Náš nový kolega nebo kolegyně musí mít pozitivní vztah k technologiím, nesmí se bát analyticky přemýšlet, musí umět sebevědomě komunikovat s klienty a kreativně přistupovat k požadavkům od nich. K novým výzvám a úkolům musí přistupovat systematicky a hlavně pozitivně (pozitivně jako pozitivně, né pozitivně jako pozitivně 🙂
Mezi denní činnosti této pozice patří:
- Komunikace s klienty a nastavování našich služeb dle jejich potřeb
- Podpora Sales týmu
- Příprava smluvní dokumentace a příprava podkladů pro výběrová řízení
- Kontrola realizovaných obchodních případů
- Testování funkcí naší aplikace a následný feedback do týmu Produktu
.. A co se týče firemní kultury, je jednou z oblastí, na kterou jsme patřičně hrdí. Víme, že pravou atmosféru tvoří správní lidé, a proto při výběru nových kolegů a kolegyň přikládáme velkou váhu jejich charakteru. Neřídíme společnost direktivně, ale dáváme si vzájemně prostor se k jednotlivým cílům či projektům v rámci společnosti vyjádřit. Jak správně říkáme „někdy je to trochu punk, ale stojí to za to“.
Zdravíme a těšíme se na tvé CVčko 🙂
Za Newton Veronika a Michal s celým týmem Customer Care 🙂