Velká čtyřko, vítejte!


Podívali jsme se na to, jak se vám daří na poli udržitelnosti.

BigFour udrzitelnost
2

Přes dva a půl tisíce příspěvků za rok s dopadem téměř 1 000 GRP!

 

Jak jste si vedli v porovnání s vaší konkurencí?

Jaké „udržitelné kauzy“ u vašich konkurentů nejvíce rezonovaly?

A co se mediálně podařilo vám?

 

Graf ukazuje podíl dané společnosti na souhrnném mediálním dopadu tématu udržitelnost ve vztahu k tzv. „Velké čtyřce“.

PwC lídrem

 

Největší zásah měly příspěvky společnosti PwC. Každý obyvatel ČR starší 15ti let se mohl seznámit s téměř čtyřmi příspěvky, ve kterých byla společnost PwC spojována
s udržitelností. 

Zdatně jí sekundovaly rovněž Deloitte a EY. KPMG v tomto ohledu poněkud zaostávala.

 KPMG nejvíce zabodovala v březnu, kdy se mimo dopadů války na Ukrajině v médiích hojně objevovaly výsledky  globální studie KPMG Global Automotive Executive Survey 2021.

Grafy ukazují mediální dopad příspěvků (GRP), ve kterých se daná společnost profilovala udržitelným tématem, a také jejich vývoj za uplynulých 12 měsíců.

1
3
5

Odchod z Ruska, elektromobilita, ženy
a práce, ale také fenomén whistleblowingu

 

Riziku reputačního kolapsu, a tedy ne-odpovědného, chcete-li ne-udržitelného podnikání, se Velká čtyřka ubránila přerušením svého byznysu v Rusku

U každé ze společností činil mediální dopad tohoto rozhodnutí zhruba 20 GRP

Co dalšího však u jednotlivých konkurentů bodovalo? Nabízíme přehled dvou „udržitelných kauz“ s největším mediálním dopadem.

 

 

Graf ukazuje mediální dopad příspěvků (GRP).

Co je to aplikace NewtonOne?

Nová generace NewtonOne umí všechno, co uměla ta předchozí. Navíc jsme do ní přidali nové špičkové funkce, které jednou provždy změní váš pohled na svět mediálního monitoringu. Od teď
se už neobejdete bez schopnosti číst a analyzovat data v reálném čase.

Události

Technologie, která umí spojit jednotlivé zprávy z médií tak, že z nich okamžitě vytvoří aktuální příběh.

Alerting

Nástroj nejenom pro krizovou komunikaci. Umožnuje získat upozornění na zásadní situace v reálném čase.

Anomálie
Prudký nárůst neobvyklé aktivity, změna chování trendy. Díky anomáliím můžete být o krok před vaší konkurencí.

Dashboard

Analytický reporting
s možností vizualizovat data.

Celosvětové pokrytí

Umíme propojit lokální mediální výstupy s daty doslova z celého světa.

Domluvte si s námi schůzku, abychom to mohli rychle zlepšit.

 

Naši analytici zpracují analýzu na míru šitou pro vaši společnost. Bude pak záležet pouze na vás, jestli výstupy a navrhované kroky dál využijete. Domluvte si s námi schůzku ještě dnes. 

Co o nás říkají naši klienti

Služby společnosti Newton Media využíváme každý den. Je pro nás velmi důležité mít na dosah aktuální informace z médií a také mediální analýzy k jednotlivým tématům. V posledních letech je přístup do světa médií ještě jednodušší, a to díky aplikaci NewtonOne. Ta nám umožňuje pracovat s mediálním monitoringem přímo v mobilu. Velmi také oceňuji možnost kdykoliv si nastavit a upravit monitoring dle aktuální situace a potřeb. Zaměstnanci společnosti jsou vysoce kvalifikovaní a velmi vstřícní k jakýmkoliv formám spolupráce a individuálnímu přístupu.
csob logo
Patrik Madle, čSOB
Bez analýz Newtonu si svou práci neumím ani představit.  Je to jedinečná zpětná vazba a zrcadlo odvedené práce.   Nejvíce oceňuji kvalitu, rychlost,  spolehlivost a  kreativitu celého analytického týmu, který dokáže reagovat i na velmi specifické požadavky.   Kvalitního a dlouhodobě spolehlivého obchodního partnera je potřeba si v dnešní době velmi vážit.
vzp

Vlastimil Sršen, VZP

reference

Spojte se s námi

telefon kresba

Jdeme na to!