700 nových podcastů v NewtonOne NG – víc obsahu, víc informací

podcasty
Podcasty jsou důležitým zdrojem informací. Jejich popularita neustále roste, proto je je důležité zahrnout tyto zprávy do komplexního monitoringu médií. Rozšířením naší služby o více než 700 podcastů vám nyní přinášíme ještě širší přehled o zmínkách týkajících se vaší značky či oboru.

Podcasty jsou v rámci monitoringu médií společnosti NEWTON Media dostupné již od roku 2021. Od té doby si získávají stále větší popularitu u našich klientů jako cenný zdroj informací ze zpravodajství, publicistiky, ale i odborných a volnočasových diskuzí 

Podcast je digitální audio pořad, který lze poslouchat online nebo stáhnout a poslouchat kdykoliv. Obvykle má formát rozhovorů, diskusí nebo vyprávění a pokrývá různá témata. Posluchači si je oblíbili právě pro jejich dostupnost, hloubku informací i možnost konzumace nezávisle na místu a čase. Oblíbenými platformami pro poslech podcastů je Youtube nebo Spotify.

Proč jsou podcasty důležité v rámci monitoringu médií

Firmy, instituce i jednotlivci je využívají nejen k informování, ale i k budování značky a komunikaci se svým publikem. Abychom našim uživatelům poskytli co nejkomplexnější monitoring médií, rozšířili jsme naši nabídku ke stávajícímu rozsahu zdrojů o dalších více než 700 nově monitorovaných podcastů! 

Díky našemu rozšířenému monitoringu nyní zachytíme ještě více relevantních zmínek o vaší značce, oboru či konkurenci. Sledujeme obsah z různých kategorií – od byznysu a technologií přes politiku až po lifestylové a odborné podcasty.  

podcasty

Zprávy z monitorovaných podcastů jsou automaticky přidány na základě klíčových slov do vašeho monitoringu v v aplikaci NewtonOne nové generace. Mediatyp Podcasty lze jednoduše vyfiltrovat pomocí volby Typ média. 

Pro více informací neváhejte kontaktovat zákaznickou podporu na help@newtonmedia.eu.

Čtěte také

obrázek (19)
Blog

S funkcí Alerty zvládnete krizovou komunikaci odkudkoliv!

Ve světě médií se zprávy šíří rychlostí blesku a pro ty negativní to platí obzvlášť. Ať už jste z renomované společnosti, státní instituce nebo jste jednotlivcem, klíčem k úspěchu je mít přehled – a reagovat včas. Jenže jak udržovat přehled o neobvyklých a potenciálně škodlivých zprávách, aniž byste kvůli tomu museli vynaložit příliš mnoho energie a prostředků? Řešením mohou být Alerty.

blog osvc
Blog

Monitoring médií pro OSVČ: proč se vyplatí i vám 

Mediální prostor by neměly sledovat jen velké firmy a instituce. I živnostníci mohou mít prospěch z monitoringu mediálních zdrojů, pomůže jim ke sledování nejnovějších trendů v oboru i pro vyhledávání nových příležitostí.

blog komun strat
Blog

Jak na komunikační strategii v roce 2025

Pokud jste marketér, pak jsou pojmy jako komunikační a marketingová strategie jistě vaším denním chlebem. Pravděpodobně při jejich tvorbě pracujete s řadou tabulek, grafů a analytik. Jak jinak totiž podpořit své nové nápady než pomocí pevných dat, že? Ale napadlo vás někdy využít také informace získané z monitoringu médií? Právě ty totiž mohou být neocenitelným zdrojem inspirace…

Cover na blog
Blog

Monitoring médií a ambasády: 8 důvodů PRO

Ambasády hrají nezastupitelnou roli v reprezentaci svého státu. Slouží jako prostředníci mezi hostitelskou a vysílající zemí a zajišťují celou řadu funkcí a úkolů. Existují však i nástroje, které mohou jejich každodenní práci výrazně usnadnit.

telefon kresba

Jdeme na to!