📢 Spouštíme novou generaci aplikace NewtonOne. 📢 Oslavte to s námi! 🥳

tyrkys 03

Dobrý den, 

dnešek nemůže být pro nikoho z Newton Media obyčejnou středou. Dlouhé měsíce jsme pracovali dnem i nocí, abychom vám mohli dnes s patřičnou hrdostí představit novou generaci aplikace NewtonOne. Dáváme do světa naše miminko, které vyladili vývojáři společně s produktovým týmem až k dokonalosti. Protože je to pro nás opravdu nevšední událost, rádi bychom se o kousek naší radosti podělili s vámi.

Spuštění nové generace NewtonOne oslavíme uspořádáním živého přenosu, dorazíte taky a oslavíte to s námi? 🤩


ŽIVÝ PŘENOS: Představení nové generace aplikace NewtonOne

Dnes (7.9. 2022) od 15:00 hodin.

Nenechte si to ujít a zarezervujte si místo kliknutím na tlačítko!


Co vlastně přináší nová generace NewtonOne?

Vzali jsme původní aplikaci NewtonOne, rozebrali ji a postavili znovu. Úplně od začátku. Nová generace NewtonOne umí všechno, co uměla ta předchozí. Navíc jsme do ní přidali nové špičkové funkce, které jednou provždy změní váš pohled na svět mediálního monitoringu. Od teď se už neobejdete bez schopnosti číst a analyzovat data v reálném čase.

Anomálie vás informují o prudkém nárůstu neobvyklé aktivity.

Alerting a Pravidla vám umožní získat upozornění na zásadní situace.

Události: Technologie, která umí spojit jednotlivé zprávy z médií tak, že z nich vytvoří aktuální příběh.

Mediabase najdete přehlednou databázi novinářů s kontakty, social profily, jejich dosahem, historií nebo cílovými skupinami.

Chytré vyhledávání: Prostřednictvím inteligentního našeptávání s lehkostí najdete hledané produkty, osobnosti, autory, zdroje nebo lokace.

Inovovaný dashboard je analytický reporting, který vám umožní vizualizovat data.

Samoobsluhu, kde si zvládnete sami objednat všechny naše služby, nazýváme Marketplace.


Děkujeme, že jste dočetli až na konec našeho dnešního newsletteru. 
Těšíme se zase příště.

Tým Newton Media 💙

Čtěte také

trendy
Blog

Jak využít trendujících témat pro posílení Vašeho brandu? 

Každý den produkují firmy i jednotlivci nepřeberné množství obsahu s jediným cílem – získat nového zákazníka. Je proto čím dál těžší zaujmout a přitáhnout pozornost čtenáře, o jehož pozornost bojuje hned několik konkurenčních firem. Jak ale dosáhnout toho, aby zrovna Váš obsah vystupoval nad ostatní? Pojďme se na to společně podívat.

Jana Barakova CEO
Blog

Ohlédnutí Jany Barákové: 6 měsíců ve funkci CEO Newton Media

Někomu se půl roku může zdát jako dlouhá doba, ale pro Janu Barákovou vše uběhlo v rychlém tempu. Od ledna 2024, kdy byla jmenována na pozici ředitelky Newton Media, musela totiž čelit nejedné výzvě. Zajímalo nás, jak toto období plné změn vnímá a jak se se svou novou rolí sžila. Sedli jsme si proto společně ke krátkému rozhovoru, který Vám exkluzivně přinášíme na stránkách tohoto blogu.

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

telefon kresba

Jdeme na to!