Mediální analýzy,
které vám dávají smysl
S mediálními daty pracujeme více než 28 let. Naše analýzy tak stojí nejen na datech,
ale i na zkušenostech a profesním rozhledu. Pravidelně získáváme mezinárodní ocenění – můžete si tedy být jistí, že jste v těch správných rukách.
Široké spektrum analyzovaných médií
Analyzujeme data klasických médií (tisk, online, televize, rozhlas) i sociálních médií (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, diskuze pod články, diskuzní fóra, blogy a uživatelské recenze). Stejně tak i zahraniční média.
Zhodnocení mediální komunikace
Dáme vám doporučení na nová témata ke sledování a tipy pro správný výběr médií. Pomůžeme vám při tvorbě marketingové strategie, plánování kampaně, vyhodnocování ESG aktivit, výběru vhodných influencerů nebo vstupu na nový trh.
Spojení lidské zkušenosti a moderních technologií
Našim analytikům dáváme do rukou nejmodernější technologie využívající prvky umělé inteligence. Díky precizním analýzám budete vždy o krok napřed.
Výstupy ve vašem stylu
Dbáme na profesionální design všech výstupů. Mediální analýzy budou skvěle ladit s vaším korporátním stylem.
Vyberte si z nejžádanějších typů mediálních analýz
Analýza publicity ukáže, jak a v jakých souvislostech se v médiích píše a mluví o vás, vaší značce a vašich produktech.
Mediální audit analyzuje a ověřuje kvalitu vaší současné komunikace. Má vaše komunikace s médii slabou odezvu a vy nevíte proč? Naši zkušení analytici provedou hloubkové rozhovory s vytipovanými novináři či experty a detailně je vyhodnotí. Výsledky auditu vám pomohou lépe nasměrovat tok informací od vás k zástupcům médií a veřejnosti.
Analýza konkurence prozradí, kde a jakým způsobem se vaše konkurence prezentuje, jaký pro to volí styl a jak je při svých aktivitách úspěšná. Doporučí, čím se lze od konkurentů nebo v rámci celého odvětví inspirovat, čemu byste se naopak měli vyhnout a kde se může skrývat potenciál směřování vaší další komunikace
Analýza influencerů a ambasadorů zjistí, jak úspěšná je vaše vzájemná spolupráce. Ovlivňují influenceři váš mediální obraz pozitivně, nebo ho spíše poškozují?
Social media listening analýza se zabývá tím, o čem lidé diskutují na sociálních sítích.
Analýza vizibility je velmi důležitá při vyhodnocování či plánování reklamních a sponzoringových aktivit. Sleduje, jak často a s jakou významností se logo nebo produkt objevily v konkrétním pořadu, přenosu, mediálním výstupu či na sociálních sítích.
Analýza kampaně přinese informace důležité pro přípravu, vyhodnocení a plánování dalších fází komunikace.
Trendová analýza zkoumá celý segment či kategorii trhu. V rámci analýzy představíme témata komunikace, sledujeme postupy a postoje influencerů nebo opinion leaderů.
Analytika ESG (Environment, Social & Governance) se zaměřuje na udržitelnost a společenskou odpovědnost firem i organizací.
PR reporting na základě individuálně nastavených reportů efektně a efektivně prezentuje výsledky vaší práce. Ať už jde o jednorázovou kampaň nebo pravidelné vyhodnocení, společně připravíme takový report, který bude chtít vedení firmy vidět.
JSME DRŽITELÉ NĚKOLIKA ZLATÝCH OCENĚNÍ
Za nejlepší analýzy v soutěži AMEC Awards 2016, 2017, 2018,
2019 a 2021.