Do zbraně! Newton zahajuje spolupráci s Českým šermířským svazem

šerm (2)
Spojujeme síly s Českým šermířským svazem, prestižní národní sportovní organizací, která se pyšní bohatou historií a řadou úspěchů na mezinárodní scéně. Partnerství přinese inovativní přístupy v oblasti mediálního monitoringu a strategického plánování, které pomohou šermířům efektivněji řídit svou mediální prezentaci a optimalizovat své sportovní aktivity. Společně tak budeme podporovat jak profesionální růst špičkových sportovců, tak i rozvoj mladých talentů.

Newton Media s velkým potěšením oznamuje zahájení spolupráce s Českým šermířským svazem – organizací, která zastřešuje bronzové medailisty z Letních olympijských her v Paříži. „Je pro nás velkou ctí, že můžeme náš monitoring a další analýzy dodávat úspěšným olympionikům, jejichž inspirující vítězství proti favorizovaným domácím Francouzům jsme sledovali s napětím a nervozitou“, říká ředitelka Newton Media Jana Baráková 

Ve sportu, a především v šermu, se ctí podobné vlastnosti, které by měly být přítomny i v každém podnikání. Zásady jako čestnost a férovost, týmová spolupráce a odvaha – to jsou slova, která si člověk vybaví, když se hovoří o šermu, ať už se díváme do historie nebo na jeho novodobé reprezentanty.  

Návrh bez názvu

Bronzový kordista Jiří Beran jun., syn bývalého šermíře Jiřího Berana, jehož hláška „ty, brďo“ pobavila diváky finálového souboje, k tomu dodává: Našim hlavním cílem jako Českého šermířského svazu je popularizace těchto hodnot i mezi širokou veřejností a mládeží, která by díky tomu mohla vidět, že existuje i jiný způsob trávení volného času, jiná cesta. Budeme rádi, kdybychom aspoň některé z nich přesvědčili, aby se k nám zkusili přidat. Zároveň je pro nás velmi důležité spojit síly s někým, kdo našim hodnotám rozumí, kdo se jimi ve svém vlastním podnikání také řídí. 

Nová spolupráce ale není prvním momentem, kdy se my v Newtonu tématu olympiády věnujeme. Už před startem LOH 2024 jsme vám přinášeli exkluzivní informace o medializaci jednotlivých českých sportovců, které jsme pravidelně aktualizovali v období před a během samotné olympiády, jak se sami můžete stále přesvědčit v článku Sportovci vs. média. Ostatně, toto byl způsob, jak se ČŠS o našich aktivitách na poli monitoringu médií dozvěděl! Co z toho plyne? Dělej, co tě baví a dobré věci přijdou! 

Máte také zájem o služby monitoringu médií nebo zpracování mediálních analýz? Kontaktujte nás na emailu help@newtonmedia.eu a my vám rádi představíme naši práci.

Čtěte také

search
Blog

Funkce vyhledávání: Jak dostat maximum informací z NewtonOne nové generace

I když se snažíme, aby byla práce s naší aplikací NewtonOne nové generace co nejjednodušší, občas se stane, že její uživatelé potřebují poradit. Dnes se proto společně blíže podíváme na zřejmě nejvyužívanější funkci aplikace, a tou je funkce vyhledávání. V tomto článku Vám poradíme, jak s vyhledáváním co nejefektivněji pracovat, abyste z NewtonOne nové generace získali maximum užitečných informací s co nejvyšším přínosem pro Vaši práci. Tak jdeme na to!

Obr koláž titulky
Blog

ESG v médiích: případ olympijských her

Koncept ESG je v posledních letech v médiích skloňován stále častěji. Oproti roku 2019, kdy se v českých médiích termín teprve pomalu představoval, narostlo finanční zhodnocení medializace (tzv. AVE) u zkratky ESG v roce 2023 až na neuvěřitelných 700 mil. Kč. Tento obrovský nárůst publicity je výsledkem nově vzniklé povinnosti firem reportovat podle CSRD směrnice (Corporate Sustainability Reporting Directive), ale také rostoucího zájmu koncových zákazníků, pro které se ESG stává atraktivním tématem.

Proč váš startup potřebuje monitoring médií
Blog

4 důvody, proč Váš startup potřebuje monitoring médií 

Když vstupujete na trh s novou firmou, je tady hned několik kroků, které musíte podniknout. Kromě samotných úkonů, které musíte udělat, aby Vaše firma mohla vůbec začít fungovat, byste se měli zaměřit i na propagaci své práce. Ale jak to udělat, abyste získali maximální užitek i bez celého marketingového týmu?  

trendy
Blog

Jak využít trendujících témat pro posílení Vašeho brandu? 

Každý den produkují firmy i jednotlivci nepřeberné množství obsahu s jediným cílem – získat nového zákazníka. Je proto čím dál těžší zaujmout a přitáhnout pozornost čtenáře, o jehož pozornost bojuje hned několik konkurenčních firem. Jak ale dosáhnout toho, aby zrovna Váš obsah vystupoval nad ostatní? Pojďme se na to společně podívat.

Jana Barakova CEO
Blog

Ohlédnutí Jany Barákové: 6 měsíců ve funkci CEO Newton Media

Někomu se půl roku může zdát jako dlouhá doba, ale pro Janu Barákovou vše uběhlo v rychlém tempu. Od ledna 2024, kdy byla jmenována na pozici ředitelky Newton Media, musela totiž čelit nejedné výzvě. Zajímalo nás, jak toto období plné změn vnímá a jak se se svou novou rolí sžila. Sedli jsme si proto společně ke krátkému rozhovoru, který Vám exkluzivně přinášíme na stránkách tohoto blogu.

telefon kresba

Jdeme na to!