rodiče myslí o jejich bezpečnosti a vybavenosti. Zaměřili jsme se také na hlavní připomínky rodičů týkající se údržby a kvality provedení těchto hřišť.

BLOG úvodní obrázek
Blog

Jak zmapovat vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako vy. Jak ale poznat, kterou konkurenci se vyplatí sledovat? A co všechno se můžete naučit z toho, co o ní říkají její zákazníci?

JB
Blog

Rok 2024: Ohlédnutí Jany Barákové

Milí klienti, partneři a kolegové,  leden je pro mne, a nejspíš i pro většinu z vás, symbolem nového začátku. Nový diář, nový fiskální rok, nové plány, nová předsevzetí. Je to čas

obrázek (9)
Blog

Jak změřit úspěšnost PR kampaní v roce 2025 

Public relations (PR) hrají klíčovou roli při budování pozitivního obrazu značky – ať už jde o jednotlivce, firmy nebo instituce. Utvářejí vztahy s veřejností s cílem zlepšit vnímání dané značky u cílové skupiny. V dnešní době však PR specialisté nemusí všechno zvládat sami – existuje celá řada nástrojů, které jim mohou práci výrazně usnadnit. Pojďme se na ně společně podívat!

BLOG Mediální shrnutí roku
Blog

#newtoninsights: TOP 5 zpráv roku 2024

Začátek nového roku vždy přináší jedinečnou příležitost zpomalit, ohlédnout se a zhodnotit uplynulých dvanáct měsíců. Je to čas bilancování – chvíle, kdy si připomínáme klíčové momenty, úspěchy i výzvy, které nás provázely. A nejinak je tomu i v případě zpráv a událostí, které proběhly v mediálním prostoru.

telefon kresba

Jdeme na to!