TikTok je momentálně nejrychleji rostoucí sociální síť na světě a už dávno není jen pro teenagery.
TikTok je primárně o zábavě, ale to neznamená, že by na něm nešel dělat i skvělý marketing, proto se tam také objevuje čím dál více firem.
Slyšíte o něm všude okolo, ale sami pořád tápete? Nenechte si ujet vlak a nechte se aplikací provést námi.
S TikTokem vás seznámí Adam Zbiejczuk z agentury Influencer.cz, který se věnuje sociálním sítím profesionálně od roku 2007 a v ČR patří mezi první marketéry, kteří na TikToku spouštěli placené kampaně již na podzim loňského roku, a Edita Vyorálková, studentka marketingové komunikace a PR na FSV UK, která je na TikToku jako doma a ukáže vám jej očima jeho uživatelů.
Co je to TikTok
- Stručná historie – od Musical.ly k boomu během pandemie
- Čím se liší od ostatních sociálních sítí
- Ukázka prostředí aplikace
Kdo je na TikToku
- Ukázka statistik
Co všechno se dá na TikToku vidět/tvořit
- sešití, duety, live streamy
- příklady obsahu
Jak funguje hlavní stránka
- Pro tebe x Sleduji
- Virální videa
- Algoritmus
- Trendy
Značky na TikToku
- Proč být na TikToku
- Organický obsah vs. reklamní systém vs. influenceři
Reklamy
- Aukční reklamy
- Promované nativní TikToky
- Reservation Ads (exkluzivní formáty)
- Ukázky
Lektor:
Adam Zbiejczuk používá LinkedIn od roku 2005. Je spolumajitelem komunikační agentury Influencer.cz, pracoval pro mBank, H1.cz, BMW Česká republika. Radil s LinkedInem firmám jako PPF, KPMG, CTP. Pravidelně přednáší na VŠE nebo MU jako host se specializací na sociální sítě. Pořádá oborová setkání Babeltalk.
Datum: čtvrtek 24. června 2021 od 10:00 h
Doba trvání: 2 hodiny
Kapacita je omezená.
Uzávěrka přihlášek: 21. června 2021
Zvýhodněná cena: 500 Kč (s DPH)
Registrace na online workshop
Po registraci Vám na e-mail dorazí podklady k zaplacení a další postup.