📢 Spouštíme novou generaci aplikace NewtonOne. 📢 Oslavte to s námi! 🥳

tyrkys 03

Dobrý den, 

dnešek nemůže být pro nikoho z Newton Media obyčejnou středou. Dlouhé měsíce jsme pracovali dnem i nocí, abychom vám mohli dnes s patřičnou hrdostí představit novou generaci aplikace NewtonOne. Dáváme do světa naše miminko, které vyladili vývojáři společně s produktovým týmem až k dokonalosti. Protože je to pro nás opravdu nevšední událost, rádi bychom se o kousek naší radosti podělili s vámi.

Spuštění nové generace NewtonOne oslavíme uspořádáním živého přenosu, dorazíte taky a oslavíte to s námi? 🤩


ŽIVÝ PŘENOS: Představení nové generace aplikace NewtonOne

Dnes (7.9. 2022) od 15:00 hodin.

Nenechte si to ujít a zarezervujte si místo kliknutím na tlačítko!


Co vlastně přináší nová generace NewtonOne?

Vzali jsme původní aplikaci NewtonOne, rozebrali ji a postavili znovu. Úplně od začátku. Nová generace NewtonOne umí všechno, co uměla ta předchozí. Navíc jsme do ní přidali nové špičkové funkce, které jednou provždy změní váš pohled na svět mediálního monitoringu. Od teď se už neobejdete bez schopnosti číst a analyzovat data v reálném čase.

Anomálie vás informují o prudkém nárůstu neobvyklé aktivity.

Alerting a Pravidla vám umožní získat upozornění na zásadní situace.

Události: Technologie, která umí spojit jednotlivé zprávy z médií tak, že z nich vytvoří aktuální příběh.

Mediabase najdete přehlednou databázi novinářů s kontakty, social profily, jejich dosahem, historií nebo cílovými skupinami.

Chytré vyhledávání: Prostřednictvím inteligentního našeptávání s lehkostí najdete hledané produkty, osobnosti, autory, zdroje nebo lokace.

Inovovaný dashboard je analytický reporting, který vám umožní vizualizovat data.

Samoobsluhu, kde si zvládnete sami objednat všechny naše služby, nazýváme Marketplace.


Děkujeme, že jste dočetli až na konec našeho dnešního newsletteru. 
Těšíme se zase příště.

Tým Newton Media 💙

Čtěte také

1 3
Blog

5 způsobů, jak využít media intelligence pro rozvoj turismu ve městech

I to nejmenší město se může stát turisticky atraktivní, když dokáže správně komunikovat své přednosti. Ať už jsou to přírodní krásy, zajímavá ubytování nebo historické památky – každé místo dokáže přitáhnout určitou cílovou skupinu. Jak ale dosáhnout toho, aby se návštěvníci rozhodli přijet zrovna k Vám?

IMG 9914
Blog

Společné setkání se zástupci státní správy v Museu Kampa

Ve středu 16. října 2024 jsme se v podvečerních hodinách sešli v krásném prostředí Musea Kampa v Praze ke společnému setkání členů týmu Newton Media a zástupců tiskových a komunikačních oddělení v rámci státní a veřejné správy.

akvizicni kampan 2
Blog

Moderní samospráva: Jak zefektivnit práci s mediálními daty 

Moderní úřad, pokud chce být otevřený a pružně reagovat na podněty veřejnosti, by se měl naučit pracovat s mediálními daty. Ta mu napoví nejen jaká nálada panuje ve společnosti v souvislosti s krajskou politikou, ale také dovolí rychle reagovat na mediální kauzy a PR krize. Kvalitní a pravidelný monitoring médií je zkrátka něco, co by žádný krajský ani městský úřad neměl zanedbat. Jak ale vybrat ten, který Vám poskytne tu nejvyšší přidanou hodnotu?

zálohování 2
Blog

Analýza mediálních výstupů příznivců a odpůrců zálohování 

V posledních letech se ve veřejném prostoru se stále častěji objevuje nové téma, které by mohlo mít celospolečenské dopady, pokud se legislativně prosadí. Řeč je o snaze zavést povinné zálohování PET lahví a hliníkových plechovek od nápojů s cílem zvýšit míru recyklace a opětovné využití již použitých obalů. Vláda sice novelu obalového zákona právě dnes schválila na svém zasedání, nicméně návrh ještě musí projít parlamentem. Proti kampani k zálohování se ale vzedmula i vlna kritiky a odporu vůči změnám v dosavadním systému. Který z těchto dvou táborů zatím vítězí v mediálním prostoru?

telefon kresba

Jdeme na to!