Jak využít trendujících témat pro posílení Vašeho brandu? 

trendy
Každý den produkují firmy i jednotlivci nepřeberné množství obsahu s jediným cílem – získat nového zákazníka. Je proto čím dál těžší zaujmout a přitáhnout pozornost čtenáře, o jehož pozornost bojuje hned několik konkurenčních firem. Jak ale dosáhnout toho, aby zrovna Váš obsah vystupoval nad ostatní? Pojďme se na to společně podívat.

V obsahovém marketingu vyhrává ten, kdo dokáže v reálném čase nabídnout řešení na problém, který potenciální zákazníky právě začíná trápit. Víte, že Vám s tímto může pomoci funkce Alerty, kterou najdete v naší aplikaci NewtonOne nové generace 

Alerty zachycují neobvyklé výkyvy v počtu zmínek u sledovaného tématu nebo entity. Když počet zmínek přesáhne Vámi stanovenou hranici, Alerty Vás jednoduše upozorní na to, že právě zachytily začátek trendující události nebo zprávy a Vy tak máte dostatek času zareagovat a získat tak náskok před konkurencí.

Získejte vhled do nadcházejících trendů díky funkci Alerty

Vaše komunikace vůči cílovým skupinám by měla pracovat s jasně danou obsahovou strategií. Vždy by ale měl být zachován i prostor pro improvizaci podle toho, co se na trhu aktuálně děje.  

Představme si na chvíli, že Vaše firma podniká v oblasti IT. Tím, že používáte NewtonOne nové generace pro monitoring médií, jste už podnikli kroky k tomu, abyste byli neustále v obraze.     

Můžete jít ale ještě dál. V záložce Alerty si můžete nastavit upozornění na nadstandardní počty zmínek například u tématu „IT zabezpečení“ nebo třeba „aktualizace softwaru“. V případě, že toto téma začne neobvykle trendovat, dostanete ihned upozornění na email nebo do aplikace. Nastavení je přitom velmi jednoduché a intuitivní, jak popisujeme v příručce. 

Jak nastavit Alerty

Vyjděte z krize jako vítěz

Vraťme se ale zpátky k naší modelové situaci. Vaše IT firma používá monitoring médií a správně si nastavila Alerty na zmíněná témata. Během nedávného celosvětového výpadku IT systémů jste tak byli jako jedni z prvních pomocí notifikace v naší aplikaci upozorněni na to, že se v této oblasti děje něco velmi neobvyklého. Měli jste tak dostatek času získat více informací, shromáždit dostupná data a vypublikovat vlastní doporučení, jak v dané situaci postupovat. Ukázali jste svým zákazníkům i široké veřejnosti svou odbornou znalost ještě předtím, než o situaci začala mluvit Vaše konkurence.

alert notifikace

Ať už chcete Alerty používat jako nástroj pro krizovou komunikaci nebo jako zdroj inspirace pro ten nejaktuálnější obsah, v obou případech tím budujete povědomí o Vaší značce. My Vám s tím rádi pomůžeme.

 

Stačí se nám ozvat na email help@newtonmedia.cz pro více informací.  

Čtěte také

1 3
Blog

5 způsobů, jak využít media intelligence pro rozvoj turismu ve městech

I to nejmenší město se může stát turisticky atraktivní, když dokáže správně komunikovat své přednosti. Ať už jsou to přírodní krásy, zajímavá ubytování nebo historické památky – každé místo dokáže přitáhnout určitou cílovou skupinu. Jak ale dosáhnout toho, aby se návštěvníci rozhodli přijet zrovna k Vám?

IMG 9914
Blog

Společné setkání se zástupci státní správy v Museu Kampa

Ve středu 16. října 2024 jsme se v podvečerních hodinách sešli v krásném prostředí Musea Kampa v Praze ke společnému setkání členů týmu Newton Media a zástupců tiskových a komunikačních oddělení v rámci státní a veřejné správy.

akvizicni kampan 2
Blog

Moderní samospráva: Jak zefektivnit práci s mediálními daty 

Moderní úřad, pokud chce být otevřený a pružně reagovat na podněty veřejnosti, by se měl naučit pracovat s mediálními daty. Ta mu napoví nejen jaká nálada panuje ve společnosti v souvislosti s krajskou politikou, ale také dovolí rychle reagovat na mediální kauzy a PR krize. Kvalitní a pravidelný monitoring médií je zkrátka něco, co by žádný krajský ani městský úřad neměl zanedbat. Jak ale vybrat ten, který Vám poskytne tu nejvyšší přidanou hodnotu?

zálohování 2
Blog

Analýza mediálních výstupů příznivců a odpůrců zálohování 

V posledních letech se ve veřejném prostoru se stále častěji objevuje nové téma, které by mohlo mít celospolečenské dopady, pokud se legislativně prosadí. Řeč je o snaze zavést povinné zálohování PET lahví a hliníkových plechovek od nápojů s cílem zvýšit míru recyklace a opětovné využití již použitých obalů. Vláda sice novelu obalového zákona právě dnes schválila na svém zasedání, nicméně návrh ještě musí projít parlamentem. Proti kampani k zálohování se ale vzedmula i vlna kritiky a odporu vůči změnám v dosavadním systému. Který z těchto dvou táborů zatím vítězí v mediálním prostoru?

telefon kresba

Jdeme na to!