NEWTON Media zvítězil v nejprestižnější mezinárodní soutěži firem v oboru Media Intelligence

AMEC 1

Vedení společnosti NEWTON Media převzalo včera na slavnostním večeru v Londýně první cenu v prestižní soutěži AMEC Awards 2016 v kategorii Best Measurement of a Business to Business Campaign. Obsahem vítězné analýzy bylo vyhodnocení vývoje obrazu devizové intervence České národní banky v českých médiích. AMEC Awards jsou v oboru nejvyšším možným oceněním. NEWTON Media tak znovu potvrdil své postavení mezi nejsilnějšími světovými společnostmi v oblasti Media Intelligence.

Analýza NEWTON Media přinesla centrální bance zpětnou vazbu o reakci médií na devizovou intervenci a pomohla jí v nastavení komunikační strategie ve vztahu k veřejnosti. Pro NEWTON Media je udělení první ceny AMEC Awards v dané kategorii mimořádně významným úspěchem v globálním měřítku a potvrzením jeho kvalit v oboru mediálních analýz.

„Jsem hrdá na tým mediálních analýz NEWTON Media, který suverénně obstál v konkurenci světových hráčů na poli Media Intelligence. Po úspěchu v tendru Evropské komise je to další potvrzení kvalit naší práce i směru budoucí strategie NEWTON Media,“ řekla Petra Mašínová, globální CEO NEWTON Media group, po udělení cen v Londýně. Prvním gratulantem byl Barry Leggetter, CEO organizace AMEC: „NEWTON Media je lídrem ve střední a východní Evropě a celé naše odvětví oslavuje jeho zlaté vítězství.“

AMEC_Awards_16-210-1030x687.jpgGlobální CEO Petra Mašínová za společnost NEWTON Media přijala na slavnostním vyhlášení cenu za nejlepší mediální analýzu v kategorii "Best Measurement of a Business to Business Campaign". Zdroj: AMEC
AMEC_Awards_16-211-1030x687.jpgSkupinu NEWTON Media na AMEC Awards v Londýně zastupovali (zleva) Radoslaw Pogoda, Philip Lynch, Magdalena Horánska, Petr Herian a Petra Mašínová. Zdroj: AMEC

Více informací o AMEC Award Winners 2016 naleznete na stránkách AMEC. Prestižní cenu v kategorii Best Measurement of a Business to Business Campaign každoročně uděluje Mezinárodní asociace pro měření a vyhodnocování komunikace – AMEC.

NEWTON Media, a. s.
Společnost NEWTON Media je největší středoevropský poskytovatel služeb mediálního monitoringu a analýz s tradicí od roku 1995. Působí v ČR, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Slovinsku, Srbsku, Bosně a Hercegovině a Makedonii. Monitoring a analýzy NEWTON Media pokrývají oblast tradičních médií, internetu a sociálních sítí. Společnost disponuje největším mediálním archivem ve střední Evropě sahajícím do roku 1996. Portfolio služeb s přidanou hodnotou zahrnuje strategické poradenství a návrhy a realizaci doporučení s cílem napomoci klientům posílit jejich konkurenceschopnost. Je členem mezinárodních odborných sdružení FIBEP a AMEC a sdílí mediální obsah s dalšími agenturami z celého světa. Pro více informací navštivte www.newtonmedia.cz/cs.
Mezinárodní asociace pro měření a vyhodnocování komunikace AMEC
Soutěž mezinárodní organizace AMEC, která sdružuje agentury a profesionály v oboru sledování a vyhodnocování mediální komunikace, se zaměřuje na objevování a oceňování výjimečné práce a úspěchů ve výzkumu, měření a analýzách. AMEC má v současnosti více než 120 členů ve 41 celého světa a představitelé NEWTON Media jsou v činnosti této organizace velmi aktivní.

Kontakt pro média:
Oddělení komunikace
E: PR@newtonmedia.cz

Čtěte také

fibep_blog
Blog

Copyright Talks 2025: Budoucnost licencování médií v éře AI

V pátek 28. března 2025 se v italském Miláně uskutečnil již osmý ročník oborové konference Copyright Talks 2025. Tato akce byla už tradičně pořádána mezinárodní asociací FIBEP, která zastřešuje více než 120 firem zaměřených na mediální monitoring z 50 zemí světa.

esg_report
Blog

ESG Media Index: Změřte efektivitu své komunikace

Termín ESG ušel v českých médiích v posledních letech dlouhou cestu. A zatím to nevypadá, že by se chystal odejít do ústraní. Naopak, pojmy Environmental, Social a Governance, tedy anglická slova, ze kterých zkratka pochází, se už trvale zabydlela i ve slovníku nejedné firmy.

tajna_zbran
Blog

Monitoring médií jako tajná zbraň úspěšného marketingu

Pochopit chování vašich zákazníků je klíčem k úspěchu v každém odvětví. A nejlepší způsob, jak toho dosáhnout, je využít cenný zdroj informací, který vám poskytne vhled do toho, jak přemýšlí a co si myslí ti, na které cílíte. Ano, mluvíme o sociálních sítích.

obrázek (21)
Blog

Správná data, správná rozhodnutí: Nemocnice v mediálním světě

Moderní nemocnice se dnes nezaměřují pouze na léčbu pacientů – musí čelit celé řadě výzev. Nejde jen o zabezpečení proti kybernetickým útokům nebo efektivní administrativu, ale také o kvalitní komunikaci s veřejností, udržení důvěryhodnosti a zajištění transparentnosti ve zdravotnictví. To je složitý úkol, avšak existují nástroje, které mohou nemocnicím výrazně usnadnit práci.

obrázek (22)
Blog

Customer Success: Více než jen podpora – klíč k efektivnímu využití služby  

Když využíváte nějaký nástroj, obvykle chcete, aby Vám usnadnil práci. Mnohdy to není jen o jeho funkcích, ale hlavně o tom, jak je dokážete využít… A právě tady vstupuje do hry tým Customer Success (CS). Jeho hlavním cílem je, aby klienti vytěžili z naší aplikace NewtonOne NG maximum, šetřili svůj čas a pracovali efektivněji.  

ecdc_vyhra
Blog

Další vítězství v mezinárodním tendru pro NEWTON Media

Společnost NEWTON Media si připsala další velký úspěch na poli zahraničního monitoringu médií a mediálních služeb. Po čtyřech letech úspěšné spolupráce opět zvítězila v zahraničním tendru Evropského střediska pro prevenci a kontrolu nemocí (ECDC).

telefon kresba

Jdeme na to!